Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Εικόνα – ντροπής: Επιβάτες «ίπτανται» σε λεωφορείο ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Μία απίστευτη εικόνα από αστικό στο κέντρο της πόλης

Τ.Τ.

Αναγνώστρια του TyposThes μας απέστειλε μία εικόνα από λεωφορείο ΟΑΣΘ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που αποτελεί κόλαφο για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης και όλους όσους διοικούν, αποφασίζουν και δίνουν τις κατευθύνσεις για αυτό τον Οργανισμό που έχει αφεθεί στη μοίρα του εδώ και μήνες… μέχρι νεωτέρας.

Η εικόνα που βλέπετε από τους επιβάτες «σαρδέλες» να… ίπτανται ώστε να πάνε στον προορισμό τους είναι από το λεωφορείο της γραμμής «2Κ», το οποίο εκείνη την ώρα βρίσκεται στην Εγνατία, στην περιοχή της Καμάρας. Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, μονάχα από τύχη δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός στο εν λόγω δρομολόγιο, το οποίο όπως και πολλά ακόμη ήταν υπεράριθμο.

Όπως αναφέρει η αναγνώστρια του TyposThes το στιγμιότυπο είναι τραβηγμένο πριν από τρεις με τέσσερις μέρες, ούτε καν δηλαδή την παραμονή Χριστουγέννων που το κέντρο έσφυζε από κόσμο.

egnatia-oasth.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στη Χαλκιδική «κοιτάζει» η Ευρώπη: Πότε ξεκινά η κρίσιμη παραγωγή χρυσού - χαλκού στις Σκουριές
Στην τελική ευθεία για έναρξη παραγωγής στο μεταλλείο Σκουριών - Η μέση ετήσια παραγωγή υπολογίζεται σε 140.000 ουγγιές χρυσού και 67 εκατομμύρια...
Στη Χαλκιδική «κοιτάζει» η Ευρώπη: Πότε ξεκινά η κρίσιμη παραγωγή χρυσού - χαλκού στις Σκουριές