Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ιστοσελίδα στα κινέζικα ξεκινά η περιφέρεια Κ. Μακεδονίας !

Απευθύνεται σε κινέζους τουρίστες, με πληροφορίες για όλα τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος την περιφέρεια

Όλα τα αρχαιολογικά και βυζαντινά μνημεία της Κεντρικής Μακεδονίας, το "βουνό των θεών" τον Όλυμπο, το Άγιον Όρος και τη Μακεδονία της Ορθοδοξίας, την πόλη της Θεσσαλονίκης και της φημισμένες θάλασσες της Χαλκιδικής και της Πιερίας, τους δρόμους του κρασιού και τα σημεία πολιτισμικού ενδιαφέροντος σε κάθε γωνιά της περιφέρειας, θα δει ο Κινέζος τουρίστας που θα επισκεφθεί το τουριστικό portal της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Το μεταφρασμένο στα κινεζικά portal είναι σχεδόν έτοιμο. Τα κινεζικά ιδεογράμματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην επίσημη ιστοσελίδα της Περιφέρειας για τον τουρισμό (www.verymacedonia.gr/) και η επιλογή www.verymacedonia.gr/zh-hans παραπέμπει ήδη τον επισκέπτη σε μια πρώτη πληροφόρηση.

«Από το επόμενο διάστημα ο Κινέζος τουρίστας θα μπορεί, βάζοντας τη λέξη "Μακεδονία" στην ηλεκτρονική μηχανή αναζήτησης που λειτουργεί στην Κίνα, να έχει πρόσβαση στο portal μας, φυσικά στη γλώσσα του, για να μπορεί να έχει μια πρώτη εικόνα από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» εξηγεί στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, Αλέξανδρος Θάνος, τονίζοντας ότι μέχρι τώρα η βόρεια Ελλάδα ήταν ένας άγνωστος τουριστικός προορισμός για τη συγκεκριμένη αγορά.

«Ο Κινέζος τουρίστας ενδιαφέρεται πάρα πολύ για τον πολιτιστικό τουρισμό και όχι τόσο για το γνωστό δίπτυχο “ήλιος και θάλασσα”. Εκεί ποντάρουμε» σημειώνει χαρακτηριστικά και γνωστοποιεί ότι εκτός από την Κίνα, η Περιφέρεια έχει εντοπίσει και άλλες δυναμικές αγορές με αρκετές προοπτικές, όπως εκείνες του Ισραήλ, από όπου υπάρχει ενδιαφέρον για τον περιπατητικό τουρισμό και όχι μόνο, και της Σουηδίας, η οποία μπορεί να τροφοδοτήσει την περιοχή με όσους ενδιαφέρονται για θεματικό τουρισμό, ιδίως το χειμώνα.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, προετοιμάζεται εκδήλωση για την προβολή της Περιφέρειας στο εξωτερικό μέσω του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εργαλείου "Trip Advisor", στοχεύοντας στους μεμονωμένους επισκέπτες. “Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει ήδη εξασφαλίσει για χρονικό διάστημα ενός έτους την προβολή της μέσω του διαδικτυακού εργαλείου Trip Advisor” προσθέτει ο κ. Θάνος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ