Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Σχέδιο για ηλεκτρονικό εισιτήριο και στον ΟΑΣΘ

Τι δηλώνει ο κ. Σάββας Παναγιωτίδης

Τη δημιουργία ηλεκτρονικού εισιτηρίου και στη Θεσσαλονίκη προανήγγειλε, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο, 104,9 FM», ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης. Μάλιστα ο κ. Παναγιωτίδης υπογράμμισε ότι όταν υλοποιηθεί η ηλεκτρονική μορφή αυτή θα έχει άμεση σύνδεση με το ηλεκτρονικό εισιτήριο της Αθήνας, διευκρινίζοντας ότι θα πρόκειται για ένα εισιτήριο ενιαίο.

«Το επόμενο βήμα θα είναι η δημιουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου η οποία εκτιμάμε ότι θα λύσει προβλήματα», ανέφερε ο κ. Παναγιωτίδης, τονίζοντας ότι «θα υπάρξει ουσιαστική συνεργασία με το ηλεκτρονικό εισιτήριο της Αθήνας προκειμένου να υπάρχει συνέργεια και επικοινωνία. Δηλαδή κάποιος που έχει την κάρτα της Αθήνας, μπορεί να μετακινείται στη Θεσσαλονίκη και αντιστρόφως», επισήμανε.

Η εξυπηρέτηση των πολιτών είτε είναι μόνιμοι κάτοικοι Θεσσαλονίκης είτε ζουν στην Αθήνα θα είναι άμεση και η μετακίνησή τους χωρίς προβλήματα και ταλαιπωρία, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, διευκρίνισε, ωστόσο, ότι αυτό είναι κάτι που σχεδιάζεται για αυτό προς το παρόν δεν έχει οριστεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.

Ο κ. Παναγιωτίδης αναφέρθηκε στην κατάργηση της διαφοράς στην τιμή του εισιτηρίου κατά 10 λεπτά μέσα το λεωφορείο αλλά και στη διεύρυνση ομάδων πολιτών που δικαιούνται πλέον μειωμένο εισιτήριο, επισημαίνοντας ότι ήταν μία υπόσχεση της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ. «Υλοποίησαμε μία υπόσχεση προς τους πολίτες που μετακινούνταν τόσα χρόνια χωρίς να μπορούν να πάρουν ρέστα. Τα μηχανήματα πάνω στα λεωφορεία έχουν στρογγυλοποιήσει την τιμή, τα εισιτήρια είναι μισού, ενός και δύο ευρώ».

«Έχει δοθεί η δυνατότητα στους άνεργους να κυκλοφορούν δωρεάν, έχουν ανακοινωθεί οι ομάδες που μπορούν να κυκλοφορούν με μειωμένο εισιτήριο, μέσα σε αυτές είναι ενταγμένοι οι σπουδαστές της Σχολής Εμπορικού Ναυτικού στη Μηχανιώνα, οι φοιτητές των δημόσιων ΙΕΚ μέχρι 22 ετών. Επιπροσθέτως, οι μαθητές και οι νέοι έως 18 ετών, αφού καταργήθηκε το πάσο που ήταν ένα επιπλέον κόστος για τις οικογένειες» κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ