Φωτιά ξέσπασε πριν από λίγες ώρες σε σταθμευμένο αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη. Η φωτιά ξέσπασε σε ΙΧ που βρίσκονταν στην οδό Πόντου, στην Κάτω Τούμπα.
Άμεση ήταν η επέμβαση της Πυροσβεστικής, η οποία κατάφερε να σβήσει την φωτιά. Ευτυχώς υπήρξαν μονάχα υλικές ζημιές και δεν κινδύνεψε κανείς.
