Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η Θεσσαλονίκη «μπήκε» στα προϊόντα της ΜΕΒΓΑΛ! (ΦΩΤΟ)

Συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης με την μακεδονική γαλακτοβιομηχανία ...

Σε όλη την Ελλάδα ταξιδεύει το λογότυπο του Thessaloniki Food Festival, καθώς βρίσκεται πάνω στις συσκευασίες γάλακτος και γιαουρτιών της ΜΕΒΓΑΛ, στο πλαίσιο συνεργασίας της βορειοελλαδικής εταιρείας με το Δήμο Θεσσαλονίκης που ανακοινώθηκε σήμερα.

Η  Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, Μαίρη Χατζάκου, τόνισε, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που δόθηκε στο δημαρχείο, ότι είναι τιμή για την εταιρεία να έχει αυτήν τη συνεργασία με το Δήμο. «Τα προϊόντα μας ταξιδεύουν ανά τον κόσμο και σε κάποιες χώρες όπως η Αυστρία και η Γερμανία έχει σημαντικό μερίδιο.

Σχετικά με το Thessaloniki Food Festival σχολίασε πως είναι θεσμός σημαντικός για τη Θεσσαλονίκη, γιατί η πόλη διαθέτει γευστική παράδοση «κι εμείς ως ΜΕΒΓΑΛ στηρίζουμε τον Δήμο, ώστε να τον διεθνοποιήσει».

Πρόσθεσε πως ο Δήμος Θεσσαλονίκης κάνει σημαντικό έργο. «Προχωράμε στην πόλη και βλέπουμε τουρίστες», όπως σημείωσε.

Ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων κ. Σπύρος Πέγκας, υπογράμμισε την τιμητική παρουσία της κ. Χατζάκου στο Δημαρχείο, σημειώνοντας ότι η βιομηχανία γάλακτος με έδρα την περιοχή της Θεσσαλονίκης, υποστηρίζει πολλές δράσεις του Δήμου ως χορηγός. «Η τοποθέτηση του λογότυπου του Thessaloniki Food Festival σε προϊόντα της ΜΕΒΓΑΛ είναι για εμάς εξαιρετικά σημαντικό γεγονός. Ουσιαστικά ανοίγεται ένα παράθυρο στον κόσμο», τόνισε ο κ. Πέγκας. Εμείς, αντίστοιχα, θέλουμε να βοηθήσουμε στην προώθηση των προϊόντων που παράγονται στη Μακεδονική γη και ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη,  πρόσθεσε.

Στις συσκευασίες γάλακτος το λογότυπο θα βρίσκεται μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου, ενώ στα γιαούρτια μέχρι το τέλος του έτους.

«Είναι μεγάλη χαρά που συνεργαζόμαστε με τη συγκεκριμένη εταιρεία, από τις λίγες μεγάλες που έχουν μείνει όρθιες σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον», δήλωσε από την πλευρά του ο γ.γ. του Δήμου κ. Ψαρράς.

Έρχεται νέος γαστρονομικός οδηγός

Το Thessaloniki Food Festival πάει καλά στο εξωτερικό, όπως είπε ο κ. Πέγκας, επισημαίνοντας ότι είναι καιρός να «ξαναδούμε το εσωτερικό». Ο ίδιος επεσήμανε ακόμη ότι ο δήμος βρίσκεται στη διαδικασία έκδοσης και του δεύτερου γαστρονομικού οδηγού, ο οποίος θα δίνει έμφαση στα σύγχρονα πιάτα της Θεσσαλονίκης και θα κυκλοφορήσει σε 15.000 αντίτυπα, με τη υποστήριξη και της ΜΕΒΓΑΛ. Ο κ. Πέγκας είπε ακόμη ότι το Thessaloniki Food Festival έχει πιο θεσμική συμμετοχή στο εξωτερικό, συμμετέχει και έχει εμπλοκή σε διοργανώσεις γεγονότων street food. «Συμπράττουμε με όσους τα διοργανώνουν. Επίσης συζητάμε μετά την Αθήνα, να βρεθούμε και σε κάποια Βαλκανική πόλη», πρόσθεσε ο κ. Πέγκας, τονίζοντας ότι «από εδώ και πέρα αυτό που θέλουμε είναι να περάσουμε από τα γεγονότα και τα events, που έτσι και αλλιώς τα παράγει η πόλη και γίνονται, στις πολιτικές στο θέμα της διατροφής».

Επενδυτικό πρόγραμμα 5 εκατ. από τη ΜΕΒΓΑΛ

Η κ. Χατζάκου ανέφερε ακόμη, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ότι η εταιρεία υλοποιεί το 2017-18 επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 5 εκατ. ευρώ που αφορά κυρίως τα γιαούρτια. Η ΜΕΒΓΑΛ έχει μπει ήδη σε επενδυτικό πρόγραμμα, ενώ σύμφωνα με την κ. Χατζάκου έπονται και άλλες επενδύσεις. Αναφορά έγινε στα Harmony Gourmet που βγήκαν στην αγορά τον περασμένο Μάιο-Ιούνιο και «ήδη κάνουν καλή πορεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό». Μάλιστα, το γιαούρτι Harmony Gourmet με μέντα και dark chocolate βραβεύτηκε -μεταξύ 50 γιαουρτιών από όλο τον κόσμο- στο διεθνή διαγωνισμό γεύσης και καινοτομίας “Anuga Taste Innovation”. «Έχουμε στα πλάνα μας να λανσάρουμε και νέους κωδικούς με στόχο πάντα να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας», συμπλήρωσε η κ. Χατζάκου.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Μεγάλο γεγονός στην πλατεία Αριστοτέλους – Η συνάντηση 5 Επιταφίων
Το πρόγραμμα της αποψινής συνάντησης των Επιταφίων στην «καρδιά» της πόλης και οι πρωτοβουλίες του δήμου Θεσσαλονίκης για ενίσχυση του θρησκευτικού...
Θεσσαλονίκη: Μεγάλο γεγονός στην πλατεία Αριστοτέλους – Η συνάντηση 5 Επιταφίων