Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Απολογισμό για το 2017 έκανε ο δήμος Παύλου Μελά

Το έργο και τις δράσεις του δήμου σε όλους τους τομείς παρουσίασε ο δήμαρχος, Δ. Δεμουρτζίδης

Τον Απολογισμό πεπραγμένων Δημοτικής Αρχής για το έτος 2016 παρουσίασε ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης, στους Δημότες και τους φορείς της πόλης, στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και των Δημοτικών Κοινοτήτων Σταυρούπολης, Πολίχνης, Ευκαρπίας κατά τη διάρκεια της Ειδικής δημόσιας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2018, στο Δημοτικό Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού “Χρήστος Τσακίρης”.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αθανάσιος Κίκης τόνισε ότι ο απολογισμός είναι η σημαντικότερη διαδικασία στην πορεία μιας Δημοτικής Αρχής και μια ευκαιρία για μια γενική επισκόπηση και κριτική στα πεπραγμένα και κάλεσε στο βήμα τον Δημήτρη Δεμουρτζίδη ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά στοιχεία για το έργο και τις δράσεις του Δήμου σε όλους τους τομείς.

Στην ομιλία του ο Δήμαρχος τόνισε ότι «ο απολογισμός των πεπραγμένων της Διοίκησης αποτελεί νομοθετική υποχρέωση κυρίως όμως αποτελεί μια κορυφαία πράξη δημοκρατίας και επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης του Δήμου και του εντολέα του. Η διαδικασία του απολογισμού είναι μια ευκαιρία να θέσουν οι πολίτες δημόσια τα θέματα που τους απασχολούν και να ασκήσουν κριτική στη Διοίκηση με σκοπό τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου προς τους πολίτες.

» Σκοπός δεν είναι ο εντυπωσιασμός αλλά η παρουσίαση της αλήθειας και μόνο αυτής! Οδηγός των δράσεών μας είναι το πενταετές επιχειρησιακό μας πρόγραμμα, το οποίο έχουμε κατανείμει στα ετήσια σχέδια δράσης.

» Δεν επιδιώξαμε να αποκρύψουμε τα χρόνια προβλήματα του τόπου σπρώχνοντάς τα κάτω από το χαλί, αλλά τα αντιμετωπίζουμε με δυναμισμό και μέθοδο, δίνοντας λύσεις. Τα παραδείγματα πολλά. Κοιμητήρια Πολίχνης και Ευκαρπίας, αποξηλώσεις αμιάντου και κατεδαφίσεις, αδειοδοτήσεις δημοσίων χωρών, διαχείριση αδέσποτων, αποζημιώσεις οφειλών παρελθόντων ετών που ποτέ δεν διεκδικηθήκαν είναι ορισμένα από αυτά που άμεσα καταπιαστήκαμε με σκοπό την επίλυσή τους».

Μπαίνοντας στην ουσία του απολογισμού πεπραγμένων για το 2016, o Δήμαρχος ανέφερε: «Αυτό που σαφώς χαρακτηρίζει τη διοίκησή μας είναι οι χαμηλοί τόνοι, μια ταπεινή δημόσια συμπεριφορά που δεν πρόκειται φυσικά να την αλλάξουμε. Χαμηλοί τόνοι, υψηλοί στόχοι.

» Από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε τα καθήκοντά μας, το Σεπτέμβριο του 2014, καταστρώσαμε σχέδιο αντιμετώπισης των προβλημάτων της καθημερινότητας. Με τη συνδρομή των πολιτών και των αιτημάτων τους που συγκεντρώνονται και προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες, τα προβλήματα επιλύονται και επιτυγχάνεται η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους συμπολίτες μας. Αποτελούν πρόκληση για μας, η επιτυχημένη αποκομιδή και η σύγχρονη διαχείριση των σκουπιδιών, η εύρυθμη λειτουργία των κοινωνικών υπηρεσιών, των παιδικών σταθμών, των πολιτιστικών και αθλητικών υποδομών, των σχολείων, πάντα φυσικά με τις δυνατότητες που προκύπτουν από τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους του Δήμου ή και άλλους, κοινοτικούς κτλ., που μπορούμε να διεκδικήσουμε.

» Αυτό είναι για εμάς το νέο μοντέλο λειτουργίας του Δήμου και όχι οι ανέξοδες υποσχέσεις και οι δήθεν κραυγές αγωνίας για τους αδύναμους και γενικότερα για όλους τους συμπολίτες μας».

Ο κ. Δεμουρτζίδης διευκρίνισε ότι «η όλη δράση του Δήμου διαχωρίζεται σε λειτουργίες, ενέργειες και επενδύσεις για κάθε Διεύθυνση με συγκεκριμένους υπαλλήλους υλοποίησης, χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό, ενώ το ετήσιο σχέδιο δράσης έχει συνδεθεί άμεσα με τον προϋπολογισμό του Δήμου και με αυτό τον τρόπο είναι απόλυτα γνωστό σε όλους:

» Τι έχει προγραμματιστεί να υλοποιηθεί, Ποιος θα το κάνει, Έως πότε πρέπει να γίνει Πόσο προβλέπεται να κοστίσει, Από ποιες πηγές χρηματοδότησης θα πληρωθεί.

» Το 2016 αποτέλεσε για τη Διοίκηση χρονιά θεμέλιο καθώς πολλά και σημαντικά τέθηκαν ως ενέργειες και επενδύσεις, και με δεδομένο ότι δεν υπήρξαν από το παρελθόν έτοιμες μελέτες. Υλοποιούμε με συνέπεια το ετήσιο σχέδιο δράσης, δίνοντας παράλληλα τη μέγιστη προσοχή μας στην καθημερινότητα των πολιτών. Έχουμε σχέδιο για τον τόπο μας και τη βούληση να το κάνουμε πράξη. Για την πόλη και τους πολίτες».

Στη συνέχεια ο Δήμαρχος του Δήμου Παύλου Μελά, αναφέρθηκε στις σημαντικότερες ενέργειες και επενδύσεις ανά Διεύθυνση

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: Δημιουργία Νομικής Υπηρεσίας (σε εξέλιξη), ηλεκτρονικό μητρώο των εργαζομένων, προετοιμασία για την εφαρμογή και χρήση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου και την ηλεκτρονική πια διακίνηση των εγγράφων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό του Δήμου, ολική αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου, Κατάργηση και ενσωμάτωση του ΝΠΔΔ, εισαγωγή νέων τεχνολογιών Πληροφορικής στην οργάνωση του γραφείου προσωπικού, πετυχημένη διαχείριση του Προγράμματος της Κοινωφελούς Εργασίας.

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ: Μελέτες που διευκολύνουν τη στοχευμένη άσκηση κοινωνικής πολιτικής και τη διεκδίκηση κονδυλίων μέσω των προγραμμάτων κοινωνικής συνοχής, καταγραφή περιθωριοποιημένων πληθυσμιακών ομάδων στο Δήμο μας, εισαγωγή Προγράμματος καταγραφής των κοινωνικών δεδομένων του Δήμου, παρακολούθηση του επιχειρησιακού σχεδίου καθώς και του ετήσιου προγράμματος δράσης, του προγράμματος της κοινωφελούς εργασίας, κατάθεση προτάσεων ένταξης σε δομές φτώχειας και προτάσεων Interreg (εδαφικών συνεργασιών) καθώς και παρακολούθηση της παραχώρησης του Στρατοπέδου Παύλου Μελά, εισαγωγή νέων συστημάτων πληροφορικής στη δημόσια λειτουργία του δήμου.

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: Ενέργειες που σκοπό έχουν την αύξηση των ιδίων πόρων αλλά και την βελτίωση της εικόνας του κοινόχρηστου χώρου, γεγονός που αποτελεί για τη διοίκηση προτεραιότητα (κοστολόγηση των λαϊκών αγορών, απογραφή όλων των στεγάστρων, των στάσεων και των διαφημιστικών ταμπλό, συγγραφή κανονισμού λειτουργίας περιπτέρων κτλ), είσπραξη και αποπληρωμή οφειλών παρελθόντων ετών της τάξεως των 800.000 ευρώ, οικονομική ενσωμάτωση χωρίς ¨κλυδωνισμούς” του ΝΠΔΔ στην οικονομική λειτουργία του Δήμου

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ: Σε σύντομο χρόνο διάστημα οι χάρτες του δήμου θα είναι ηλεκτρονικά προσπελάσιμοι σε όλους, ώστε οι πολίτες να γνωρίζουν τα πάντα για την χωρική οργάνωση του Δήμου μας, βάζοντας τέλος στην άγνοια, δίνοντας δυνατότητες αξιοποίησης με βάση τις απαιτούμενες προβλέψεις.

Η επιζητούμενη ανάπτυξη για τον τόπο και οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις περνούν μέσα από την τακτοποίηση των προβλημάτων γης, τα ΓΠΣ της κάθε δημοτικής ενότητας καθώς και τις αναγκαίες πολιτικές γης. Συντόμευση των αποζημιώσεων των δικαιούχων, αποδεσμεύσεις μη αναγκαίων πλέον χώρων, ορισμός του μέλλοντος και των αναγκών σήμερα, δημιουργία ψηφιακού χάρτη ονοματοθεσίας και οδοαρίθμησης για την εισαγωγή του στη σελίδα του Δήμου, και μια σειρά σημαντικών ζητημάτων όπως το πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά και η ΑΓΝΟ (η Υπηρεσία ενημερώνει το φάκελο της υπόθεσης για την ανάκληση της παραχώρησης στους αγελαδοτρόφους και είναι σε επαφή με τις υπηρεσίες του ΥΠΕΝ και ΥΠΑΑΤ).

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ: Η Διεύθυνση για πρώτη φορά και με βάση το 5ετες επιχειρησιακό σχέδιο και τα ετήσια σχέδια δράσης, βρέθηκε “μπροστά” σε σημαντικές δράσεις που αφορούν το θέμα της κομποστοποίησης, της εναλλακτικής διαχείρισης απορριμμάτων, των πράσινων σημείων, της χωροθέτησης απόθεσης ογκωδών αντικειμένων και μελέτες περιαστικού πρασίνου.

Σημαντικό χαρακτήρα έχουν οι δράσεις που αφορούν την ανακύκλωση, κάτι που για πρώτη φορά τίθεται σε εφαρμογή σε τοπικό επίπεδο με ίδια μέσα, απορριμματοφόρα και προσωπικό και μάλιστα με τακτικά δρομολόγια.

Είχαμε συνηθίσει έως τώρα ότι η Δ/νση αυτή μαζεύει σκουπίδια και κουρεύει τα πάρκα. Με βάση τις νέες κατευθύνσεις της Διοίκησης η Δ/νση αναβαθμίζεται και αποκτά τον απαιτούμενο μηχανολογικό εξοπλισμό και κυρίως το απαραίτητο επιστημονικό δυναμικό για να ανταποκριθεί στον ενισχυμένο ρόλο της.

Ενδεικτικές δράσεις: Αποξηλώσεις αμιάντου και διαχείριση αμιαντούχων, 1.000 νέοι μπλε κάδοι, 3 νέα απορριμματοφόρα για το έργο της ανακύκλωσης, Σεμινάρια και επιμόρφωση όλων των εργαζομένων στην Υγιεινή και την Ασφάλεια, Διανομή όλων των προβλεπόμενων μέσων ατομικής προστασίας, Δημιουργία βάσης δεδομένων σε περιβάλλον GIS όλων των κάδων (μπλε, πράσινοι) και των φρεατίων όμβριων υδάτων του δήμου, εκατοντάδες τόνοι μπάζων απομακρύνθηκαν και στάλθηκαν για ανακύκλωση(λάστιχα), μπαζότοποι καθαρίστηκαν και αποδόθηκαν στην τοπική κοινωνία με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τις παρεμβάσεις στην περιοχή της Τερψιθέας και της οδού Ακριτών, απομακρύνθηκαν καταληψίες δημόσιων χώρων που για χρόνια ρύπαιναν και προσέβαλαν με την παρουσία τους τη δημόσια εικόνα της πόλης, Καθαρισμός ρεμάτων σε όλες τις Δημοτικές ενότητες, Διαχείριση αδέσποτων ζώων με τη βοήθεια συνεργαζόμενου κτηνιάτρου και φιλοζωικών οργανώσεων καθώς και Διανομή σκυλοτροφών σε φιλοζωικές οργανώσεις, περισυλλογή-περίθαλψη-σήμανση,-στείρωση αδέσποτων ζώων, Επίβλεψη εύρυθμης λειτουργίας των Κοιμητηρίων Ευκαρπίας και μελέτη ευπρεπισμού κοιμητηρίων Πολίχνης.

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: Υποδομές όλων των κατηγοριών στο σύνολο της επικρατείας του Δήμου, που αφορούν την παιδεία, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, το σύνολο των δημοτικών κτιρίων, τον ηλεκτροφωτισμό, την οδοποιία, τη σήμανση, τις παιδικές χαρές και τις πλατείες.

Οι κυριότερες δράσεις της τεχνικής Υπηρεσίας με αριθμούς αναφορικά με τα χρήματα που δαπανήθηκαν μέσα στο 2016, κατά κατηγορία είναι :

Για την οδοποιία 457.162 €

Για τον ηλεκτροφωτισμό 260.735 €

Για τις παιδικές χαρές 284.626 €

Για έργα του ΕΣΠΑ, συνολικά 911.709 €

Για προσθήκες, αναβαθμίσεις, διαμορφώσεις, αδειοδοτήσεις δημοτικών κτιρίων 209.099 €

Για τον αθλητισμό (βελτιώσεις, κλπ) 115.320

Αναφορικά με τις σχολικές υποδομές πέραν των συντηρήσεων και των άμεσων επισκευών που γίνονται από τα συνεργεία του Δήμου καθώς και από σχετικές ετήσιες εργολαβίες μια σειρά νομιμοποιήσεων, τακτοποιήσεων των οικοπέδων για την ανέγερση νέων σχολικών μονάδων, ενεργειακών αναβαθμίσεων και επανειλημμένων επαφών και πιέσεων προς τις υπερκείμενες αρμόδιες υπηρεσίες είναι σε εξέλιξη, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά σε διδακτήρια εκεί όπου υπάρχουν και απαιτείται ανέγερση νέων σχολικών μονάδων.

Μόνο για την Τεχνική Υπηρεσία καταγράφηκαν κατά το 2016, περισσότερα από 4.000 αιτήματα πολιτών και μόνο ένας μικρός αριθμός αυτών δεν κατέστη δυνατόν να ικανοποιηθεί κυρίως λόγω έλλειψης διαφόρων υλικών και λόγω αστοχίας των σχετικών διαγωνισμών προμηθειών όπως π.χ. λαμπτήρες φωτισμού.

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ των ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ: Μέσα στο έτος 2016 αναβαθμίστηκαν και βελτιώθηκαν (ποσοτικά και ποιοτικά) οι υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης, παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού. Νέα προγράμματα στην Κοινωνική Υπηρεσία, όπως τα Κέντρα Κοινότητας και συνέχιση- ενίσχυση δομών και προγραμμάτων όπως Κοινωνικό Φαρμακείο, Κοινωνικό Ιατρείο, Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Φροντιστήριο, Σχολές Γονέων, Παιδικές κατασκηνώσεις και φιλοξενίας ΑΜΕΑ, κ.α., ενώ δρομολογήθηκε η ίδρυση 4 ΤΟΜΥ στο Δήμο Παύλου Μελά και ενισχύθηκε το δίκτυο προληπτικής ιατρικής για άτομα τρίτης ηλικίας και παιδιά. Σε συνεργασία με τους φορείς της Α΄βαθμιας και Β΄βαθμιας Εκπαίδευσης, το Τμήμα Παιδείας φρόντισε για τους 15.000 μαθητές, την ποιότητα των σχολικών υποδομών και την επάρκεια του εκπαιδευτικού προσωπικού και των χώρων, την υλοποίηση σημαντικών προγραμμάτων ανακύκλωσης, κυκλοφοριακής αγωγής κ.α., ενώ συνεχίστηκαν οι ενέργειες για την ίδρυση του Ειδικού Γυμνασίου και τη μεταστέγαση του ΕΕΕΕΚ Πεύκων στο νέο διδακτήριο του Δήμου (εγκαινιάστηκε το φθινόπωρο του 2017). Συνεχίστηκαν και πολλαπλασιάστηκαν οι πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις (Φεστιβάλ Βυζαντινών Νερόμυλων, Σεπτέμβριος όπως πολιτισμός, Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ποντίων σε συνεργασία με τους 3 μεγάλους ποντιακούς συλλόγους του Δήμου, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στο Κέντρο Πολιτισμού Χρήστος Τσακίρης, στενότερη συνεργασία με το Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών και το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Αγώνας Δρόμου στα πρώην στρατόπεδα κ.α.). Αναβαθμίστηκαν και εξοπλίστηκαν αθλητικοί χώροι (μεταξύ άλλων και Γυμναστήριο στην υπόγεια διάβαση της οδού Λαγκαδά) προσφέροντας νέες δυνατότητες στην υλοποίηση των Προγραμμάτων Άθλησης Για όλους.

• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΠ: Το προσωπικό που στελεχώνει τα ΚΕΠ του Δήμου Παύλου Μελά, είναι ποιοτικά και αριθμητικά το υψηλότερο μετά το Δήμο Θεσσαλονίκης και αυτό καταδεικνύει τη σημασία που δίνεται από τη Διοίκηση στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Κατά τη διάρκεια του 2016, ιδρύθηκε και λειτούργησε το νέο ΚΕΠ στη Νικόπολη, σε ιδιόκτητο χώρο του Δήμου ενισχύοντας την αποκέντρωση των υπηρεσιών στις γειτονιές και μάλιστα σε μια δύσκολα προσβάσιμη περιοχή ενώ ολοκληρώθηκε η μεταστέγαση του ΚΕΠ Πολίχνης σε ιδιόκτητο οίκημα του Δήμου, στο χώρο του πρώην Δημαρχείου.

• ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ «ΙΡΙΣ»: Συνεχίστηκαν και ενισχύθηκαν οι δράσεις με την έκδοση νέων αδειών λειτουργίας, με αλλαγές στη δυναμικότητα και το ωράριο λειτουργίας για τα ΚΔΑΠ Σταυρούπολης (82 παιδιά), ΚΔΑΠ 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης (80 παιδιά), ΚΔΑΠ – ΜΕΑ Πολίχνης (50 παιδιά), το οποίο λειτούργησε σε νέο χώρο από τον Οκτώβριο του 2016, με τον απαραίτητο εξοπλισμό, με αίθουσες εργοθεραπείας, πολλαπλών χρήσεων – γυμναστικής, χώρους ανάπαυσης, ανελκυστήρα για ΑΜΕΑ. Επίσης αντιμετωπίστηκε η αλλαγή του φορέα χρηματοδότησης του ΕΠ «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων - ΚΗΦΗ» από το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης σε πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Μία αλλαγή που προέκυψε τον Αύγουστο του 2016 με αναδρομική ισχύ από αρχές του Ιουλίου και είχε ως αποτέλεσμα ζημία στην επιχείρηση. Παρά τις περικοπές που έγιναν, η ΙΡΙΣ συνέχισε να παρέχει υψηλές υπηρεσίες στους ωφελούμενούς της, τόσο με τη χορήγηση πλήρους σίτισης, όσο και μεταφοράς αυτών με μισθωμένο λεωφορείο. Το προσωπικό της ΙΡΙΣ αμείβεται κανονικά.

Αναφερόμενος στο μεταναστευτικό, ο Δήμαρχος υπενθύμισε ότι η Διοίκηση διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο το ζήτημα και με σεβασμό στους πρόσφυγες αλλά και στις όποιες επιφυλάξεις μερίδας συμπολιτών, βοήθησε στην εγκατάστασή τους και στη φοίτηση των παιδιών τους σε σχολική μονάδα του Δήμου. Εξέφρασε μάλιστα την ευγνωμοσύνη του στη σχολική κοινότητα και σε άλλους φορείς που μετά το κάλεσμα του Δήμου, συγκέντρωσαν είδη πρώτης ανάγκης για τα προσφυγόπουλα.

Τέλος, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στην καλή συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (χρηματοδοτήσεις αθλητικών έργων με 240.000 ευρώ και 10 εκατομμύρια ευρώ για το πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά μέσω των ΟΧΕ-ΒΑΑ), με την Κεντρική Διοίκηση του Κράτους και τους Κοινωφελείς Οργανισμούς της (ΕΥΑΘ για Εφεδρούπολη και Μετέωρα) και έκανε μνεία στις επαφές του στην Αθήνα με τους Δημήτρη Βίτσα, Πάνο Καμμένο και στο Δήμο Παύλου Μελά με τους Γιάννη Μουζάλα, Γιάννη Τσιρώνη, Ράνια Αντωνοπούλου.

Το 2016 έκλεισε με τους καλύτερους οιωνούς για το Δήμο Παύλου Μελά, αφού στις 14 Δεκεμβρίου 2016, στη σύσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης με Δημάρχους του Πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, κυρίαρχο θέμα στη συζήτηση Τσίπρα – Δεμουρτζίδη, αποτέλεσε το πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά και έτσι άνοιξε ο δρόμος για την οριστική συμφωνία παραχώρησης μέσα στο 2017 και την εξέλιξή του σε Μητροπολιτικό Πάρκο του Δήμου Παύλου Μελά.

Από την Αντιπολίτευση τοποθετήθηκαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Αλέξης Παπαδόπουλος (ζήτησε βελτίωση της οργάνωσης των υπηρεσιών και της αποτελεσματικότητας Διοίκησης και προσωπικού), Δημήτρης Δεληγιάννης (κριτική σε θέματα σχολικής στέγης και πρασίνου και αναφορά σε πρώην στρατόπεδο Καρατάσιου, ΣΜΑ Ευκαρπίας, ΑΓΝΟ), Σάββας Σερασίδης (αντιπλημμυρική θωράκιση, Φορέας Διαχείρισης πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά) Γιώργος Βούρτσας (αναφέρθηκε στο ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που λειτουργεί ως προέκταση της κεντρικής εξουσίας, τονίζοντας την ανάγκη αναβάθμισης των τοπικών οργάνων), Γιώργος Στολτίδης (πρώην στρατόπεδο Καρατάσιου, χρήσεις γης, Στρεμπενιώτη, μετρό)

Την ετήσια Έκθεσή της παρουσίασε και η Συμπαραστάτης του Δημότη & της Επιχείρησης Ζαχαρούλα Βαρβέλη, στην οποία υποβάλλονται οι καταγγελίες άμεσα θιγόμενων πολιτών, που αφορούν στις υπηρεσίες του Δήμου Παύλου Μελά, με στόχο τη διαμεσολάβηση για την επίλυσή τους.

Το λόγο πήραν από τη Διοίκηση οι Ιωσήφ Αράπογλου, Κώστας Πάντσης, Δημήτρης Αθάνατος, Σάκης Λαζαρίδης, που υπεραμύνθηκαν του έργου τους σε Παιδεία, Πολεοδομία, Καθαριότητα και Πράσινο, ενώ τους προβληματισμούς τους εξέφρασαν οι πολίτες Στέλλα Γκάνη και Γρηγόριος Χαραλαμπίδης.

Πριν τη λήξη της ειδικής συνεδρίασης, ο Δήμαρχος Δημήτρης Δεμουρτζίδης ευχαρίστησε το προσωπικό του Δήμου που ενστερνίζεται το όραμα της Διοίκησης και συμμετέχει στην υλοποίηση των σχεδίων δράσης, όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου για τη συνεργασία τους και τους ενεργούς πολίτες Σταυρούπολης, Πολίχνης, Ευκαρπίας, που με την παρουσία τους στα δημοτικά συμβούλια, τις δημόσιες παρεμβάσεις τους μέσω κοινωνικών δικτύων, τα αιτήματά τους προς τη Διοίκηση και τις Υπηρεσίες, αναδεικνύουν τις αδυναμίες και συνδράμουν στην επίλυση των προβλημάτων και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής,

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ