Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Σύσκεψη στο Δημαρχείο για τον κορωνοϊό και την αντιμετώπισή του

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Σύσκεψη του Δημάρχου Θεσσαλονίκης με αντιδημάρχους για μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης του COVID-19

Σε εξέλιξη βρίσκεται η σύσκεψη που συγκάλεσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβας στο Δημαρχείο, παρουσία Aντιδημάρχων και στελεχών του Δήμου με αφορμή την εμφάνιση του πρώτου επιβεβαιωμένου κρούσματος του ιού COVID-19, στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

O Δήμαρχος βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τον Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια καθώς και με τον επικεφαλής του ΕΟΔΔΥ, κ. Παναγιώτη Αρκουμανέα.

Επίσημες ανακοινώσεις για τα όποια μέτρα πρόκειται να ληφθούν καθώς και για τις άμεσες δράσεις της Διοίκησης θα πραγματοποιηθούν με το πέρας της σύσκεψης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Πόλεμο» στους λαγοκέφαλους κήρυξαν οι ψαράδες - «Στήνουν» πανελλήνιο διαγωνισμό
Oι ψαράδες ευελπιστούν ότι θα μειώσουν τον πληθυσμό του ψαριού και η ανταπόκριση που έχει λάβει ήδη η πρωτοβουλία είναι τεράστια
«Πόλεμο» στους λαγοκέφαλους κήρυξαν οι ψαράδες - «Στήνουν» πανελλήνιο διαγωνισμό