Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Ζέρβας: Μετρό έως το 2023 - Αλλιώς δεν πρόκειται να τελειώσει ποτέ

Τι ανέφερε για Μετρό και ΟΑΣΘ στην κοπή της πίτας της Ένωσης Ξενοδόχων ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, βρέθηκε στην εκδήλωση της κοπής της πίτας της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, όπου αναφέρθηκε στη σχέση που τον συνδέει με τον κλάδο των ξενοδόχων, λόγω της οικογένειας από την οποία προέρχεται, καθώς ο παππούς του ήταν ιδιοκτήτης δυο ξενοδοχείων στη Θεσσαλονίκη. Ο δήμαρχος είπε ότι η πόλη αντιμετωπίζει ακόμη προβλήματα, με πρώτο πλέον το κυκλοφοριακό και όχι την καθαριότητα, όπου έγιναν βήματα, αλλά δεν είναι ένα ζήτημα που λύθηκε. Όπως είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, “η πόλη αντιμετωπίζει πλέον το πρόβλημα της έλλειψης ασφάλειας, που αφορά πρωτίστως τους κατοίκους αλλά και τους τουρίστες”.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναφορικά με το θέμα του Μετρό, είπε ότι είναι ένα έργο που πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το 2023, διότι "διαφορετικά δεν πρόκειται να τελειώσει ποτέ και θα πρέπει να επιστρέψουμε 712 εκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Άρα όλοι αυτοί που μιλάνε για εφέσεις, ενστάσεις, διαμαρτυρίες κτλ εγκληματούν κατά της πόλης μας”.

Σχετικά με το θέμα του ΟΑΣΘ είπε ότι σε λίγους μήνες με τη μίσθωση λεωφορείων θα υπάρξει μια ανακούφιση και μέχρι το 2021 με την αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων, η πόλη θα έχει αστικές μεταφορές. Μίλησε ακόμη για το θέμα της εγκληματικότητας λέγοντας μεταξύ άλλων πως "ως δήμος, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να έχουμε καθαρούς και φωτισμένους χώρους και καλές χρήσεις”. Όπως επεσήμανε ο κ.Ζέρβας, στο τέλος της τετραετίας δεσμεύτηκε η πόλη να έχει μια άλλη εικόνα.

Στον τομέα του τουρισμού, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τόνισε ότι ξεκίνησε μια προσπάθεια για να γίνει η πόλη πιο ελκυστική, κάνοντας ένα καλύτερο μάρκετινγκ. Στην εκδήλωση μίλησε και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και πρόεδρος της Ένωσης ξενοδόχων και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος αναφέρθηκε στη συνεργασία της Χαλκιδικής με τη Θεσσαλονίκη και στα κλαδικά θέματα, λέγοντας ότι έχει ξεκινήσει η διαπραγμάτευση με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Επισιτισμού για τη νέα κλαδική σύμβαση.

Τη συνεργασία της με τη Marketing Greece για την προβολή της Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε παράλληλα η Ένωση Ξενοδόχων της πόλης (ΕΞΘ), στο πλαίσιο της. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΞΘ, Ανδρέας Μανδρίνος, “η Ένωση αποφάσισε να καταβάλει το ποσό των 20.000 ευρώ στη Marketing Greece για την υλοποίηση ενός κομματιού από το πλάνο, που ετοιμάζει η εταιρεία για την προβολή του προορισμού. Αυτό, πέρα από μια συμβολική κίνηση, καθώς οι ξενοδόχοι είμαστε άμεσα ωφελούμενοι από την προβολή, αποτελεί και μια απάντηση σε όσους έπαιξαν με την υστεροφημία μας, όταν αποχωρήσαμε από τον Οργανισμό Τουρισμού. Μας κατηγόρησαν ότι δεν πληρώναμε και αυτό είναι αλήθεια: Δεν θέλαμε να πληρώνουμε τα ταξιδάκια αναψυχής και τις υπέρογκες δαπάνες ηχητικών καλύψεων εκδηλώσεων και άλλα μικροέξοδα χωρίς τιμολόγια”.

Σε ό,τι αφορά τα θέματα των υποδομών, ο κ. Μανδρίνος “βλέπει”, όπως είπε, με συγκρατημένη αισιοδοξία το 2020, ενώ οι ξενοδόχοι έχουν υποβάλει τις προτάσεις τους τόσο για τα θέματα τις καθαριότητας και άλλων ζητημάτων που αφορούν στην εικόνα της πόλης. Συγχρόνως συνεχάρη τον δήμαρχο για το έργο που έκανε για την προβολή της Θεσσαλονίκης στους λίγους μήνες θητείας του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ