Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Νοτοπούλου κατά Ταχιάου για την επέκταση του μετρό στα δυτικά

Καυστική ανακοίνωση στο facebook από τη βουλευτή Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ

Καυστικό σχόλιο σχετικά με τις δηλώσεις που έκανε ο Ν. Ταχιάος για την επέκταση του μετρό προς τη δυτική Θεσσαλονίκη, εξέδωσε η βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Κ. Νοτοπούλου, η οποία κάνει λόγο, μεταξύ άλλων, για «κοροϊδία που δεν έχει τέλος» και κατηγορεί τον Ν. Ταχιάο ότι «αναιρεί τον τεχνικό προγραμματισμό της προηγούμενης διοίκησης, ναρκοθετώντας για άλλη μια φορά το έργο, με αίολα επιχειρήματα».

Αναλυτικά σε ανάρτησή της στο facebook η κ. Νοτοπούλου αναφέρει:

Η κοροϊδία δεν έχει τέλος.

Η κακόγουστη παράσταση με σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή τον κ. Ταχιάο, προσβάλλει βάναυσα τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και τον ελληνικό λαό.

Ο εκλεκτός «δήμαρχος», «βουλευτής» και εσχάτως άριστος «μάνατζερ», έχει αποφασίσει να στερήσει από την Θεσσαλονίκη ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς, απολύτως απαραίτητο για την λειτουργία της πόλης.

Μετά την μεθόδευση της καταστροφής του ανεκτίμητου αρχαιολογικού θησαυρού του σταθμού Βενιζέλου, με τις προσχηματικές αιτιολογήσεις που άλλαζαν κάθε τόσο, προστίθεται άλλο ένα επεισόδιο στο σήριαλ «Μετρό Θεσσαλονίκης».

Ο κ. Ταχιάος διαμήνυσε ότι «το έργο της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης προς τα βορειοδυτικά της πόλης δεν είναι ορατό σε αυτή τη φάση που βρισκόμαστε». Αναιρεί τον τεχνικό προγραμματισμό της προηγούμενης διοίκησης, ναρκοθετώντας για άλλη μια φορά το έργο, με αίολα επιχειρήματα.

Να του θυμίσω ότι οι πρόδρομες εργασίες διασφαλίζουν ότι δεν θα υπάρχουν επιπρόσθετες καθυστερήσεις στις επεκτάσεις εξαιτίας των αρχαιολογικών ευρημάτων και αφορούν εργασίες για την αρχαιολογική έρευνα και τις μετακινήσεις των δικτύων κοινής ωφέλειας.

Ακριβώς για να μην έχουμε άλλη μία «τρύπα Κούβελα» ή απρόοπτα όπως αυτά που ζούμε στην βασική γραμμή εξαιτίας του κακού και ερασιτεχνικού αρχικού σχεδιασμού.

Η δε κυκλική χάραξη έχει πολλαπλά οφέλη, καθώς θα ενισχύσει την κινητικότητα μεταξύ των δήμων και θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη όλης της περιοχής.

Όσον αφορά την χρηματοδότηση του έργου, υπενθυμίζω ότι οι επικεφαλής της αρμόδιας Ευρωπαϊκής Επιτροπής τονίζουν ότι ο δρόμος για τη χρηματοδότηση του έργου των επεκτάσεων είναι ανοιχτός.

Ενώ λοιπόν θα είχαμε μετρό από το 2020 και τμηματικά τα επόμενα χρόνια ευρεία ανάπτυξη του δικτύου, αλλά και ένα μοναδικό αρχαιολογικό τοπόσημο, τώρα όχι μόνο δεν θα δούμε συρμό πριν το 2025, αλλά αρχίζουμε να αμφιβάλλουμε για την εν γένει ικανότητα της διοίκησης της Αττικό Μετρό να παραδώσει «κάποιο» έργο…

Το μόνο που είναι βέβαιο είναι οι αποζημιώσεις που θα έχει να καταβάλει το ελληνικό δημόσιο στους εργολάβους.

Το δε επιχείρημα του κ. Ταχιάου να μην ανοίξουμε άλλα μέτωπα, διότι «πως θα τα καταφέρουμε», αποτελεί μνημειώδη παραδοχή ανικανότητας.

κ. Ταχιάο ως εδώ.

Αρκετή ζημιά έχετε κάνει στην πόλη, ας σώσουμε ότι μπορούμε.

Όλο και θα υπάρχει κάποιος άλλος οργανισμός να φιλοξενήσει το «βαρύ» βιογραφικό σας.

κ. Καραμανλή, ως αρμόδιος υπουργός, φέρετε ακέραια την ευθύνη.

https://www.facebook.com/Notopoulou.Katerina/photos/a.1605506689664965/2434548623427430/?type=3&theater

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ