Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: «Το 2018 θα δούμε πολλές αλλαγές στον ΟΑΣΘ»

Τι δηλώνει ο δ.σ. του ΟΣΕΘ, Ιωάννης Τσιώνας ...

Για τις προγραμματισμένες αλλαγές στα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών τις γραμμές Νο 78 «ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο», Νο 78Ν «ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό», Νο 83 «Λαγκαδάς-Θεσσαλονίκη» και Νο 42 «Κορδελιό – Κοιμητήρια Ευόσμου» μίλησε στον Alpha 96.5 ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ , Ιωάννης Τσιώνας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του σταθμού, όπως εξήγησε «ειδικά για την γραμμή 42 , είναι μια γραμμή που έχει διαφοροποιηθεί το πρόγραμμα μέσα στο χειμερινό ωράριο. Ανάλογα με τις εποχιακές ανάγκες τα λεωφορεία έχουν θερινά και χειμερινά δρομολόγια. Στο παρελθόν είχε προκύψει μια διαφοροποίηση μέσα στο χειμώνα σε αυτή τη γραμμή  , αλλά σήμερα εναρμονίστηκαν όλα τα δρομολόγια για το χειμερινό ωράριο» δήλωσε αρχικά ο ίδιος τονίζοντας πως «η εκτίμηση είναι ότι η συγκεκριμένη μείωση των δρομολογίων δεν επηρεάζει την εξυπηρέτηση γιατί προφανώς όταν υπάρχουν αλλαγές είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω , αυτές προσαρμόζονται και με την ζήτηση. Άρα έχει νόημα να ενισχύονται τα δρομολόγια όπου υπάρχει ανάγκη και αντιστοίχως να μειώνονται εκεί όπου τα λεωφορεία κυκλοφορούν άδεια».

«Ο ρόλος του ΟΣΕΘ είναι να εξορθολογήσει την κατάσταση με τα δρομολόγια συνολικά και μέχρι να κάνουμε μια πλήρη παρέμβαση θα προσπαθούμε να διορθώνουμε τοπικές παρεκκλίσεις» διευκρίνισε ο ίδιος , προσθέτοντας πως «αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα από την μια στάση στην άλλη στάση» για να γίνει καταμέτρηση των επιβαινόντων κάθε στάσης υπογραμμίζοντας πως αυτό είναι κάτι «χρονοβόρο και κοστίζει αρκετά αλλά δεν αποκλείεται να γίνει σε βάθος χρόνου. Ωστόσο υπάρχει ο συνολικός αριθμός των εισιτηρίων ανά γραμμή αλλά και οι ποιοτικές πληροφορίες από τους εργαζόμενους στα λεωφορεία» είπε εξηγώντας πώς επιλέγεται ποιο δρομολόγιο θα περικοπεί.

Για την συνολική μείωση των δρομολογίων στη περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης αλλά και για την αγανάκτηση των πολιτών ο κος Τσιώνας ανέφερε πως «σε επίπεδο αριθμών η δύναμη του ΟΑΣΘ σε βάθος μιας τετραετίας έχει μειωθεί. Ένα μέρος της δυσαρέσκειας του κόσμου ίσως να είναι και επειδή περίμενε πιο γρήγορα τις αλλαγές. Οι αλλαγές όμως δεν μπορούν να γίνουν πολύ γρήγορα γιατί ένας απαξιωμένος στόλος που δεν έχει ανανεωθεί σε μεγάλο διάστημα δεν μπορεί να αλλάξει γρήγορα» δήλωσε.  Παρ όλα αυτά, όπως ενημέρωσε ο κος Τσιώνας έχει προγραμματιστεί ήδη η προμήθεια νέου στόλου.

«Είμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο όπου ισχύει ένα μεγάλο μέρος της νομοθεσίας που ίσχυε κατά το παρελθόν για τον ΟΑΣΘ , αλλά από και πέρα δεν έχουμε ως φορέας εμείς τον κεντρικό ρόλο που έχει ο ΟΑΣΑ στην Αθήνα» ξεκαθάρισε ο ίδιος

«Νομίζω πως μέσα στο 2018 θα δούμε πολλές αλλαγές και κυρίως την αλλαγή στην δυνατότητα να παρεμβαίνουμε και να εντοπίζουμε πού υπάρχει πρόβλημα, εφόσον συνεχίσουμε να λειτουργούμε με την δυναμική που έχουμε από την αρχή» κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ , Ιωάννης Τσιώνας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ