Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Το «ναι» Μπουτάρη για τα λεωφορεία – Η «κόντρα» με Σπίρτζη

Πού διαφωνούν Μπουτάρης – Σπίρτζης για τα λεωφορεία

Ένα «ναι» με αστερίσκο ήταν η απάντηση του Γιάννη Μπουτάρη στο σχέδιο που παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, στους Δημάρχους της Θεσσαλονίκης.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης, δήλωσε πως «συμφωνώ με την πρόταση του κ. Σπίρτζης, συμφωνώ να συμμετάσχουν οι Δήμοι στο νέο φορέα αστικών συγκοινωνιών». Συμπλήρωσε πως «Τα οικονομικά είναι άλλη ιστορία και είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για οικονομικές μελέτες. Αυτό που μιλάμε σήμερα είναι η δημιουργία ενός δημοσίου φορέα αστικών μεταφορών, ο οποίος θα ελέγχει και θα εποπτεύει τις μεταφορές».

Ωστόσο, συμπλήρωσε και τη… διαφωνία του με τον κ. Σπίρτζη λέγοντας χαρακτηριστικά πως «το κράτος και ο δήμος δεν είναι επιχειρηματίας. Το έργο θα το εκτελέσει όποιος προκύψει από διαγωνισμό. Δεν συμφωνούμε όλοι στο να είναι χωρίς διαγωνισμό».  

Ουσιαστικά, ο κ. Μπουτάρης διαφωνεί με το διττό χαρακτήρα του φορέα αστικών συγκοινωνιών, ένας για το σχεδιασμό και έλεγχο και ένας για τη λειτουργία. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του δημάρχου είναι υπέρ ενός δημόσιου φορέα για το σχεδιασμό και τον έλεγχο, αλλά προτιμά η λειτουργία του να τεθεί σε διαγωνισμό και να αναλάβει όποιος ιδιώτης κερδίσει το διαγωνισμό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kardiako
Κολπική μαρμαρυγή: Γιατί χτυπά μικρότερες ηλικίες - Οι κίνδυνοι για την καρδιά
Η συχνότητα εμφάνισης έχει αυξηθεί και για τους νεότερους, μαζί με τις αντίστοιχες δυσλειτουργίες που μπορεί να προκαλέσει
Κολπική μαρμαρυγή: Γιατί χτυπά μικρότερες ηλικίες - Οι κίνδυνοι για την καρδιά