Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Χρονιά ρεκόρ για τον ΟΛΘ - Τέλη του χρόνου ξεκινούν τα έργα

Στο τέλος του 2019 αναμένεται να ξεκινήσει το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας

Εντός του τέταρτου τριμήνου του 2019 εκτιμάται ότι θα έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος, που θα αναλάβει την επέκταση της 6ης προβλήτας στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), με προοπτική το σημαντικό αυτό έργο του πακέτου υποχρεωτικών επενδύσεων, επί του οποίου δεσμεύτηκε η κοινοπραξία των επενδυτών, να ξεκινήσει στο τέλος του έτους και να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2022 ή στις αρχές του 2023.

Τα παραπάνω γνωστοποίησαν σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης και στελέχη της εταιρείας, στη διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών μεγεθών της σε αναλυτές. Μάλιστα, ο κ.Θεοφάνης εξέφρασε την ελπίδα η ολοκλήρωση του έργου της 6ης προβλήτας, που θα επιτρέψει την προσέγγιση μεγάλων πλοίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, να συμπέσει χρονικά με εκείνη των σιδηροδρομικών συνδέσεων του λιμένος, ώστε το τρένο να εξυπηρετεί επαρκώς τις μεταφορικές ανάγκες του αναβαθμισμένου λιμανιού.

Το έργο στην 6η προβλήτα αφορά ουσιαστικά την επέκταση του κρηπιδώματος 26 και τη συνακόλουθη αύξηση της δυναμικότητας υποδοχής εμπορευματοκιβωτίων και προβλέπεται να ολοκληρωθεί νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση της κοινοπραξίας (που είναι η επταετία από την απόκτηση του 67% του ΟΛΘ), ουσιαστικά ανοίγοντας τον δρόμο για την υποδοχή πλοίων κύριων γραμμών (mainliners) στα νερά του Θερμαϊκού.

Στη διάρκεια της παρουσίασης στους οικονομικούς αναλυτές επιβεβαιώθηκε ακόμη ότι η διοίκηση της εταιρείας θα προτείνει τη διανομή μερίσματος ύψους 0,57 ευρώ ανά μετοχή από τα κέρδη του 2018 στους μετόχους, έναντι 0,45 ευρώ πέρυσι, για τη χρήση του 2017. «Η πολιτική μας είναι να μένουν ικανοποιημένοι οι μέτοχοι, αλλά να υπάρχουν χρήματα και για τις επενδύσεις», τόνισε ο κ. Θεοφάνης.

Επισημάνθηκε ακόμη ότι η ΟΛΘ Α.Ε. πέτυχε πέρυσι ρεκόρ πενταετίας στη διακίνηση containers μέσω του λιμένος της Θεσσαλονίκης, αφού διακινήθηκαν 424.500 TEUs (μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων), έναντι 401.947 TEUs το 2017 και 349.990 το 2014.

Περισσότερες λεπτομέρειες και για τα παραπάνω θέματα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναμένεται να ανακοινωθούν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου του ΟΛΘ, που έχει προγραμματιστεί για τις 19 Ιουνίου, αλλά και στη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, στις 26 του τρέχοντος μηνός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα
Ο πρόεδρος της Νίκης Δημήτρης Νατσιος κατηγόρησε τον Κώστα Καραμανλή για συγκάλυψη των ευθυνών για το δυστύχημα των Τεμπών
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα