Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Σε εγρήγορση και ετοιμότητα ο δήμος Νεάπολης - Συκεών για τα ακραία καιρικά φαινόμενα

Συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου

Τον βαθμό ετοιμότητάς τους για την αντιμετώπιση χιονόπτωσης και πλημμυρών κατά την χειμερινή περίοδο εξέφρασαν οι Υπηρεσίες και οι φορείς του δήμου Νεάπολης-Συκεών κατά τη συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου, με τον δήμαρχο Σίμο Δανιηλίδη να θέτει το δημοτικό μηχανισμό σε πλήρη εγρήγορση για την αντιμετώπιση ακραίων καιρικών φαινομένων.

Το θέμα που κυριάρχησε στη σύσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Κατάστημα Νεάπολης υπό τον συντονισμό του δημάρχου Σίμου Δανιηλίδη, ήταν η αντιμετώπιση των συνεπειών της χιονόπτωσης και του παγετού, με στόχο ο δήμος να παραμείνει ανοιχτός και λειτουργικός κατά τις περιόδους πιθανών έντονων φαινομένων.

Στη Σύσκεψη συμμετείχαν ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας και Υπηρεσιών Δόμησης Τάσος Τσακιρίδης, η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Παρή Γενίτσαρη, ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, ΚΕΠ και Παιδείας Μιχάλης Βουλγαρίδης, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών Δημήτρης Ζιγκερίδης, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Υποδομών, Μικροέργων, Ηλεκτροφωτισμού Στέλιος Γκατζές, ο πρόεδρος της ΚΕΥΝΣ Δημήτρης Απατσίδης, η πρόεδρος της Κοινότητας Νεάπολης Χριστίνα Τερζή, η πρόεδρος της Κοινότητας Συκεών Ειρήνη Αυγερινού, ο αναπληρωτής πρόεδρος της Κοινότητας Πεύκων Πέτρος Αλεξανδρίδης, η εκπρόσωπος του Δασαρχείου Θεσσαλονίκης Φιλοθέη Μελά, ο εκπρόσωπος του ΑΔΜΗΕ Νικόλαος Χρήστου, εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ., ο Δημήτρης Μπαλουκίδης εκ μέρους της ΕΔΟΜΑΚ και ο Βασίλης Βίτσας εκ μέρους της Λέσχης 4Χ4 «Τα αρκούδια».

sto_-synedriasi_6_12-2.jpg

«Ενημερώθηκα από όλους τους αρμόδιους φορείς για τις ενέργειες πρόληψης κατά των χιονοπτώσεων. Θα πρέπει όλοι μας να είμαστε σε εγρήγορση και να μην επιτρέψουμε είτε από αμέλεια είτε από σκοπιμότητα να ζήσουμε περιβαλλοντικές και όχι μόνο καταστροφές στον τόπο μας», τόνισε ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης. Απευθύνοντας μήνυμα συνεργασίας σ’ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και υπηρεσίες, υπογράμμισε ότι «είναι δεδομένο πως όταν έχουμε καιρικά φαινόμενα όλες οι Υπηρεσίες, όλα τα νομικά πρόσωπα και όλος ο εξοπλισμός επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση του φαινομένου, άρα και οι αρμόδιες αντιδημαρχίες και τα Νομικά Πρόσωπα θέτουν στη διάθεση του Συντονιστικού Οργάνου και της Πολιτικής Προστασίας και εξοπλισμό και προσωπικό».

 

Ενεργοποίηση πολιτών

Όπως τόνισε, «ο στόχος μας είναι να ενεργοποιήσουμε φορείς και πολίτες της περιοχής. Προς τον σκοπό αυτό έχουμε δώσει οδηγίες να βρίσκονται σε διάφορα σημεία ικανές ποσότητες αλατιού  για ν’ αξιοποιηθούν σε περίπτωση χιονόπτωσης. Επίσης θα πρέπει να βρίσκονται σε ετοιμότητα όλοι οι υπάλληλοι  των επιμέρους τμημάτων πέρα από τον καθημερινό προγραμματισμό των υπηρεσιών τους σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Τα Νομικά Πρόσωπα και οι άλλοι φορείς του δήμου θα πρέπει να έχουν καταγεγραμμένα τα περιστατικά των ευπαθών συμπολιτών μας που είναι σε ειδικές ομάδες είτε είναι νεφροπαθείς που χρειάζεται να μεταφέρονται για αιμοκάθαρση, είτε είναι ανάπηροι, είτε είναι ηλικιωμένοι μοναχικοί, έτσι ώστε σ’ αυτούς τους συμπολίτες μας που έχουν περισσότερο ανάγκη να έχουμε την προσφορά υπηρεσιών που αξίζουν».

Στο θέμα του Σέιχ-Σου ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης τόνισε την ανάγκη να υπάρξει διαχειριστική μελέτη με το Δασαρχείο για την αντιπλημμυρική προστασία και για την παρέμβαση στα ξερά κι άρρωστα δέντρα.

Παίρνοντας τον λόγο ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας και Υπηρεσιών Δόμησης Τάσος Τσακιρίδης μεταξύ άλλων τόνισε: «Σαν προετοιμασία αυτή τη στιγμή στον δήμο μας έχουμε 270 τόνους χύμα αλάτι, έχουμε 800 συσκευασίες των 30 κιλών και άλλες 1.500 των 15 κιλών. Δηλαδή διαθέτουμε συνολικά γύρω στους 300 τόνους αλάτι και σε εξέλιξη βρίσκεται ένας διαγωνισμός για άλλους 920 τόνους χύμα και 120 τόνους συσκευασμένους. Αυτή τη στιγμή έχουμε δυο εκχιονιστικά μηχανήματα μαζί με τους χειριστές στην αναμονή, έχουμε ημιφορτηγά ανοιχτού τύπου, τα βυτιοφόρα μας και οι υδροφόρες, δυο φορτωτές JCB, φορτηγά γερανοφόρα και τρεις μικρές συρόμενες αλατιέρες και όλα τα οχήματά μας είναι εξοπλισμένα με το απαραίτητο υλικό».

Επίσης, ο αντιδήμαρχος έκανε έκκληση προς τους δημότες υπενθυμίζοντας τις υποχρεώσεις που έχουν και οι πολίτες στο δήμο σε περίπτωση κακοκαιρίας. Όπως τόνισε ο κ.Τσακιρίδης, οι ιδιοκτήτες και μισθωτές κτιρίων, καθώς και οι κάτοχοι οικοπέδων, είναι υπεύθυνοι για τον καθαρισμό των πεζοδρομίων που εφάπτεται της ιδιοκτησίας τους καθώς και για τη ρίψη αλατιού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ