Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Στο «γκισέ» μόνο για επείγοντα αιτήματα, συνιστά η ΕΥΑΘ

Ενισχυμένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και καταναλωτές, λόγω του κορωνοϊού - Παράταση για την πληρωμή λογαριασμών

Μέτρα για την προστασία καταναλωτών και εργαζομένων από τον κορωνοϊό παίρνει η ΕΥΑΘ, η οποία καλεί τους καταναλωτές να μην πηγαίνουν στα γκισέ εκτός και αν πρόκειται για επείγοντα ζητήματα. Παράλληλα, δίνει παράταση ενός μήνα για την πληρωμή λογαριασμών που λήγουν μέχρι και τις 30 Μαρτίου. Αναλυτικά σε ανακοίνωσή της η ΕΥΑΘ αναφέρει:

Διεκπεραίωση μόνο επειγόντων αιτημάτων συνιστά η ΕΥΑΘ στους καταναλωτές της, προκειμένου να αποφευχθεί κατά το δυνατόν η φυσική παρουσία στα γραφεία της εταιρείας στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού. Επίσης, για λογαριασμούς με ημερομηνία λήξης μέχρι 30 Μαρτίου παρατείνεται κατά ένα μήνα η δυνατότητα αποπληρωμής τους.

Η ΕΥΑΘ, για την προστασία των καταναλωτών και των εργαζομένων της, συνιστά την ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών μέσω της ιστοσελίδας της www.eyath.gr χωρίς επιβάρυνση ή την πληρωμή μέσω e-banking. Σε κάθε περίπτωση η είσοδος των καταναλωτών στα γραφεία της εταιρείας είναι απολύτως ελεγχόμενη, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, ενώ γίνονται και τακτές απολυμάνσεις των χώρων.

Ειδικά μέτρα λαμβάνονται εξάλλου για την προστασία των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε κάθε μέσο που παρέχει η νομοθεσία (άδειες ειδικού σκοπού, ΑΜΕΑ, ευέλικτα ωράρια εργασίας κ.λπ.) και η τεχνολογία (τηλεεργασία) για την αντιμετώπιση της διάδοσης του ιού.

Η ΕΥΑΘ, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, προσαρμόζει καθημερινά το επιχειρησιακό της σχέδιο στα νεότερα δεδομένα, διασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση την απρόσκοπτη λειτουργία των εγκαταστάσεών της προς όφελος της δημόσιας υγείας

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ