Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Παρεμβάσεις και συλλογή υπογραφών για τον ΟΑΣΘ σήμερα και αύριο

Σε διάφορα σημεία της Θεσσαλονίκης

Μ.Κ.

Ενημερωτικές παρεμβάσεις και συλλογική υπογραφών για το θέμα του ΟΑΣΘ πραγματοποιούν σήμερα και αύριο σε διάφορα σημεία της Θεσσαλονίκης σωματεία Εργαζομένων.

Ειδικότερα, οι παρεμβάσεις πραγματοποιούνται σήμερα και αύριο από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, με συμπλήρωση ερωτηματολογίων και υπογραφών στον πεζόδρομο Αγίας Σοφίας, στη στάση ΟΑΣΘ πλατεία Αριστοτέλους και στους τερματικούς σταθμούς Αριστοτέλους με Εγνατία, ΙΚΕΑ και ΟΣΕ.

Τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου θα προχωρήσουν σε επίδοση των υπογραφών με παράσταση διαμαρτυρίας ενώπιον της διοίκησης του ΟΑΣΘ και του Γραφείου του Πρωθυπουργού, ενώ τονίζουν ότι δεν θα σταματήσουν εκεί, αλλά θα υπάρξουν και νέες πρωτοβουλίες στο  άμεσο μέλλον.

Όπως δήλωσε στο TyposThes. ο κ. Κυριάκος Τσιαούσης, πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων Επισιτισμού-Τουρισμού, ενός από τα σωματεία που ανέλαβαν την συγκεκριμένη πρωτοβουλία, «είμαστε εδώ γιατί πρώτα και κύρια οι εργαζόμενοι υποφέρουν, αυτοί μετακινούνται σε αυτές τις συνθήκες, πληρώνουν καθημερινά πανάκριβα εισιτήρια, αργοπορώντας να πάνε στη δουλειά τους και πολλές φορές η διαδρομή δουλειά-σπίτι γίνεται μια πραγματική Οδύσσεια».

Όπως λέει, το ζήτημα του ΟΑΣΘ είναι ένα ζήτημα το οποίο πέρα από όλα τα άλλα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος και οι εργαζόμενοι στην καθημερινότητά τους, προβληματίζει ιδιαίτερα τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης. Το θετικό κατά τον ίδιο είναι ότι υπάρχει ανταπόκριση από τον κόσμο στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία και έχουν ήδη μαζευτεί υπογραφές.

Τι διεκδικούν

άμεσα μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό

όχι στην κρατική επιδότηση των ΚΤΕΛ με εκχώρηση γραμμών από τον ΟΑΣΘ

δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία

συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό

προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα

αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων

συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες με ανθρώπινες συνθήκες

κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό

Σύμφωνα με το Π.Α. ΜΕ. τις παρεμβάσεις πραγματοποιούν τα σωματεία εργαζομένων: ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΗΣ ΚΕΝΤΡ. ΜΑΚΕΔ., ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.

Αναλυτικά το Π.Α.ΜΕ. ανέφερε στην ανακοίνωσή του για το θέμα του ΟΑΣΘ: "Μετά από 6 μήνες διακυβέρνησης της ΝΔ το χάλι με τον ΟΑΣΘ συνεχίζεται. Για να μετακινηθείς με τα αστικά λεωφορεία περιμένεις το λιγότερο είκοσι και πολλές φορές τριάντα και σαράντα λεπτά. Δεκάδες λεωφορεία είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και αναλώσιμων. Η έλλειψη προσωπικού είναι εμφανής και ιδιαίτερα στην τεχνική βάση αλλά και στους οδηγούς. Στις ώρες αιχμής η συγκοινωνία καταρρέει. Οι οδηγοί πολλές φορές γίνονται στόχος για τα χάλια της συγκοινωνίας, οι τεχνίτες εφευρίσκουν πατέντες για να κρατήσουν τα σαράβαλα αξιόμαχα, όλες οι ειδικότητες κοπιάζουν για να βγει ακόμα και αυτό το λειψό συγκοινωνιακό έργο.

Η κυβέρνηση προχωρά ολοταχώς στην ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ μέσα από το πέρασμα γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, δείχνοντας ότι αυτό που την ενδιαφέρει είναι να μειωθεί η κρατική επιδότηση και αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που αυτό έχει στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και κατ’ επέκταση στην καθημερινότητα της ζωής του λαού. Την ίδια περίοδο στο ΜΕΤΡΟ μετράμε νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου. Κι εμείς περιμένουμε ατελείωτα λεπτά στις στάσεις, στριμωχνόμαστε σαν σαρδέλες στα λεωφορεία -γεγονός που μας προσβάλει- ή πληρώνουμε (όποιος έχει) τα κόμιστρα του ταξί.

Για όλα αυτά υπάρχει υπεύθυνος

Η λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών με κριτήριο όχι την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών αλλά τη συμβολή τους στην καπιταλιστική κερδοφορία δημιουργεί εκρηκτικά προβλήματα. Οι συνέπειες της αντιλαϊκής πολιτικής είναι χειροπιαστές τόσο για τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ όσο και για το λαό που τα έχει ανάγκη.

Αυτή την πολιτική ακολούθησε τα προηγούμενα χρόνια και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, στις ίδιες ράγες κινείται και η ΝΔ.

ΛΕΜΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ

oasth-ypografes2.jpg
oasth-ypografes.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ