Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ζέρβας: Όχι σε πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας ερήμην της πόλης και της διοίκησης

«Η πεζοδρόμηση της οδού Αγίας Σοφίας δεν πρέπει να προχωρήσει ερήμην της πόλης και της νέας διοίκησης»

«Περιθώριο παρεμβάσεων σύμφωνα με τη δική μας προγραμματική και πολιτική πρόταση για τη διαμόρφωση του δημόσιου χώρου και την αναδιάταξη του κυκλοφοριακού και συγκοινωνιακού χάρτη της πόλης» ζητά ο Κωνσταντίνος Ζέρβας με αφορμή πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και αναφέρουν πως το έργο της ανάπλασης και πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι στη φάση της υπογραφής με τον ανάδοχο και της έναρξης κατασκευής της μέσα στο επόμενο διάστημα.

Η νέα διοίκηση του Δήμου ζητά η πεζοδρόμηση να μην προχωρήσει ερήμην της και ερήμην της πόλης.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρεται:

«Με βάση πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, γνωστοποιήθηκε πως το έργο της ανάπλασης και πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι στη φάση της υπογραφής με τον ανάδοχο και της έναρξης κατασκευής της μέσα στο επόμενο διάστημα. Η εξέλιξη αυτή ενέχει αρνητικά στοιχεία καθώς θα ήταν σκόπιμο να υπάρξει ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη της νέας διοίκησης και να δοθεί σε αυτήν η διακριτική ευχέρεια να προβεί σε αναθεωρήσεις και βελτιώσεις, όπου κρίνει απαραίτητο. Ιδιαίτερα σε έργα που θα γίνουν κατά τη διάρκεια της θητείας της νέας διοίκησης. Η περίπτωση αυτή έρχεται μετά την ανάλογη της ανάπλασης της Πλατείας Ελευθερίας, όπου στη λήξη της θητείας προχώρησαν τα έργα χωρίς να διασφαλιστεί η συναίνεση, τουλάχιστον σε συγκεκριμένες παραμέτρους του έργου.

Κάθε παρέμβαση στον αστικό ιστό που μεταβάλλει την κυκλοφορία και αναδιαμορφώνει τον οδικό χάρτη της πόλης πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του νέου δημοτικού συμβουλίου. Η σπουδή να προχωρήσουν οι διαδικασίες μέσα στο καλοκαίρι και ενάμιση μήνα προ της ανάληψης καθηκόντων της νέας διοίκησης, τη δεσμεύει και αφαιρεί τη δυνατότητα τυχόν βελτιωτικών παρεμβάσεων. Σε κάθε περίπτωση εμείς προσεγγίζουμε το ζήτημα ως ένα μέρος μιας συνολικής παρέμβασης και όχι μέσα από αποσπασματικές πρωτοβουλίες που επιβαρύνουν την κυκλοφορία αλλά και τις λειτουργίες της πόλης ιδιαίτερα στο επιβαρυμένο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η βιώσιμη αστική κινητικότητα απαιτεί ολοκληρωμένες λύσεις και όχι επί μέρους, ασύνδετες αναπλάσεις και μεταβολές.

Δηλώνουμε πως σεβόμαστε τη συνέχεια του Δήμου Θεσσαλονίκης αλλά επιθυμούμε – εφόσον βρισκόμαστε στο στάδιο της ενημέρωσης για την εκτέλεση του Τεχνικού Προγράμματος – να υπάρχει περιθώριο παρεμβάσεων σύμφωνα με τη δική μας προγραμματική και πολιτική πρόταση για τη διαμόρφωση του δημόσιου χώρου και την αναδιάταξη του κυκλοφοριακού και συγκοινωνιακού χάρτη της πόλης. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε
Σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του αλκοόλ από τον οργανισμό παίζουν πολλά χαρακτηριστικά
Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε