Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ: Φωτιά σε εγκαταλελειμμένα βαγόνια του ΟΣΕ

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Επιχείρησαν τρία οχήματα της Πυροσβεστικής

Φωτιά από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία ξέσπασε νωρίτερα σήμερα Πέμπτη (21/1) σε εγκαταλελειμμένα βαγόνια του ΟΣΕ που βρίσκονται στην περιοχή πίσω από την οδό Βίτσι. 

Η πυροσβεστική κλήθηκε λίγο πριν τις 5 και έφτασε στο σημείο με 3 οχήματα και 10 άτομα. Αυτή τη στιγμή η φωτιά έχει σβήσει, ενώ δεν υπάρχουν μέχρι αυτήν την ώρα πληροφορίες για κάποιον τραυματισμό.

* φωτ. αρχείου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Ο απολογισμός των Πρυτανικών Αρχών για τον ένα χρόνο διοίκησης του ΑΠΘ
Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η διοικητική μετάβαση συνέπεσε χρονικά με την αφετηρία της δεύτερης εκατονταετίας του ιδρύματος
Θεσσαλονίκη: Ο απολογισμός των Πρυτανικών Αρχών για τον ένα χρόνο διοίκησης του ΑΠΘ