Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Θεσσαλονίκη: Οι 25 γραμμές ΟΑΣΘ που πάνε στα ΚΤΕΛ – 100 νέα λεωφορεία

Σε 100 λεωφορεία που θα έχουν air condition και wifi – Εντός των ημερών η υπογραφή της νέας σύμβασης με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. θα εκτελούνται σύντομα άλλες 25 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ και μάλιστα σε 100 +20 υπερσύγχρονα λεωφορεία που θα έχουν αναπαυτικά καθίσματα, air condition, αλλά και…wifi.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε, κ. Στέφανος Τσόλης: «Μετά τις έξι γραμμές του ΟΑΣΘ που εδώ και τέσσερις μήνες τα δρομολόγιά τους εκτελούνται με λεωφορεία των ΚΤΕΛ, θα προστεθούν σύντομα και άλλες 25. Δεν έχει υπογραφεί η νέα σύμβαση (για δύο συν ένα χρόνια) με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όμως αυτό θα γίνει σύντομα. Οι συζητήσεις μας βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Θα παραχωρηθούν περιαστικές γραμμές στα Ανατολικά και Δυτικά της Θεσσαλονίκης, ώστε να ελαφρυνθεί ο ΟΑΣΘ. Η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει ως έχει, δηλαδή στο 1 ευρώ και τα έσοδα θα εισπράττει ο ΟΑΣΘ. Και θα προμηθευτούμε 100 νέα λεωφορεία, και 20 εφεδρικά. Έτσι ο στόλος των ΚΤΕΛ που θα εκτελεί πρώην δρομολόγια του ΟΑΣΘ θα γίνεται από 145 λεωφορεία». Ο ίδιος εξήγησε πως τα εφεδρικά λεωφορεία είναι απαραίτητα και χρησιμοποιούνται σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα σε κάποιο από τα οχήματα του κυρίως στόλου.

Τόνισε πως τα νέα λεωφορεία θα έχουν άνετες θέσεις, θα είναι 91 θέσεων το καθένα (45 καθήμενοι και 46 όρθιοι), θα έχουν air condition και wifi. «Αν θέλει κανείς να σέβεται τον εαυτό του και αυτούς που εξυπηρετεί, πρέπει να κάνει μια ελάχιστη δαπάνη», σημείωσε.

Διευκρίνισε πως το έργο των ΚΤΕΛ για τα δρομολόγια αυτά είναι πιο οικονομικό προς το Δημόσιο. «Το χιλιόμετρο με ΟΑΣΘ στοιχίζει 3,89 ευρώ, ενώ με τα ΚΤΕΛ 1,43 ευρώ. Συνολικά στα 15 εκατ χιλιόμετρα που θα κάνει το ΚΤΕΛ, το Ελληνικό Δημόσιο θα εξοικονομήσει 40 εκατ. ευρώ», δήλωσε ο κ. Τσόλης.

4f1.jpg

Όσο για τις 25 γραμμές που θα έλθουν κάτω από την ομπρέλα του;

Θα είναι οι εξής:

51 Σίνδος – ΝΣΣ

53 Τοπικό - Σίνδου

54 ΝΣΣ – Ιωνία

55 Σταυρούπολη – Ωραιόκαστρο – Ιωνία

56 ΝΣΣ – Ωραιόκαστρο

80 Θεσσαλονίκη – Μάλγαρα

81 Θεσσαλονίκη – Κουφάλια

82 Θεσσαλονίκη – Καλλιθέα

83 Λαγκαδάς – Θεσσαλονίκη

84 Θεσσαλονίκη – Μελισσοχώρι

36 Βούλγαρη – Ζώνη Καινοτομίας

60 Οικισμός 751 – Οικισμός Μακεδονία

61 Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη

66 Χαριλάου – Θέρμη

67 ΑΣ ΙΚΕΑ- Τριάδι

69 ΑΣ ΙΚΕΑ- Επανομή

76 ΑΣ ΙΚΕΑ –Αγγελοχώρι

77 Νέα Μηχανιώνα – Επανομή

79 ΙΚΕΑ –Αεροδρόμιο

9 ΝΣΣ- Λαχαναγορά

40 ΝΣΣ- Καλοχώρι

42 Ελευθέριο – Κοιμητήρια

43 Τοπικό Ευόσμου

87 Θεσσαλονίκη – Βασιλικά

88 Θεσσαλονίκη – Μεσημέρι.

Όπως ανέφερε ο κ. Τσόλης «επί τέσσερις μήνες που κάνει δρομολόγια το ΚΤΕΛ δεν χάθηκε ούτε ένα δρομολόγιο. Υπήρξε μόνο ένα που δεν έγινε λόγω τροχαίου ατυχήματος. Όμως έχουμε αυστηρό έλεγχο από τον ΟΑΣΘ και τον ΟΣΕΘ».

Όσο για τις αντιδράσεις των συνδικαλιστών του ΟΑΣΘ τονίζει πως «δεν έχουν δίκιο. Δεν θίγονται θέσεις εργασίας. Εμείς δημιουργήσαμε 70 νέες θέσεις εργασίας. Και θα δημιουργηθούν και άλλες. Εξάλλου ο ΟΑΣΘ είχε καιρό να προσλάβει οδηγούς. Και θεωρώ πως ο καλύτερος κριτής είναι οι ίδιοι οι επιβάτες. Αν πάτε στις αφετηρίες στο σταθμό των ΚΤΕΛ Μακεδονία ή στην Σταυρούπολη θα δείτε πως είναι ικανοποιημένοι με το έργο μας».

 

Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας "Τύπος Θεσσαλονίκης"

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ