Skip to main content
Menu

ΕΥΑΘ: Συστάσεις για τους παγωμένους σωλήνες νερού προς Θεσσαλονικείς

ΕΥΑΘ: Συστάσεις για τους παγωμένους σωλήνες νερού προς Θεσσαλονικείς

Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές αν υπάρξει βλάβη –Στο Ωραιόκαστρο, τα Πεύκα και το Πανόραμα οι περισσότερες βλάβες

Με προτεραιότητα στις βλάβες των αγωγών του δικτύου ύδρευσης και σε κατάσταση πλήρους ετοιμότητας βρίσκεται η ΕΥΑΘ ήδη από το Σαββατοκύριακο για την αντιμετώπιση των ζημιών λόγω παγετού.

Το call center έχει δεχτεί τεράστιο όγκο κλήσεων κυρίως για παγωμένες σωληνώσεις και σπασμένα υδρόμετρα, έχουν αντικατασταθεί ήδη εντός του Σαββατοκύριακου περί τα 160 υδρόμετρα στα ανατολικά και στα δυτικά της Θεσσαλονίκης -με διαρκώς αυξανόμενο τον αριθμό των σχετικών εκκλήσεων-, ενώ οι περισσότερες καταγραφές προβλημάτων αφορούν στα ορεινά προάστια του Πολεοδομικού Συγκροτήματος και κυρίως στο Ωραιόκαστρο, τα Πεύκα και το Πανόραμα.

«Η πρωτοφανής για τα δεδομένα της περιοχής κακοκαιρία αντιμετωπίζεται σε επίπεδο επιχειρησιακό με ανάκληση ρεπό, αδειών, ακόμη και αναδιάταξη των εργολαβιών προς την κατεύθυνση της αντιμετώπισης των ζημιών λόγω παγετού. Είμαστε επί ποδός και, δεδομένου ότι  η κακοκαιρία σύμφωνα με τις προβλέψεις θα συνεχιστεί, τη μεγαλύτερη ένταση των προβλημάτων (ποιες σωληνώσεις και ποια εξαρτήματα έχουν τελικά υποστεί ζημιές λόγω παγετού) θα πρέπει να την αντιμετωπίσουμε με τη λήξη του κύματος ψύχους», επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Ν. Κρεστενίτης.

Στους καταναλωτές συνιστάται να παρακολουθούν τα υδρόμετρά τους και πιθανές διαρροές που μπορεί να προκαλέσουν νέες βλάβες, όπως και να καλύπτουν τις εξωτερικές τους σωληνώσεις με μονωτικά υλικά (π.χ. υαλοβάμβακα, μάλλινα υφάσματα). Επίσης, για την αποσυμφόρηση του call center και τη δική τους διευκόλυνση, μπορούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να επικοινωνούν τις πρωινές ώρες και με τα πλησιέστερα στην περιοχή τους συνεργεία, δηλώνοντας ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας και -ει δυνατόν- αριθμό καταναλωτή.

Συγκεκριμένα στις ηλεκτρ. διευθύνσεις: συνεργείο Αγίου Ελευθερίου Καλαμαριάς - [email protected], συνεργείο Κέντρου Πόλης - [email protected], συνεργείο Εξωτερικών Υδραγωγείων - [email protected] (για Σίνδο - Διαβατά), συνεργείο Πανοράματος - [email protected], συνεργείο Συκεών - [email protected], συνεργείο Σταυρούπολης - [email protected]

Για τους παγωμένους σωλήνες

Με ανακοίνωση της η Εταιρία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ) συνιστά στους καταναλωτές που δεν έχουν νερό λόγω του παγετού να ρίχνουν σταδιακά χλιαρό (όχι ζεστό) νερό αριστερά και δεξιά του υδρομέτρου (όχι επάνω του).

Σύμφωνα με την ΕΥΑΘ, εφόσον δε αποκατασταθεί η υδροδότηση, συνιστάται προσεκτικό στέγνωμα με πανί των σωληνώσεων, ώστε να μη μείνουν νερά, και προστασία τους με κάποιο μονωτικό υλικό (μάλλινο ύφασμα, υαλοβάμβακα κ.λπ.), για να μην ξαναπαγώσουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ