Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Μετρό Θεσσαλονίκης: «Κίνδυνος» για τη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ

Τι αναφέρει σε δήλωσή του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης

Χωρίς χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ κινδυνεύουν να μείνουν τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης μετά το 2023, όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α΄Θεσσαλονίκης Χρήστος Γιαννούλης.

Όπως αναφέρει, στη διάρκεια της συνεδρίασης της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής στις 16 Οκτωβρίου 2019 οι βουλευτές Α΄ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης καθώς και ο βουλευτής Μεσσηνίας και Εκπρόσωπος Τύπου ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης εξέφρασαν την ανησυχία τους επισημαίνοντας πως με τα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι πρόσφατες αποφάσεις της κυβέρνησης για το μετρό, τίθεται το ερώτημα εάν διασφαλίζεται η απρόσκοπτη χρηματοδότηση των έργων μέσω ΕΣΠΑ και μετά το 2023.

Απευθυνόμενος προς τον παριστάμενο Υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Ιωάννη Τσακίρη, ο Αλέξης Χαρίτσης διευκρίνισε πως το έργο κατασκευής του Μετρό έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014-2020 για τρίτη συνεχόμενη προγραμματική περίοδο, και ως εκ τούτου σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς δεν μπορεί να μεταφερθεί σε τέταρτη προγραμματική περίοδο, άρα η χρηματοδότηση κλείνει στο τέλος του 2023 με τον κανόνα ν+3.

Το θέμα της χρηματοδότησης των έργων αλλά και της επέκτασης στα δυτικά έθεσαν στον υφυπουργό Ανάπτυξης και οι βουλευτές Χρήστος Γιαννούλης και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, χωρίς ωστόσο να λάβουν ξεκάθαρες απαντήσεις, σύμφωνα με τον κ. Γιαννούλη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ