Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας, «κατακτά» την Τσεχία

Στη διεθνή έκθεση τουρισμού «Holiday World» στην Πράγα συμμετείχε η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Την πρώτη επιλογή για τους Τσέχους τουρίστες σε αεροπορικές αφίξεις αποτελεί η Ελλάδα, με πάνω από 400.000 επισκέψεις κάθε χρόνο. Σ’ αυτό το πλαίσιο, η Κεντρική Μακεδονία ως προορισμός διεκδικεί όλο και μεγαλύτερο ποσοστό από την τσέχικη αγορά και αυτός ήταν ο κυρίαρχος στόχος της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού "Holiday World", που πραγματοποιήθηκε στην Πράγα (21-24 Φεβρουαρίου 2019).

Οι Τσέχοι τουρίστες παρουσιάζουν αυξημένο βιοτικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια, λόγω της συνεχούς ανάπτυξης της οικονομίας τους και του πολύ μικρού ποσοστού ανεργίας. Ενδιαφέρονται κυρίως για τη θάλασσα, συμπεριλαμβάνουν όμως στο πρόγραμμά τους και επισκέψεις σε πολιτιστικούς χώρους και αρχαιολογικά μνημεία, ενώ παράλληλα επιλέγουν δραστηριότητες στη φύση και αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες. Το πολυποίκιλο και πολυθεματικό τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας είναι ιδανικό για αυτούς, παρ’ όλο που δεν έχει καταστεί ακόμη πολύ δημοφιλές στη χώρα τους. Για το λόγο αυτό η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προγραμματίζει στοχευμένες δράσεις προβολής ,σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την ελληνική Πρεσβεία στην Τσεχία.

pkm_tsexia_1.jpg

Συγκεκριμένα, έχει ήδη προγραμματιστεί η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) τον Μάιο του 2019 με κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες της χώρας, οι οποίοι θα φιλοξενηθούν στην Κεντρική Μακεδονία, όπου θα επισκεφθούν επιλεγμένους τουριστικούς προορισμούς. Επίσης, συζητείται η πρόταση για τη διοργάνωση θεματικού εργαστηρίου (workshop) στην Πράγα τον Οκτώβριο του 2019, όπου στελέχη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιάσουν θεματικά την περιοχή ως προορισμό και θα συνομιλήσουν σε κατ' ιδίαν Β2Β συναντήσεις με τοπικούς δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες.

«Είναι πολύ σημαντική για μας η χρονική συγκυρία της τουριστικής ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας και για αυτό διεκδικούμε κάθε χρόνο με αξιώσεις με τις δράσεις μας και τον στρατηγικό μας σχεδιασμό όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας της εισερχόμενης τουριστικής ροής, κυρίως από τις παραδοσιακές για μας αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Η Τσεχία παραμένει για μας μία από τις σημαντικότερες αγορές, με τουρίστες που ταξιδεύουν σχεδόν όλο το χρόνο και αποτελούν το ζητούμενο για μας, καθώς αυτές οι τουριστικές ροές βοηθούν στην υλοποίηση του στόχου μας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι απευθείας πτήσεις για τη Θεσσαλονίκη από την Πράγα γίνονται μόνο το καλοκαίρι με πτήσεις τσάρτερ της αεροπορικής εταιρείας Smart Wings και για το λόγο αυτό γίνονται ενέργειες από τον ΕΟΤ και από μεγάλους τοπικούς τουριστικούς πράκτορες για να συμμετέχουν στη δημιουργία νέων απευθείας πτήσεων και άλλες εταιρείες.

Την αποστολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αποτελούσαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι Μιχαλία Καραμισάκη και Αθανάσιος Μπασδάνης Αθανάσιος, καθώς και στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής.

pkm_tsexia_2.jpg

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ