Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Τέλος εποχής για 6 γραμμές του ΟΑΣΘ – Κέρδος 20 λεωφορεία

Τι αναφέρει ο ΟΣΕΘ για το πέρασμα έξι γραμμών στα ΚΤΕΛ

Τον Απρίλιο αλλάζουν οριστικά χέρια έξι γραμμές του ΟΑΣΘ, οι οποίες και θα περάσουν στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Ο ΟΣΕΘ με ανακοίνωσή του αναφέρει πως βρισκόμαστε πλέον στην τελική ευθεία και τα ΚΤΕΛ αναμένεται να αρχίσουν να εκτελούν τις έξι αυτές γραμμές μετά τον Απρίλιο, με «κέρδος» για τον ΟΑΣΘ είκοσι λεωφορεία και εξήντα οδηγούς.

Όπως αναφέρει ο ΟΣΕΘ: «Ως αρμόδιος φορέας που έχει την εποπτεία και την ευθύνη των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ Α.Ε.) συμμετείχε, όπως προέβλεπε και η σχετική απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, στις διαπραγματεύσεις μεταξύ του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, προκειμένου η δεύτερη Α.Ε. να αναλάβει να εκτελεί συγκεκριμένα δρομολόγια για λογαριασμό του πρώτου.

Από τη συμφωνία για την οποία απομένουν να διευθετηθούν λεπτομέρειες και θα υπογραφεί τόσο από τον ΟΣΕΘ όσο και από τον ΟΑΣΘ και τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, προκύπτει σημαντικό όφελος για τους πολίτες και το επιβατικό κοινό.

Κι αυτό, καθώς τα δρομολόγια θα εκτελούνται από σύγχρονα, ασφαλή και άνετα οχήματα, κατάλληλα σχεδιασμένα για μεγαλύτερες χιλιομετρικές αποστάσεις, ενώ το εισιτήριο θα παραμείνει στην τιμή που είναι σήμερα, δηλαδή στο 1 ευρώ με τις όποιες εκπτώσεις και τη δυνατότητα προμήθειας καρτών απεριορίστων διαδρομών να ισχύουν.

Όφελος,  θα προκύψει και για το επιβατικό κοινό εκτός των συγκεκριμένων περιοχών, καθώς με την ανάθεση του έργου στα ΚΤΕΛ ο ΟΑΣΘ θα εξοικονομήσει περί τα 20 οχήματα καθώς και 60 οδηγούς, που θα είναι στην ευχέρεια του Οργανισμού να εντάξει στο λοιπό πρόγραμμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Τέλος, ωφελημένο από τη συμφωνία θα είναι και το δημόσιο, καθώς το ύψος του ποσού που θα καταβάλλεται στα ΚΤΕΛ είναι μικρότερο από ό,τι μέχρι τώρα κόστιζε στον ΟΑΣΘ να εκτελεί το συγκεκριμένο έργο.

Το νέο πρόγραμμα, μετά και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μετά τον Απρίλιο».

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΙ ΓΡΑΜΜΕΣ

Πρόκειται για τις γραμμές 85, 86, 89, 90, 91 και 92 που με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατίθενται από τον ΟΣΕΘ στα ΚΤΕΛ. Την σχετική απόφαση υπέγραψε ο κ. Σπίρτζης και με αυτό τον τρόπο ο ΟΑΣΘ εξοικονομεί λεωφορεία για το συγκοινωνιακό έργο εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.

Δείτε αναλυτικά τα δρομολόγια που αναλαμβάνουν τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

 

1η σύνδεση: Θεσσαλονίκη-Ευαγγελίστρια και εναλλακτικές αυτής, ήτοι:

i. ΤΣ Σταυρούπολης-Άσσηρος–∆ορκάδα-Ξυλόπολη-Λαχανάς-Ευαγγελίστρια

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85)

ii. ΤΣ Σταυρούπολης-Λητή-Άσσηρος-Κριθιά (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής

γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Α)

iii. ΤΣ Σταυρούπολης-Λητή-Άσσηρος-Κριθιά-∆ορκάδα-Καρτεραί-Στεφάνια-Λευκοχώρι

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Β)

iv. ΤΣ Σταυρούπολης-Λητή-Άσσηρος-∆ορκάδα-Νικόπολη-Ξυλόπολη-ΛαχανάςΕυαγγελίστρια (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Ν)

v. ΤΣ Σταυρούπολης-Λητή-Άσσηρος-∆ορκάδα-Ξυλόπολη-Κυδωνιά-ΛαχανάςΕυαγγελίστρια (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Κ)

vi. ΤΣ Σταυρούπολης-Λητή-Άσσηρος-Κριθιά-Εξαµίλι (υφιστάµενη διαδροµή

λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Μ)

vii. ΤΣ Σταυρούπολης-Λητή-Άσσηρος-Κριθιά-Εξαµίλι-Καρτεραί-Στεφάνια-Λευκοχώρι

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Τ)

viii. ΤΣ Λαγκαδάς-Άσσηρος-∆ορκάδα-Ξυλόπολη-Λαχανάς-Ευαγγελίστρια (υφιστάµενη

διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Η)

ix. ΤΣ Λαγκαδάς-Άσσηρος-Μαυροράχη-∆ορκάδα-Ξυλόπολη-Λαχανάς-Ευαγγελίστρια

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Χ)

x. ΤΣ Σταυρούπολης -Λητή-Άσσηρος-Κριθιά-Εξαµίλι-∆ορκάδα-Ξυλόπολη-ΛαχανάςΕυαγγελίστρια (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 85Ζ)

2η σύνδεση: Θεσσαλονίκη-Λαγκαδίκια και εναλλακτικές αυτής, ήτοι:

i. ΤΣ Σταυρούπολης-Καβαλάρι-Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Λαγκαδίκια (υφιστάµενη

διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86)

ii. ΤΣ Σταυρούπολης-Λαγυνά-Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Γερακαρού-Λαγκαδίκια

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86Α)

iii. ΤΣ Σταυρούπολης-Λαγυνά Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Λαγκαδίκια (υφιστάµενη

διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86Β)

iv. ΤΣ Σταυρούπολης -Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Αρδαµέρι-Λαγκαδίκια (υφιστάµενη

διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86R)

v. ΤΣ Σταυρούπολης -Λητή-Λαγυνά-Καβαλάρι-΄Αγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Λαγκαδίκια

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86Τ)

vi. ΤΣ Σταυρούπολης -Λαγυνά- Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Αρδαµέρι-ΓερακαρούΛαγκαδίκια (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86Ν)

vii. ΤΣ Σταυρούπολης-Λαγυνά-Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Γερακαρού-Λαγκαδίκια

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86Κ)

viii. ΤΣ Σταυρούπολης -Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Λαγκαδίκια (υφιστάµενη διαδροµή

λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86Ε)

ix. ΤΣ Σταυρούπολης -Λαγυνά-Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-Αρδαµέρι-ΓερακαρούΛαγκαδίκια (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 86Μ)

3η σύνδεση: ΚΤΕΛ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑ-Ξηροχώρι-Ακροπόταµος και εναλλακτικές

αυτής:

i. ΚΤΕΛ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑ -Αγχίαλος - Νέα Μεσήµβρια – Μπαλάϊκα - Ξηροχώρι

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 89 Α)

ii. ΚΤΕΛ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑ -Άγιος Αθανάσιος – Γέφυρα - Βαθύλακκος – Πρόχωµα –

Καστανάς -Ακροπόταµος (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο

89Β και Νο 89Ν)

iii. ΚΤΕΛ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑ -Άγιος Αθανάσιος-Γέφυρα-Βαθύλακκος-∆ιασταύρωση Νέου

Αγιονερίου-Πρόχωµα-Καστανάς-Ακροπόταµος (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής

γραµµής ΟΑΣΘ Νο 89Κ και Νο 89Ε)

4η σύνδεση: Μάλγαρα-Κουφάλια και εναλλακτικές αυτής:

i. Κουφάλια – Χαλκηδόνα – Παρθένι – Άδενδρο – Βραχιά – Κύµινα -Μάλγαρα

(υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 90)

ii. Λουδίας - Μικρό Μοναστήρι – Χαλκηδόνα – Παρθένι – Άδενδρο – Βραχιά – Κύµινα -

Μάλγαρα (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 90Α)

iii. Ακροπόταµος-Καστανάς-Πρόχωµα-Κουφάλια-Χαλκηδόνα-Παρθένι-ΆδενδροΒραχιά-Κύµινα-Μάλγαρα (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο

90Β)

iv. Ακροπόταµος-Καστανάς-Πρόχωµα-Κουφάλια (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής

γραµµής ΟΑΣΘ Νο 90Ε)

5η σύνδεση: Λαγκαδάς-Ανάληψη και εναλλακτικές αυτής:

i. Λαγκαδάς-Κολχικό-∆ρακόντιο-Ανάληψη (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής

γραµµής ΟΑΣΘ Νο 91Α)

ii. Λαγκαδάς-Κολχικό-∆ρακόντιο-Ανάληψη (εξυπηρέτηση σχολείων-υφιστάµενη

διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 91Β)

iii. Λαγκαδάς-Ηράκλειο -Περιβολάκι-Λαγυνά (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής

γραµµής ΟΑΣΘ Νο 91Η)

iv. Λαγκαδάς-Περιβολάκι-Καβαλάρι (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής

ΟΑΣΘ Νο 91Κ)

v. Λαγκαδάς–Άσσηρος–Εξαµίλι-Κριθιά (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής

ΟΑΣΘ Νο 91Ε)

vi. Λαγκαδάς-Χρυσαυγή (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο

91Χ)

vii. Λαγκαδάς-Περιβολάκι-Καβαλάρι-Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι-ΓερακαρούΛαγκαδίκια (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 91Τ)

viii. Χρυσαυγή-Λαγκαδάς-Κολχικό-∆ρακποντιο-Ανάληψη (υφιστάµενη διαδροµή

λεωφορειακής γραµµής Νο 91Υ)

ix. Λαγκαδάς-οικισµός Παπακυριαζή (υφιστάµενη λεωφορειακή γραµµή Νο 91Ν)

6η σύνδεση: Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα και εναλλακτικές αυτής:

i. Κουφάλια-Άθυρα-Λιβαδίτσα-Ραχώνα (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής

ΟΑΣΘ Νο 92)

ii. Κουφάλια-Άθυρα (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ Νο 92Α)

iii. Κουφάλια-Λιβαδίτσα-Ραχώνα (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής ΟΑΣΘ

Νο 92Ρ)

iv. Κουφάλια-Εργατικές Κατοικίες (υφιστάµενη διαδροµή λεωφορειακής γραµµής

ΟΑΣΘ Νο 92 Ε).  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τραγωδία στα Τέμπη: Στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου η μήνυση γονέα θύματος
Κατά της απορριπτικής απόφασης της Εισαγγελέα πρωτοδικών – Διατάχθηκε και η διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης
Τραγωδία στα Τέμπη: Στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου η μήνυση γονέα θύματος
Θρήνος για τον Γιάννη Καλλιάνο - Πέθανε ο πατέρας του στη ΜΕΘ του «Αττικόν»
Σε ηλικία 79 ετών – Οι αιχμές του βουλευτή για την αντιμετώπιση από το νοσοκομείο και η κόντρα με τον Άδωνι Γεωργιάδη
Θρήνος για τον Γιάννη Καλλιάνο - Πέθανε ο πατέρας του στη ΜΕΘ του «Αττικόν»