Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μυλόπουλος: «Ψυχρό πόλεμο» θέλουν πάλι κάποιοι για το Μετρό Θεσσαλονίκης

«Δεν θα τους κάνουμε το χατίρι» - Το έργο θα ολοκληρωθεί

«Δεν θα τους κάνουμε το χατίρι να επιστρέψουμε σε ψυχροπολεμική κατάσταση για το Μετρό Θεσσαλονίκης», ξεκαθαρίζει ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, κ. Γιάννης Μυλόπουλος, λέγοντας πως δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου. «Κάποιοι θέλουν να μας επιστρέψουν σε ένα προηγούμενο καθεστώς μίας διχασμένης πόλης, σε μία πόλη που δεν κάνει έργα, με ανεργία, που δεν αξιοποιούσε τα ευρωπαϊκά κονδύλια. Λυπάμαι αν δυσαρεστούμε κάποιους», είπε αφήνοντας αιχμές ο κ. Μυλόπουλος μετά από δημοσίευμα που ουσιαστικά αμφισβητούσε την ημερομηνία παράδοσης του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.

Το δημοσίευμα παρουσίαζε επιστολή της αναδόχου, από τις 23 Μαρτίου, όπου γινόταν λόγος για ολοκλήρωση του έργου το 2021 (σ.σ. αντί για 2020 που έχει ανακοινώσει η Αττικό μέσω του κ. Μυλόπουλου). Ο κ. Μυλόπουλος, μιλώντας στο ραδιοσταθμό Στο Κόκκινο απάντησε πως «η επιστολή δίνει μέγιστα διαστήματα ολοκλήρωσης και λέει πως το έργο αυτό μπορεί να τελειώσει μέχρι το Φεβρουάριο του 2021, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να τελειώσει και το Σεπτέμβριο του 2020 εφόσον γίνουν άλλες διευθετήσεις. Και αυτό το πράγμα συμβαίνει», σημειώνοντας παράλληλα πως  οι παρατηρήσεις της αναδόχου που περιλαμβάνονταν στην επιστολή έχουν απαντηθεί και η θέση του αναδόχου έχει αλλάξει. «Αυτός ο οποίος τελικά θα πάρει την απόφαση και θα εγκρίνει το χρονοδιάγραμμα δεν είναι άλλος από την Αττικό Μετρό», ξεκαθαρίζει.

Μάλιστα, ο Γ. Μυλόπουλος ανέφερε πως περίπου έναν μήνα μετά την αποστολή της επιστολής αυτής, η Αττικό Μετρό έχει αλλάξει το χρονοδιάγραμμα αυτό και επιμένει στις ημερομηνίες τις οποίες έχει δώσει και η διοίκηση της Αττικό Μετρό και ο υπουργός Μεταφορών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που περιλαμβάνεται στην επιστολή και το οποίο όμως έχει αποκρυφθεί είναι ότι «παραδέχεται ο ανάδοχος ότι τελείωσε η περίοδος αμφισβήτησης του έργου και δέχεται να αποσύρει την αίτηση διάλυσης της σύμβασης την οποία είχε καταθέσει το 2014». «Αυτό είναι η μεγάλη αλλαγή που έχει γίνει στο έργο, ότι δηλαδή το έργο ξεκίνησε, ότι τα θεσμικά ζητήματα διευθετήθηκαν, ότι οι διαιτησίες έχουν ολοκληρωθεί υπέρ του δημοσίου συμφέροντος μια και το ποσό που έχει επιδικαστεί είναι της τάξεως του 10% της αρχικής διεκδίκησης των αναδόχων και λέει ο ανάδοχος ‘δεν έχω κανένα λόγο πια να αμφισβητώ τη σύμβαση και αποσύρω την αίτηση διάλυση της σύμβασης, να και το χρονοδιάγραμμα, ελάτε να το συζητήσουμε να το εγκρίνετε για να προχωρήσουμε στο έργο», σημειώνει επίσης, προσθέτοντας πως «η επιστολή αυτή έχει και μία άλλη ανάγνωση. Είναι η αδιάψευστη μαρτυρία του γεγονότος ότι ο ανάδοχος αναγνωρίζει ότι πλέον δεν έχει αντιδικία με το δημόσιο, δεν έχει αντιδικία με την Αττικό μετρό και άρα ‘ελάτε μαζί να υπογράψουμε να προχωρήσουμε το έργο’ και αυτό είναι το μόνο πράγμα το οποίο αποκρύπτεται».

Κλείνοντας αναφερόμενος στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης που πέρυσι είχε σταματήσει, υπογράμμισε πως «σήμερα το έργο τρέχει και έχει ημερομηνία υλοποίησης». Παρότι, όπως σημείωσε, «κάποιοι θέλουν να μας επαναφέρουν σε ένα προηγούμενο καθεστώς μιας διχασμένης πόλης, μιας πόλης η οποία δεν έκανε έργα, μιας πόλης η οποία ήταν βυθισμένη στην ανεργία, μιας πόλης η οποία δεν αξιοποιούσε τα ευρωπαϊκά κονδύλια, όλα αυτά έχουν αλλάξει». «Λυπάμαι αν στεναχωρούμε κάποιους αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών και το έργο θέλει να γίνει, και δουλειά θέλει να δοθεί στους ανθρώπους και τα κονδύλια θέλει να αξιοποιηθούν και το έργο θέλει να παραδοθεί το 2020 και εμείς θα το παραδώσουμε το έργο σε πείσμα όλων αυτών που θέλουν να μας πάνε πίσω».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ