Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η ψηφιακή επιρροή στο…. μικροσκόπιο στη Θεσσαλονίκη

Σε διήμερο φόρουμ στο πλαίσιο της ΔΕΘ με καλεσμένους από τέσσερις διαφορετικές ηπείρους

Της ΛΕΜΟΝΙΑΣ ΒΑΣΒΑΝΗ

Ποιοι είναι οι digital influencers; Ποιος ο ρόλος τους και πώς θα μπορέσουν να αποκτήσουν κύρος και μεγαλύτερη απήχηση και επίδραση; Γιατί το ραδιόφωνο και τα podcasts κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αγορά;

Τα παραπάνω ήταν μερικά μόνο από τα θέματα που αναφέρθηκαν στο Digital Influencers Hub Forum, το οποίο ξεκίνησε την Πέμπτη 13/9 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 14/9 στο συνεδριακό κέντρο Ι.Βελλίδης και διεξάγεται στο πλαίσιο της ΔΕΘ.

«Είναι χαρά μας που αυτό το συνέδριο γίνεται σε αυτή την αίθουσα η οποία πήρε το όνομά της από έναν γνωστό δημοσιογράφο της πόλης, τον Ιωάννη Βελλίδη», σημείωσε ο Πρόξενος των ΗΠΑ στη Θεσσαλονίκη κ. Gregory W. Pfleger ανοίγοντας τις εργασίες του φόρουμ.

«Η τεχνολογία μπορεί να δώσει λύσεις ή να γεννήσει προβλήματα. Εμείς εστιάζουμε στις λύσεις που μπορεί να δώσει και ειδικότερα στο παγκόσμιο κοινό, μέσα από τα ψηφιακά δίκτυα», σημείωσε ο Artur Gurau, πρόεδρος του ΔΣ στο Digital Communication Network, ενώ είπε πως μερικές φορές εστιάζουμε στον αριθμό των ακόλουθων σε έναν λογαριασμό αντί να δούμε το ποιοι είναι αυτοί που τον ακολουθούν, και το τι αντίκτυπο έχει σε αυτούς τα όσα διαβάζουν/βλέπουν.

Στην ψηφιακή… κατάληψη των νέων ΜΜΕ, σε σχέση με τα παραδοσιακά ΜΜΕ, που φαίνεται πως χάνουν λίγη από την λάμψη τους, εστίασε ο Keith McElwain, CEO και Viral Media Authority στα White Glove Media και στο Pranks Network (Νέα Υόρκη).

Ο ίδιος είπε πως «σήμερα το 75% των παιδιών ηλικίας 6-17 ετών θα ήθελαν να γίνουν digital influencers». Κατά τον ίδιο στο μέλλον όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα γίνουν digital influencers, χρησιμοποιώντας απλά το κινητό τους και μια σύνδεση στο ίντερνετ. Παράλληλα ανέφερε πως για να κατακτήσεις και να διατηρήσεις το κοινό σου, πρέπει να έχεις ακεραιότητα, αυθεντικότητα και να είσαι συνεπής, ενώ είπε πως θέματα σχετικά με εκπαίδευση, διασκέδαση-γέλιο, έμπνευση και φιλανθρωπία, είναι πιο πιθανό να συγκεντρώσουν το ενδιαφέρον του κοινού.

Ο Συν-ιδρυτής/ μέλος του Found.ation και διευθυντής στο TEDxAthens Δημήτρης Καλαβρός Γούσιου εστίασε στους microinfluencers, στα άτομα που έχουν μικρό αριθμό ακόλουθων, όμως είπε πως πρέπει να έχουν δική τους άποψη και ύφος, ώστε να έχουν μεγαλύτερη απήχηση.

Στην ολοένα και περισσότερο πιο δυναμική εισβολή του ραδιοφώνου στην αγορά, αλλά και των podcasts εστίασε ο Jason Hoch, επικεφαλής στο How Stuff Works (Ατλάντα, Georgia). «Οι ακροατές μας αφιερώνουν 11 ώρες την εβδομάδα ακούγοντας podcats. Τα επιλέγουν πριν πέσουν για ύπνο ή για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και την ένταση της ημέρας, ενώ 80% των ακροατών μας ακούν μέχρι το τέλος κάθε εκπομπή podcast», είπε και τόνισε πως υπολογίζεται ότι οι αμερικανοί αφιερώνουν 4 ώρες την ημέρα ακούγοντας ραδιόφωνο, ενώ ομολόγησε πως μεγάλη επιρροή για τα podcasts υπήρξε το video on demand.

Περισσότερα για τους digital influencers στην σημερινή μέρα του διήμερου event στο πλαίσιο του οποίου Digital communicators από τέσσερις διαφορετικές ηπείρους ήρθαν στη Θεσσαλονίκη.

Σήμερα θα τεθούν προς συζήτηση τα ζητήματα του «αρνητικού influencer» και της καταπολέμησης της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας. Επίσης θα γίνουν και εργαστήρια, ενώ η είσοδος είναι ελεύθερη, με απαραίτητη προεγγραφή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Κάθε ανήλικος ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν θα μπορεί, χωρίς να συνοδεύεται από έναν ενήλικο, να κυκλοφορεί από τις 23.00 έως τις 06.00 σε δημόσιους...
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
Ένας καθηγητής του Χάρβαρντ μιλά για τον κίνδυνο σοβαρών ασθενειών που διατρέχουν όσοι αμελούν τη στοματική τους υγιεινή
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους