Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη ηλικιωμένων - Πότε ξεκινά

Κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης ηλικιωμένων θέτει σε λειτουργία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Εντός του καλοκαιριού αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κέντρο 24ωρης τηλεφωνικής υποστήριξης ηλικιωμένων με στόχο την διευκόλυνση της αυτόνομης διαβίωσής τους.

Πάνω από τρεις χιλιάδες άνθρωποι άνω των 65 ετών, που μένουν μόνοι τους, αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και προβλήματα υγείας, ή έχουν διαταραχές μνήμης, θα μπορούν να προμηθευτούν ειδικές συσκευές που θα ειδοποιούν σε έκτακτη ανάγκη κάποιον κοντινό συγγενή, το κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης, κάποιο ασθενοφόρο, ή ακόμη και την αστυνομία. Το κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης, ωστόσο, το οποίο θα είναι στελεχωμένο με κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό (κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους) θα μπορεί να παρέχει ψυχολογική υποστήριξη γενικότερα σε ηλικιωμένα μοναχικά άτομα.

«Το έργο βασίζεται σε μια πολύ απλή παραδοχή σύμφωνα με την οποία ο πληθυσμός, ιδιαίτερα της Ελλάδας, μεγαλώνει σε ηλικία. Οι έρευνες δείχνουν ότι το 2030 το ένα τρίτο του πληθυσμού στην Ελλάδα θα είναι άνω των 65 χρονών. Όσο και αν βελτιώνεται η υγεία και τα φάρμακα πάλι υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα όχι μόνο από πλευράς υγείας αλλά κυρίως και μοναξιάς. Η Περιφέρεια λοιπόν, στο πλαίσιο πρόσκλησης του ΕΣΠΑ, υπέβαλε πρόταση για ένταξη στο ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας, μιας πράξης που σκοπό έχει να ενισχύσει ουσιαστικά την αυτόνομη διαβίωση ατόμων μεγάλης ηλικίας που έχουν και οικονομικά προβλήματα αλλά και προβλήματα μοναχικότητας και προβλήματα υγείας» τόνισε ο αναπληρωτής προϊστάμενος της Διεύθυνσης Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας, Κώστας Μιχαηλίδης. 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ