Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Θεσσαλονίκη: Διαβούλευση για τα πασαλάκια στην Τούμπα

Τι είπε για το θέμα ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας

Στα κυκλοφοριακά προβλήματα που παρουσιάζονται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αλλά και στις παρεμβάσεις που κάνει ο δήμος αναφέρθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου σήμερα.

Μεταξύ άλλων μίλησε για την πρωτοβουλία αμφιδρόμησης της Ιωνος Δραγούμη για εκτόνωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο. Στο σημείο αυτό είπε ότι για τις παρεμβάσεις αυτές πρέπει να υπάρχει σύμφωνη γνώμη της τροχαίας και κυκλοφοριακές μελέτες «που δεν υπήρξαν για την Αγίας Σοφίας ούτε και για τα πασαλάκια». «Δεν υπήρχαν άδειες από την τροχαία για τα πασαλάκια. Αρα δεν μπορούμε να συζητάμε για σύννομες αφαιρέσεις πασαλακίων όταν δεν ήταν σύννομες οι τοποθετήσεις τους», είπε απευθυνόμενος προς τον κ. Βούγια.

Για το ίδιο θέμα ανέφερε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διαβούλευση στην Δ΄Δημοτική Κοινότητα για τα πασαλάκια που βρίσκονται στην οδό Λαμπράκη και σε άλλα σημεία στην Τούμπα. «Είπαμε ότι τα πασαλάκια θα αφαιρεθούν εκεί που προκύπτει κάποιο πρόβλημα σε συνεννόηση με την τροχαία και κατόπιν διαβούλευσης με τους φορείς και την τοπική κοινωνία, ώστε να μη δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα από αυτό που θα προσπαθήσουμε να λύσουμε. Αυτός είναι ο σκοπός», τόνισε. Υπενθύμισε ότι τα πασαλάκια είναι δωρεά του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. «Όταν άλλοι χτίζουν λυρικές σκηνές με τη δωρεά και εμείς βάλαμε πασαλάκια», είπε. Η κυκλοφορία της πόλης είναι εξαιρετικά επιβαρυμένη λόγω του ότι δεν έχουμε ΜΜΜ τόνισε, δεσμευόμενος ότι θα γίνει ειδική συζήτηση για το θέμα του ΟΑΣΘ στο δημοτικό συμβούλιο. Υπενθύμισε ακόμη ότι σε λιγότερο από δυο μήνες λήγει η εκκαθάριση στον ΟΑΣΘ "και θεωρητικά θα υπήρχε το διάδοχο σχήμα. Θα πρέπει να δούμε ποια θα είναι η επόμενη ημέρα στις συγκοινωνίες. Σε κάθε περίπτωση η όλη αδυναμία μας να φτιάξουμε κάποια έργα υποδομής οδηγεί σε κάποιες τέτοιες λύσεις ασπιρίνη". Αναφορά έκανε και στον ΟΣΕΘ, τον διάδοχο του ΟΑΣΘ, λέγοντας ότι έχει 70 εργαζόμενους από τους οποίους μηχανικοί είναι μόνο 3. «Και περιμένεις από τον φορέα αυτό να σου σχεδιάσει τις συγκοινωνίες της επόμενης ημέρας», όπως είπε. Είπε ακόμη ότι πρέπει προφανώς να έχουμε και ένα ΣΒΑΚ.

Είπε ακόμη ότι δεν υπάρχει επίσης απολύτως κανένας σχεδιασμός για το τι θα γίνει όταν θα έχουμε το μετρό ή τον νέο ΟΑΣΘ, ποιος θα το διαχειριστεί, πόσο θα είναι το εισιτήριο κλπ. 

Πολλοί εύκολα μπορούμε να μιλάμε για οράματα, το θέμα είναι τι μπορείς να πραγματοποιήσεις, τι μπορείς να σχεδιάσεις, είπε ακόμη, απαντώντας σε επισήμανση που έκανε νωρίτερα η επικεφαλής της παράταξης Θεσσαλονίκη Μαζί Κατερίνα Νοτοπούλου. Ειδικότερα η κ. Νοτοπούλου είχε πει ότι θλίβεται ιδιαίτερα όταν βλέπει ότι το όραμα για την πόλη συμπυκνώνεται στη ευταξία. «Αυτή η πόλη είχε όραμα τα προηγούμενα χρόνια… Ξαφνικά ζούμε μια Θεσσαλονίκη που δεν έχει όραμα. Αν έχετε να μας το πείτε. Μοιάζει να μην έχετε όραμα», είπε μεταξύ άλλων.

Σε ότι αφορά τα τεχνικά έργα, είπε μεταξύ άλλων, ότι τα αρχαία που βρέθηκαν στην πλατεία Ελευθερίας ήταν ήσσονος σημασίας «μια χαρά θα μπορούσε να γίνει το υπόγειο πάρκινγκ». «Κάποια πράγματα δε ξέρω πως σχεδιάζονται, με ποιες εμμονές και ποια επιστημονικότητα και ποια προοπτική για την πόλη», είπε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ