Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Κίνδυνος να μείνει χωρίς πλοία για Σποράδες η Θεσσαλονίκη

Τι λέει στον Τύπο Θεσσαλονίκης ο Σπύρος Πέγκας

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα νησιά των Σποράδων κινδυνεύει να μείνει η Θεσσαλονίκη φέτος το καλοκαίρι, καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει εκφραστεί κάποιο ενδιαφέρον από ακτοπλοϊκή εταιρεία για δρομολόγηση πλοίου.

Την ανησυχία του για το γεγονός εξέφρασε στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας, ο οποίος θεωρεί ότι η γραμμή πρέπει να επιδοτηθεί "αλλιώς δεν θα έρθει από μόνος του ο επιχειρηματίας".

"Θεωρώ ότι πρέπει να πιέσουμε να επιδοτηθεί πάλι η γραμμή γιατί αποδεικνύεται ότι δεν είναι εμπορικά ωφέλιμη. Ειδικά έτσι όπως σχεδιάζεται τελευταία στιγμή δεν φέρνει το απαραίτητο κέρδος για τον επιχειρηματία, άρα πρέπει να επιδοτηθεί, να υπάρχει τουλάχιστον μια ακτοπλοϊκή γραμμή στη Θεσσαλονίκη. Είναι αδιανόητο", δήλωσε στον Τύπο Θεσσαλονίκης o κ. Πέγκας.

Ήδη οι ακτοπλοϊκές έχουν δρομολογήσει τα πλοία και έχουν προγραμματίσει τα δρομολόγια για το καλοκαίρι, ωστόσο όταν υπάρχει επιδότηση πάντα βρίσκεται λύση, σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο κ. Πέγκας προτείνει να ανακηρύξει το υπουργείο Ναυτιλίας επιδοτούμενη τη γραμμή. "Προς αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να πιέσουμε όλοι οι φορείς. Επίσης να προχωρήσουμε και σε αυτό που ο κ. Μπουτάρης είχε πει πέρυσι, ακόμη και ο Οργανισμός Τουρισμού να δώσει ένα ποσό, συμβολικά. Το να πεις ότι για κάθε επιβάτη δίνω μισό ή ένα ευρώ είναι και αυτό μια κίνηση, μια χειρονομία που δείχνει το συνολικό ενδιαφέρον της πόλης για τη σύνδεση αυτή".

Για τη περσινή σύνδεση Θεσσαλονίκη-Σποράδες ο ίδιος αναφέρει ότι "δεν είχε κίνηση, μοιράστηκε σε δυο δρομολόγια - το ένα επιδοτούμενο, το άλλο όχι- , έγινε τελευταία στιγμή και δεν μπορούσαν να υπάρξουν πακέτα από το εξωτερικό". "Δεν είχε ξένους πέρυσι, ενώ πρόπερσι που είχε δρομολογηθεί νωρίτερα η γραμμή είχε", όπως λέει ο κ. Πέγκας.

Κατά τον ίδιο, οι όποιες κινήσεις πρέπει να γίνουν άμεσα. Ο δήμος είχε κάνει ήδη κάποιες επαφές για το θέμα με την απερχόμενη ΥΜΑΘ Κατερίνα Νοτοπούλου.

Ακόμα πιο δύσκολα εξάλλου είναι τα πράγματα για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με Κυκλάδες φέτος το καλοκαίρι.

Υπενθυμίζεται ότι έπειτα από αρκετά χρόνια η Θεσσαλονίκη επανασυνδέθηκε ακτοπλοϊκώς με τις Σποράδες το 2016. Τα δρομολόγια συνεχίστηκαν το 2017 και το 2018.

Επίσης, πέρυσι η Θεσσαλονίκη συνδεόταν από τα τέλη Ιουνίου με επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο με τις Σποράδες αλλά και νησιά των Κυκλάδων και την Κρήτη. Σύμφωνα με τη σχετική σύμβαση, η γραμμή από τη Θεσσαλονίκη με προσέγγιση τη Σκιάθο και τη Σύρο ήταν επιδοτούμενη ενώ από τη Σύρο έως το Ηράκλειο της Κρήτης το πλοίο εκτελούσε ελεύθερη δρομολόγηση.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χωρίς λεωφορεία σήμερα η Θεσσαλονίκη για 4 ώρες - Ξαφνική στάση εργασίας
Ποιες ώρες θα είναι χωρίς λεωφορεία ΟΑΣΘ σήμερα η Θεσσαλονίκη - Γιατί κάνουν στάση εργασίας οι εργαζόμενοι, τι απαντά η διοίκηση του Οργανισμού
Χωρίς λεωφορεία σήμερα η Θεσσαλονίκη για 4 ώρες - Ξαφνική στάση εργασίας
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί