Αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία του μηνιαίου απολογισμού της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, μικρότερος ήταν και ο αριθμός των νεκρών αλλά και των τραυματιών (είτε σοβαρά είτε ελαφρά).
Σημειώνεται ότι η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης με κεντρικό στόχο την «Οδική Ασφάλεια» συγκροτεί συνεργεία τροχονομικών ελέγχων και πραγματοποιεί στοχευμένες αστυνομικές δράσεις, με σκοπό τη διευκόλυνση και προστασία πεζών και οδηγών, την τήρηση των Κανόνων Οδικής Ασφάλειας και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Αναλυτικά, τα στοιχεία για τον Ιούλιο του 2017, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, έχουν ως εξής:
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ | 2016 | 2017 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
Θανατηφόρα | 5 | 3 | -2 | -40,0% |
Σοβαρά | 7 | 2 | -5 | -71,4% |
Ελαφρά | 160 | 125 | -35 | -21,9% |
ΣΥΝΟΛΟ | 172 | 130 | -42 | -24,4% |
|
|
|
|
|
ΠΑΘΟΝΤΕΣ | 2016 | 2017 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
Νεκροί | 5 | 3 | -2 | -40,0% |
Βαριά τραυματίες | 8 | 2 | -6 | -75,0% |
Ελαφρά τραυματίες | 200 | 163 | -37 | -18,5% |
ΣΥΝΟΛΟ | 213 | 168 | -45 | -21,1% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Υλικών ζημιών | 2016 | 2017 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
815 | 827 | 12 | -1,5% |
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ | 2016 | 2017 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
Υπερβολική ταχύτητα | 639 | 785 | 146 | 22,85% |
Αντικανονικό προσπέρασμα | 3 | 8 | 5 | 166,67% |
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα | 21 | 60 | 39 | 185,71% |
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη | 68 | 35 | -33 | -48,53% |
Παραβίαση προτεραιότητας | 2 | 2 | 0 | 0,00% |
Οδήγηση χωρίς κράνος | 361 | 156 | -205 | -56,79% |
Στέρηση άδειας οδήγησης | 222 | 156 | -66 | -29,73% |
Παράνομες διαφημιστικές πινακίδες | 17 | 12 | -5 | -29,41% |
Έλλειψη ή μη χρήση ζώνης | 58 | 37 | -21 | -36,21% |
Κίνηση σε αριστερή λωρίδα | 0 | 2 | 2 | - |
Χρήση κινητού τηλεφώνου | 58 | 26 | -32 | -55,17% |
ΣΥΝΟΛΟ | 1449 | 1279 | -170 | -11,73% |
| 2016 | 2017 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
ΑΛΚΟΤΕΣΤ | 284 | 292 | 8 | 2,82% |
Ελεγχθέντες οδηγοί | 15604 | 15757 | 153 | 0,98% |
Με μέθη | 204 | 119 | -85 | -41,67% |
Ποσοστό οδηγών με μέθη επί των ελεγχθέντων | 1,31% | 0,76% |