Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Βρήκε ένα φίδι στο πορτ-μπαγκάζ! Το απομάκρυναν πυροσβέστες

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Απίστευτο περιστατικό πριν από λίγες μέρες επί της οδού Μοναστηρίου

Ένα φίδι κρυμμένο μέσα στη ρεζέρβα, στο πορτ-μπαγκάζ του αγροτικού αυτοκινήτου του, εντόπισε οδηγός πριν από λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη!

Ο οδηγός με ψυχραιμία, σκέφτηκε ότι βρίσκεται κοντά στον Β¨ Πυροσβεστικό Σταθμό επί της οδού Μοναστηρίου. «Δεν μας ειδοποίησαν, ο οδηγός βρισκόταν πλησίον του Β΄Πυροσβεστικού Σταθμού και ζήτησε τη βοήθεια των πυροσβεστών που εκείνη την ώρα είχαν βάρδια», ανέφερε στο www.praktoreio-macedonia.gr, στέλεχος του Πυροσβεστικού Σώματος. «Οι συνάδελφοι προσπάθησαν να βοηθήσουν τον οδηγό, κατάφεραν έβγαλαν από το πορτ – μπαγκάζ τη ρεζέρβα και με έναν λοστό απομάκρυναν το φίδι», είπε η αξιωματικός και συμπλήρωσε ότι «δεν καταγράφηκε στην υπηρεσία μας ως συμβάν, οι πυροσβέστες θέλησαν να βοηθήσουν τον οδηγό που βρίσκόταν με ένα φίδι στο αυτοκίνητό του».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δολοφονία Σταυρούλας: «Ζητώ συγγνώμη για τις δηλώσεις μου» είπε η σύντροφος του δράστη
«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από την οικογένεια της θανούσας και τους οικείους της για την πρόσθετη ψυχική δοκιμασία που ενδέχεται να προκάλεσαν οι...
Δολοφονία Σταυρούλας: «Ζητώ συγγνώμη για τις δηλώσεις μου» είπε η σύντροφος του δράστη