Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Τσερμενίδης για σύμβαση ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ: «Δε θα δει κάτι επιπλέον η Θεσσαλονίκη»

Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στη σύμβαση που παραχωρεί γραμμές του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

«Αν τα 23 εκ. ευρώ το χρόνο, που προβλέπει η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ τα έδιναν στον ΟΑΣΘ, θα μπορούσε να έχει γίνει ανάταξη της συγκοινωνίας. Ένα λεωφορείο μεταχειρισμένο 5ετίας κάνει 60-70 μπορεί και 40.000 ευρώ. Με 8 εκ.ευρώ παίρναμε 100 λεωφορεία, τραβηγμένη τιμή. Τα έχω πει και στην προηγούμενη διοίκηση τον κ. Παππά και τον κ. Σπίρτζη», δήλωσε στον Focus FM, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.

Μιλώντας στην εκπομπή «Διπλός Ελληνικός» με το Στέφανο Δαμιανίδη και τον Αντώνη Οραήλογλου, ο κ.Τσερμενίδης υποστήριξε, ότι οι εργαζόμενοι έχουν πλήρη μεσάνυχτα. «Από τα site διαβάζαμε για τα ΚΤΕΛ», τόνισε, ενώ σε ερώτηση για το αν τα λεωφορεία θα είναι αστικού τύπου ή πούλμαν, απάντησε, «Δεν ξέρω αν τα ΚΤΕΛ θα αγοράσουν ή θα νοικιάσουν τα λεωφορεία. Όλα γίνονται σε ένα κλειστό γραφείο. Δεν έχει συζητηθεί επίσημα στο ΔΣ του ΟΑΣΘ καμία τέτοιου είδους πρόταση».

Εκτίμησε μάλιστα, ότι το επιβατικό κοινό δε θα δει ουσιαστική διαφορά στα δρομολόγια του Οργανισμού. «Μη νομίζετε, ότι θα δει κάτι επιπλέον η Θεσσαλονίκη. Από τα 70 λεωφορεία- όσα είναι- που θα εξυπηρετούν περιφερειακές γραμμές, τα 40 είναι δίθυρα. Να δούμε σε τι γραμμές θα μπουν και τι συχνότητες θα έχουν τα λεωφορεία», ανέφερε.

«Αυτό, που πρέπει να γίνει είναι άμεσα, είναι διαγωνισμός για αγορά καινούργιων λεωφορείων και δυνατότητα να νοικιάζει ο ΟΑΣΘ λεωφορεία, να προμηθευτεί επίσης ανταλλακτικά για να κινηθούν τα λεωφορεία, που είναι ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια. Η κατάσταση είναι απελπιστική. Η κυβέρνηση ακολουθεί τον δρόμο, που «άνοιξε» η προηγούμενη, ξεπουλώντας δημόσια συγκοινωνία σε ιδιώτες. Η πρώτη σύμβαση ήταν 6 γραμμές, σήμερα παραχωρεί σχεδόν το 1/3 του συγκοινωνιακού έργου».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ