Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Στόχος ΟΑΣΘ τα 400 λεωφορεία – Τι ισχύει για καινούργια

Δηλώσεις του Γιώργου Σπανού για τις εξελίξεις στον ΟΑΣΘ

Ο Γιώργος Σπανός, διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, μίλησε στον Focus Fm, στην εκπομπή ''διπλός ελληνικός'' με τους Στέφανο Δαμιανίδη και Αντώνη Ωραήλογλου για την σχεδόν άθλια μετακίνηση των πολιτών με λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού όχι μόνο είναι το μοναδικό μέσω μετακίνησης στην Θεσσαλονίκη, αλλά και για τα κακής ποιότητας -και ελάχιστα-  λεωφορεία.

Ο Γιώργος Σπανός δεν θέλησε να μιλήσει για τα δημοσιεύματα που θέλουν την προηγουμένη διοίκηση Παππά να χρωστάει 86 εκατομμύρια ευρώ λέγοντας «Δεν χρειάζεται να αναφερθεί κάτι... έχουμε πιο σοβαρές δουλείες να ασχοληθούμε αυτή την στιγμή, το κυριότερο είναι το πλήθος των λεωφορείων» δήλωσε, ενώ αποκάλυψε πως η τωρινή διοίκηση παρέλαβε 213 λεωφορεία τα όποια, με την συντήρηση παλιών, έφτασαν τα 330. Εκ των οποίων το όριο ''ηλικίας'' φτάνει από 14 μέχρι 23 έτη, ωστόσο ακόμη και αυτή η αύξηση δεν είναι ικανοποιητική, στόχος τα 380-400 μέχρι τέλος του έτους.

«Δεν υπάρχει προγραμματισμός καινούριων λεωφορείων»

Ερωτώμενος για το εάν η Θεσσαλονίκη θα δει σύντομα καινούρια λεωφορεία απάντησε «Δεν υπάρχει προγραμματισμός καινούριων λεωφορείων, η προηγούμενη διοίκηση δεν πήρε μέρος στον διαγωνισμό για απόκτηση λεωφορείων, ούτε εμείς έχουμε δηλώσει ακόμη συμμετοχή. Πρέπει να δούμε τι λεωφορεία χρειαζόμαστε λαμβάνοντας υπόψιν πως κάποια στιγμή θα λειτουργήσει και το μετρό. Το νωρίτερο για καινούριο λεωφορείο είναι ένας χρόνος» είπε χαρακτηρίστηκα. Διαβεβαίωσε επίσης πως έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για άμεση λύση και από το 2020 θα εκτελούνται δρομολόγια του ΟΑΣΘ από ΚΤΕΛ, αυτό όμως είναι θέμα του υπουργείου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ