Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Καταγγελία για μείωση έως 50% σε γραμμές του ΟΑΣΘ

Σήμερα η σύσκεψη των δημάρχων για τις αστικές συγκοινωνίες στην ΠΕΔΚΜ

Καταγγελία για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του Δήμου Θερμαϊκού από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ εστάλη από το Δήμαρχο, Γιάννη Μαυρομάτη. Στην καταγγελία ο κ. Μαυρομάτης αναφέρει σε μείωση σε τρεις γραμμές που φτάνει έως και 50%, ενώ υπενθυμίζεται πως σήμερα θα πραγματοποιηθεί κοινή συνάντηση – σύσκεψη για τις αστικές συγκοινωνίες με πρωτοβουλία της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔ-ΚΜ).

Ειδικότερα, ο δήμος Θερμαϊκού απέστειλε καταγγελία προς τους Προέδρους του ΟΑΣΘ, κ. Στέλιο Παππά και του ΟΣΕΘ, κ. Κώστα Αμπατζά, για την προβληματική κατάσταση της εξυπηρέτησης του κόσμου από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, η οποία αναφέρει:

«Τον τελευταίο καιρό οι φωνές διαμαρτυρίας δημοτών του Δήμου Θερμαϊκού, που υποχρεούνται να δίνουν αγώνα για την καθημερινή τους μετακίνηση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, είναι συνεχείς και ολοένα αυξανόμενες.

Η δραματική περικοπή δρομολογίων έχει ως αποτέλεσμα την άκρως προβληματική συγκοινωνία, που καταγγέλλεται από τους πολίτες και επιβεβαιώνεται από τον ίδιο τον ΟΑΣΘ, στο υπ. Αρ. Πρωτ. 11988-05.12.2018 έγγραφό του, με φράσεις όπως «περιορισμένη διαθεσιμότητα λειτουργικών λεωφορείων» και «απαξίωση του στόλου», οδηγώντας σε μια ταλαιπωρία δίχως τέλος για το επιβατικό κοινό.

Επιβατικό κοινό, ως επί το πλείστον, μαθητών και φοιτητών, ανθρώπων της βιοπάλης και του μεροκάματου και ηλικιωμένων συμπολιτών μας, που σε μια εποχή μαστιζόμενη από την οικονομική κρίση, κατά την οποία η αξιοπρεπής αστική μετακίνηση θα έπρεπε να αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα, βιώνουν έναν καθημερινό Γολγοθά.

Ενδεικτικά αναφέρουμε: 

• Στην Επανομή, τα λεωφορεία της γραμμής No69 (ΑΣ ΙΚΕΑ – Επανομή) έχουν μειωθεί κατά 20%, αφού δρομολογούνται 4 λεωφορεία αντί για 5. 

• Στο Αγγελοχώρι, με μόνο 1 λεωφορείο της γραμμής No76 (Α.Σ. ΙΚΕΑ – ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙ) να βρίσκεται σε κυκλοφορία, αντί για 2, η μείωση αγγίζει το 50%!!!

• Στη γραμμή No72 (Α.Σ. ΙΚΕΑ - Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ), στην οποία από τα 10 λεωφορεία στο δρόμο βρίσκονται τα 7-8, η μείωση προσεγγίζει το 30%.

Μια κατάσταση που επιδεινώνεται από συχνότατες βλάβες στο στόλο των οχημάτων, δημιουργώντας συνθήκες τριτοκοσμικές και απελπιστικές. Και μάλιστα, σε ένα Δήμο στερούμενο της δυνατότητας να εξυπηρετείται από πληθώρα λεωφορειακών γραμμών, που σε συνδυασμό με τη μεγάλη τόσο έκταση, όσο και απόστασή του από το κέντρο της Θεσσαλονίκης, καθίσταται αποκομμένος και έρμαιο των μειωμένων δρομολογίων.

Κύριοι, ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Το μαρτύριο του κόσμου δεν πρέπει να συνεχιστεί μέρα παραπάνω.

Οφείλετε να προβείτε άμεσα σε ενέργειες για ομαλοποίηση μιας κατάστασης απόλυτης απαξίωσης του επιβατικού κοινού, που δεδομένων των δραματικών διαστάσεων που έχει λάβει, καθιστά πλέον τον ΟΑΣΘ αναξιόπιστο, υποβαθμίζοντας αισθητά την ποιότητα ζωής των πολιτών.

Ελπίζω, έστω και τώρα, στην έμπρακτη ανταπόκρισή σας, συναισθανόμενοι την ευθύνη σας απέναντι στο επιβατικό κοινό».

Να σημειωθεί πως στην προαναφερθείσα σύσκεψη, παρουσία των 14 Δημάρχων του Νομού Θεσσαλονίκης, θα συζητηθεί το μείζον ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών που απασχολεί τους πολίτες όλων των περιοχών. Έχουν κληθεί και θα παραβρεθούν οι Δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης: Βόλβης, Διαμαντής Λιάμας, Δέλτα, Ευθύμης Φωτόπουλος, Θερμαϊκού, Ιωάννης Μαυρομάτης, Θέρμης, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, Θεσσαλονίκη, Γιάννης Μπουτάρης, Καλαμαριάς, Θεοδόσιος Μπακογλίδης ,Κορδελιού-Ευόσμου, Πέτρος Σούλας, Λαγκαδά, Γιάννης Καραγιάννης, Νεάπολης-Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, Αμπελοκήπων – Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου, Παύλου-Μελά, Δημήτρης Δεμουρτζίδης, Πυλαίας-Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτετζίδης, Χαλκηδόνος, Γιάννης Τσουκνιδάς και Ωραιοκάστρου, Αστέριος Γαβότσης.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τελευταία η Ελλάδα σε 9 κρίσιμους δείκτες
H κάλυψη της απόστασης των εισοδημάτων των Ελλήνων πολιτών από τα αντίστοιχα της Ε.Ε., που γιγαντώθηκε στην περίοδο των μνημονίων, δεν θα είναι...
Τελευταία η Ελλάδα σε 9 κρίσιμους δείκτες