Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Έργα αποκατάστασης γέφυρας στην 6η προβλήτα του λιμανιού

Συνδέει το λιμάνι με την επαρχιακή οδό Καλοχωρίου

Εργασίες αποκατάστασης της γέφυρας που συνδέει την 6η προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την επαρχιακή οδό Καλοχωρίου, προβλέπεται να πραγματοποιηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με υπηρεσιακούς παράγοντες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, από τη γέφυρα αυτή περνούν καθημερινά σχεδόν 1.000 νταλίκες με προορισμό τα Βαλκάνια. Όπως μάλιστα ανέφεραν οι ίδιοι παράγοντες, στη σημερινή συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής της Περιφέρειας, πρόκειται για σημείο άκρως επικίνδυνο, ενώ το πρόβλημα υφίσταται σχεδόν από το 2004.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το εν λόγω έργο αποτελεί τμήμα του έργου αποκατάστασης φθορών οδοστρωμάτων στις οδούς που χρησιμοποιούνται εναλλακτικά για τη διέλευση φορτηγών, λόγω της κατασκευής του ανισόπεδου κόμβου Κ16 στην περιοχή του Καλοχωρίου. Η οικονομική επιτροπή ενέκρινε τη διακήρυξη και τη συγκρότηση της επιτροπής διεξαγωγής δημοπρασίας για το έργο, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ σχετική έγκριση έδωσε πριν από έναν μήνα και το Περιφερειακό Συμβούλιο.

Εξάλλου, στο πλαίσιο του ίδιου έργου θα γίνουν εργασίες επισκευής και συντήρησης στο οδικό δίκτυο, αρμοδιότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ μέσω των δρόμων που θα συντηρηθούν εξυπηρετούνται κρίσιμες αναπτυξιακές δομές της Κεντρικής Μακεδονίας, όπως η ΒΙΠΕ Καλοχωρίου και η Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης.

Σε ό,τι αφορά τον κόμβο Κ16, οι υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας γνωστοποίησαν ότι συντάσσονται τεύχη δημοπράτησης για ένα μικρό τμήμα στο παράπλευρο οδικό δίκτυο που απομένει να υλοποιηθεί και καθυστέρησε ως προς τις απαλλοτριώσεις. Το εν λόγω έργο βρίσκεται σε φάση δημοπράτησης και το επόμενο χρονικό διάστημα θα τεθεί για έγκριση στην οικονομική επιτροπή.

Από την πλευρά των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, ο περιφερειακός σύμβουλος της «Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας» Γιώργος Θεοδωρόπουλος, ανέφερε ότι η Περιφέρεια καλείται να πληρώσει 1,5 εκατ. ευρώ για να συντηρήσει κάποια οδοστρώματα, γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί ο Κ16, ενώ ο Δημήτρης Μούρνος από την παράταξη «Συμμετέχω» έθεσε ερωτήματα για το έργο του κόμβου Κ16, επισημαίνοντας ότι σχετίζεται με τις αποκαταστάσεις των φθορών στο οδόστρωμα της περιοχής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ - Στον ΟΑΣΘ μόνο 50 λεωφορεία τα οποία θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, θα εξυπηρετούν τους πολίτες
Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη