Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ανοιχτά μνημεία μέχρι τις 8.00 μ.μ. στη Θεσσαλονίκη ζητά η Β. Πατουλίδου

Με επιστολή της στην υπουργό Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου

Ανοιχτά μνημεία τουλάχιστον μέχρι τις 8μμ ζητά η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Περιφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της ΠΚΜ, Βούλα Πατουλίδου, με επιστολή της στην υπουργό Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου. "Δεν μπορεί -αναφέρει- να γίνονται προσπάθειες για να αναδειχθούν τα μνημεία της πόλης μέσω ψηφιακών εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας και την ίδια ώρα να κλείνουν στις 4μμ".

"Ήταν ένα θέμα που συζητήσαμε με την υπουργό και στο πλαίσιο του αναπτυξιακού συνεδρίου" είπε η κ. Πατουλίδου μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ "Πρακτορείο 104,9 FM" και πρόσθεσε: "Πήραμε φύλακες αλλά στην Ελλάδα η μέρα είναι μεγάλη. Ειδικά τώρα που μπαίνουμε στη θερινή τουριστική περίοδο, δεν μπορεί τα μνημεία να μην είναι ανοικτά το απόγευμα".

Με την επιστολή, η κ.Πατουλίδου ζητά να διευκρινιστεί, όπως ανέφερε, αν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις των επτά υπαλλήλων που προσελήφθησαν και οι οποίες λήγουν αρχές Ιουνίου. Επίσης, ζητά τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας μουσείων, αρχαιολογικών χώρων και ξεναγήσεων στα μνημεία τουλάχιστον ως τις 8μμ το καλοκαίρι.

"Έχουμε ένα αστείρευτο πολιτιστικό απόθεμα και δεν μπορούμε να το φυλακίζουμε σε πόρτα κλειστή" είπε χαρακτηριστικά. Ως παράδειγμα ανέφερε τη Ροτόντα, η οποία, όπως σημείωσε, "έχει γίνει ένα κόσμημα. Δεν γίνεται, από τη μία πλευρά να προβάλουμε τα μνημεία και από την άλλη οι επισκέπτες που έρχονται να τα δουν, να βρίσκουν την πόρτα κλειστή".

Οι προσπάθειες του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για την προβολή των σημαντικότερων αξιοθέατων που διαθέτει η Θεσσαλονίκη, όπως επίσης και των 15 μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς τα οποία προστατεύονται από την UNESCO, ενισχύθηκαν μέσω ψηφιακών εφαρμογών και δυνατοτήτων, που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην έκθεση τουρισμού του Βερολίνου ITB, πριν από περίπου ένα μήνα. Στο διάστημα αυτό, σύμφωνα με την πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε από τον κόσμο ήταν μεγάλο και συνεχώς αυξάνεται.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Το project είναι σχεδιασμένο για φοιτητές του 2ου έτους στη Διοίκηση Τουρισμού και Αναψυχής και στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της...
Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»