Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΚΕΠΚΑ: Η ΕΥΑΘ πρέπει να δείξει έμπρακτα τη συγνώμη της στους Θεσσαλονικείς

Επιστολή του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών στην Εταιρεία Ύδρευσης, αλλά και σε υπουργούς της κυβέρνησης

Έμπρακτη συγνώμη της ΕΥΑΘ από τους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης για τη μεγάλη ταλαιπωρία που υπέστησαν με την πολυήμερη διακοπή υδροδότησης στην πόλη, ζητά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) με επιστολή που έστειλε στην ΕΥΑΘ, αλλά και σε υπουργούς της κυβέρνησης.

Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ ενημερώνει ότι «σε συνέχεια της συγγνώμης, που ζήτησε ξανά, ο καθηγητής Γιάννης Ν. Κρεστενίτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός της Ε.Υ.Α.Θ., απέστειλε στις 4 Απριλίου 2018, την παρακάτω επιστολή, στην Ε.Υ.Α.Θ., την οποία κοινοποίησε και στους κ. Ιωάννη Δραγασάκη, Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Γεώργιο Σταθάκη, Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Λευτέρη Ζαγορίτη, Συνήγορο του Καταναλωτή, κ. Δημήτριο Αυλωνίτη, Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας». Στην επιστολή του ΚΕΠΚΑ αναφέρεται πως:

«Το τελευταίο χρονικό διάστημα, το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης αντιμετώπισε μια πρωτοφανή ταλαιπωρία, εξαιτίας της θραύσης του αγωγού της Αραβησσού. Θεωρούμε ότι εν έτη 2018, είναι επιεικώς απαράδεκτο, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, να στερείται του βασικότερου αγαθού, του νερού.

» Καθημερινά δεχόμασταν από τα μέλη μας και από πολίτες της πόλης, διαμαρτυρίες και παράπονα για την τραγική κατάσταση στην οποία βρεθήκαμε και εμείς, εξαιτίας της έλλειψης νερού.

» Θεωρούμε ότι η Ε.Υ.Α.Θ. πρέπει να δείξει στους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης και έμπρακτα τη συγγνώμη της και να μην μείνει μόνο στα λόγια. Για το λόγο αυτό αιτούμαστε ελάφρυνση των επόμενων λογαριασμών με ένα γενναίο ποσοστό έκπτωσης και την γραπτή δέσμευση ότι η Ε.Υ.Α.Θ. θα φροντίσει στο μέλλον να μην επαναληφθεί ανάλογη τραγική κατάσταση.

» Αναμένουμε μια απάντηση σας, μέχρι την 16η Απριλίου 2018».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ