Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πώς λειτουργούν οι υπηρεσίες του δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη

Ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά όλες οι συναλλαγές - Γενική αναστολή της εξυπηρέτησης του κοινού δια της φυσικής παρουσίας

Ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου και σε κάθε περίπτωση χωρίς φυσική παρουσία, θα γίνονται στο εξής όλες οι συναλλαγές και η εξυπηρέτηση του κοινού από το δήμο Πυλαίας - Χορτιάτη, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή του ο δήμος Πυλαίας - Χορτιάτη αναφέρει:

Ο δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη εν μέσω της πρωτόγνωρης κατάστασης που αντιμετωπίζει η χώρα μας με την πανδημία του COVID 19, αποφασίζει την αναστολή  της εξυπηρέτησης του κοινού διά της φυσικής παρουσίας  με στόχο τη μέγιστη δυνατή προστασία της δημόσιας υγείας.

Αναστέλλονται οι εξ’ επαφής συναλλαγές  των παρακάτω υπηρεσιών από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου και μέχρι ανακλήσεως της παρούσας ανάλογα με τις συνθήκες υγείας στη χώρα:

1. Η λειτουργία των υπηρεσιών Δόμησης & Πολεοδομικού Σχεδιασμού, καθώς και  των Τεχνικών Υπηρεσιών με φυσική παρουσία των δημοτών. Για εξαιρετικά επείγουσες υποθέσεις της διεύθυνσης Δόμησης & Πολεοδομικού Σχεδιασμού στα τηλ. 2313 302655/656, φαξ 2313302690 και στο e-mail: [email protected]  Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών στα τηλ. 2313302708/709,φαξ 2310334191 και στο e-mail: [email protected]

2. Η λειτουργία των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου με φυσική παρουσία των δημοτών, που εξυπηρετούν κοινό. Παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής στους δημότες μέσω e-banking και σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις κατόπιν επικοινωνίας στα τηλ. 23130301029, 2313301021, 2313302652 (Πυλαία), 2313302027 (Ασβεστοχώρι) στο e-mail: [email protected]  και στο fax 2310341471.

3. Η λειτουργία του τμήματος Εσόδων και Εμπορικών Δραστηριοτήτων, Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π. για συναλλαγές με το κοινό με φυσική παρουσία των δημοτών. Για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις μόνο κατόπιν επικοινωνίας στα τηλ. 2313301080/81/71 και στο e-mail: [email protected]  (Πανόραμα), 2313302633 (Πυλαία), 2313302026 (Ασβεστοχώρι)

4. Η λειτουργία του τμήματος Πρωτοκόλλου μέσω φυσικής παρουσίας. Καταθέσεις αιτήσεων γίνονται μέσω Fax 2310341742 και στο e-mail [email protected]  

Για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στα τηλ. 2313301036 (Πανόραμα), 2313302600 (Πυλαία), 2313302029 (Ασβεστοχώρι).

5. Η υποβολή ενστάσεων, καταγγελιών και αιτήσεων στη Δημοτική Αστυνομία, εξυπηρετούνται μέσω τηλεφώνου στα 2313301053 και 2313322002, μέσω fax στο 2310340215 και στο e-mail: [email protected] Η επιστροφή πινακίδων θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού και μόνο για έκτακτη περίπτωση.

6. Η λειτουργία με φυσική παρουσία των δημοτών, των γραφείων των έξι(6) Δημοτικών Κοινοτήτων για το κοινό. Για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας όπως παρακάτω:

• Δημοτική Κοινότητα Πανοράματος: τηλ. 2313301000,2313322005,

e-mail: [email protected]

• Δημοτική Κοινότητα Πυλαίας: τηλ 2313302600,2313302652,

e-mail: [email protected]

• Δημοτική Κοινότητα Χορτιάτη: τηλ. 2310349508,

e-mail: [email protected]

• Δημοτική Κοινότητα Εξοχής: τηλ 2310357186,

e-mail: [email protected]

• Δημοτική Κοινότητα Ασβεστοχωρίου: τηλ.231302000,2313302020,

e-mail: [email protected]

• Δημοτική Κοινότητα Φιλύρου: τηλ 231067700,2310672407,

e-mail: [email protected]

7. Για τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, τα οποία σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠ. ΕΣ. θα λειτουργούν με μειωμένο ωράριο από 7:30 έως 15:00 τις καθημερινές και κλειστά τα Σάββατα. Η προσέλευση των πολιτών για την εξυπηρέτηση των ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ περιστατικών θα γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και προγραμματισμένων ραντεβού, όπως παρακάτω:

α. Κ.Ε.Π. Πανοράματος: τηλ 2313306800/801, fax 2313306820,

e-mail: [email protected]

β. Κ.Ε.Π. Πυλαίας: τηλ 2313308000/8001, fax 2313308027,

e-mail: [email protected]

γ. Κ.Ε.Π. Ασβεστοχωρίου: τηλ 2313338000/8001, fax 2313338033,

e-mail: [email protected]

δ. Κ.Ε.Π. Φιλύρου: τηλ 2310677001,fax 2310672407,

e-mail: [email protected]

8. Όλοι οι πολιτικοί γάμοι αναβάλλονται μέχρι τέλη Μαρτίου 2020. Τηλ. Επικοινωνίας 2313322005, e-mail: [email protected]

9. Για το Δημοτολόγιο, οι διεκπεραιώσεις αιτημάτων θα πραγματοποιούνται  μόνο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλ. 2313301036, στο fax 2310341742 και στο e-mail: [email protected]

10. Για υποθέσεις του Ληξιαρχείου απευθύνεστε στα κατά τόπους γραφεία:

• Πανόραμα: τηλ. 2313301035, fax 2310341742, e-mail: [email protected]

• Πυλαία: τηλ 2313302627, fax 2313302663, e-mail:[email protected]

• Ασβεστοχώρι: τηλ. 2313302021, fax 2310357149, e-mail: [email protected]  

11. Για λοιπές πληροφορίες, υπηρεσίες του Δήμου απευθύνεστε στο τηλεφωνικό κέντρο Πανοράματος στο  τηλ. 2313301000, fax 2310340215, e-mail: [email protected]  και στον 5ψήφιο αριθμό 15195. Τηλ. Κέντρο Πυλαίας, 2313302600, Τηλ. Κέντρο Χορτιάτη, 2313302000. Όλα τα τηλέφωνα των υπηρεσιών του Δήμου είναι αναρτημένα και στην ιστοσελίδα του Δήμου www.pilea-hortiatis.gr

12. Όλα τα συλλογικά όργανα του δήμου θα λαμβάνουν αποφάσεις διά περιφοράς.

Για οποιαδήποτε τροποποίηση του παρόντος θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

 

Μένουμε σπίτι, εξυπηρετούμαστε ηλεκτρονικά

Σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος παρέχει  ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα μας στη διεύθυνση:

 https://www.pilea-hortiatis.gr/web/guest/e-services.

Συνοπτικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι:

1) e-xipiretoume

Μέσω του καινοτόμου  Ηλεκτρονικού Συστήματος Υποβολής και Διεκπεραίωσης Αιτήσεων (Η.Σ.Υ.Δ.Α.) στην ιστοσελίδα ”http://mycityservices.pilea-hortiatis.gr”, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει ηλεκτρονικά αίτηση για μια πλειάδα υπηρεσιών του δήμου (έκδοση πιστοποιητικών δημοτολογίου, δηλώσεις/βεβαιώσεις εσόδων, καταγγελίες/ενστάσεις δημοτικής αστυνομίας κλπ.), να ενημερωθεί με email και SMS για την εξέλιξη της αίτησής του και να παραλάβει ηλεκτρονικά το παραγόμενο Πιστοποιητικό/Βεβαίωση.

Βήματα:

α) ηλεκτρονική υποβολή της υπηρεσιακής αίτησης του πολίτη προς το δήμο συμπληρώνοντας την αίτηση/φόρμα και επισυνάπτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε ψηφιακή μορφή

β) το παραγόμενο Πιστοποιητικό/Βεβαίωση διατίθεται ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος και κατόπιν επιλογής του χρήστη μπορεί να αποσταλεί και ταχυδρομικά στην ορισμένη από το χρήστη Διεύθυνση.

γ)Ο πολίτης ενημερώνεται αυτοματοποιημένα (email και SMS) για την εξέλιξη της αίτησής του καθώς και για τον αρμόδιο υπάλληλο που έχει αναλάβει την διεκπεραίωσή της.

Κατ’ εξαίρεση, και μόνο για την περίοδο των ειδικών μέτρων περιορισμού που ισχύουν στη χώρα λόγω του κορωνοϊού, η ταυτοποίηση των χρηστών μπορεί να γίνεται εξ’ αποστάσεως με ηλεκτρονική αποστολή της σκαναρισμένης Αστυνομικής ταυτότητας ή του Διαβατηρίου στη διεύθυνση [email protected].

2) e-15195 Βελτιώνω την πόλη μου

Μέσω της web εφαρμογής στη διεύθυνση https://e-15195.pilea-hortiatis.gr ή μέσω της mobile εφαρμογής “e-15195 IMCity” για έξυπνες κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android και iOS ο πολίτης μπορεί να αναφέρει προβλήματα που αφορούν στην καθημερινότητά του και να παρακολουθήσει την επίλυσή τους (π.χ., ογκώδη αντικείμενα, χαλασμένους κάδους, καμένες λάμπες ηλεκτροφωτισμού, σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια κλπ).

3) e-Πρωτόκολλο

Στη διεύθυνση [email protected] λειτουργεί το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο του δήμου, όπου κάθε πολίτης μπορεί να αποστείλει ηλεκτρονικά, καταγράφοντας τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο), χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του, οποιαδήποτε αίτηση αφορά στο δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη. Η αίτηση παραλαμβάνεται ηλεκτρονικά, πρωτοκολλείται και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία του δήμου προς διεκπεραίωση. Ο αρμόδιος υπάλληλος θα επικοινωνήσει μαζί σας για την διεκπεραίωση της υπόθεσής σας.

 

Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών

Καλείτε τον 5ψήφιο αριθμό 15195 ή στα τηλέφωνα 2313-301000, 2313-301015  για πληροφορίες, για διευκρινίσεις των ηλεκτρονικών υπηρεσιών καθώς και καταγραφή των αιτημάτων σας. Ο αρμόδιος υπάλληλος θα σας εξυπηρετήσει.

Με δημόσια έκκλησή του ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης καλεί όλους τους πολίτες να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις, να μένουν στο σπίτι τους και να μην προσέρχονται στο δημαρχείο από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν τρόποι για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησή τους. Τα μέτρα που λήφθηκαν προστατεύουν την υγεία και των πολιτών και των εργαζομένων και είναι σύμφωνα με το πνεύμα των αποφάσεων της πολιτείας.

«Από την ασφάλεια του σπιτιού υπάρχει η δυνατότητα, είτε τηλεφωνικής, είτε ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, δεδομένου ότι εδώ και χρόνια ο δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη διαθέτει on-line υπηρεσίες για όλους τους δημότες.

Η πιο σημαντική παράμετρος στην αντιμετώπιση του κορονοϊού είναι η ατομική μας ευθύνη και η προσωπική μας υγιεινή. Αλλιώς κανένα μέτρο δεν θα είναι αποτελεσματικό. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στους συμπολίτες μου ότι θα πράξουν το σωστό. Μόνον με συνεργασία και ψυχραιμία θα αποφύγουμε χειρότερες καταστάσεις. Αξιοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες της τεχνολογίας, μένουμε σπίτι, μένουμε ψύχραιμοι και δυνατοί, θα τα καταφέρουμε», τονίζει στο μήνυμά του ο κ. Καϊτεζίδης.

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ