Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Σε 3 βάρδιες τα συνεργεία για να φτιάξουν τα λεωφορεία ΟΑΣΘ

Υπομονή από τους Θεσσαλονικείς ζήτησε ο νέος πρόεδρος του οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας

«Με υπομονή θα πρέπει να συνεχίσουν να είναι οπλισμένοι οι Θεσσαλονικείς με τις μετακινήσεις τους με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ», παραδέχθηκε ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας, σε δηλώσεις που έκανε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και υπογράμμισε ότι «στόχος να επαναφέρουμε το μεταφορικό έργο σε κάποια ανεκτά επίπεδα αλλά δεν θα το πετύχουμε σε πρώτο χρόνο».

Ο κ. Σκόδρας είπε ότι για τρίτη ημέρα συνεχίζεται πυρετωδώς η διαδικασία επισκευής των οχημάτων και πως τα συνεργεία στο Φοίνικα και στη Σταυρούπολη δουλεύουν συνεχώς σε τρεις βάρδιες. «Θα  πάρουμε κάθε μέτρο  που απαιτείται για να βγουν όλο και περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο» υπογράμμισε.

Εκτίμησε, μάλιστα, ότι τα πρώτα θετικά αποτελέσματα το επιβατικό κοινό θα το καταλάβει περί τα τέλη της επόμενης εβδομάδας. « Το σχέδιο διαχείρισης κρίσης έχει αρχίσει την εφαρμογή του με την αποκατάσταση των οχημάτων που μπορούν να επισκευαστούν» ανέφερε και διευκρίνισε πως τη Δευτέρα κυκλοφορούσαν στη Θεσσαλονίκη συνολικά 213 λεωφορεία και σήμερα επισκευάστηκαν και κυκλοφορούν 238.

Όπως είπε θα έπρεπε να κυκλοφορούν 390 με 400 λεωφορεία. Ο στόλος συνολικά είναι 600 λεωφορεία και σημείωσε πως κάποια από αυτά είναι πέρα από κάθε περίπτωση επισκευής.

 

Υπομονή και για την προμήθεια νέων λεωφορείων

Σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα η διάρκεια όλων των διεθνών διαγωνισμών είναι από 6 μήνες έως 1 χρόνο. «Η Θεσσαλονίκη δεν έχει χρόνο. Δεν ξέρω τι σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και μεταφορών. Το σίγουρο είναι ότι ασχολείται συνεχώς» σημείωσε ο κ. Σκόδρας.

Σε ό,τι αφορά τις προσλήψεις στον ΟΑΣΘ το ξέκοψε λέγοντας πως με τον  υπάρχοντα στόλο όχι μόνο δεν υπάρχουν ελλείψεις αλλά υπάρχει πλεονάζον προσωπικό. «Υπό ιδανικές συνθήκες αν είχαμε το στόλο των 400 οχημάτων σε κυκλοφορία ή 500 μπορεί να αντιμετωπίζαμε ζήτημα με το προσωπικό. Τώρα υπάρχουν οδηγοί που δεν δουλεύουν γιατί δεν υπάρχουν λεωφορεία», είπε. «Ας λύσουμε πρώτο το ζήτημα παροχής ανεκτού έργου και στη συνέχεια θα τα δούμε αυτά. Είναι εύκολα πράγματα» σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά παροχές κοινής ωφελείας – άνεργοι, φοιτητές, μαθητές- ο κ. Σκόδρας τόνισε πως απόφαση της κυβέρνησης είναι να στηρίξει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και ο οργανισμός πρέπει να αποζημιώνεται.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ