Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Θεσσαλονίκη: "Γάντια για την πρώτη γραμμή" - Καμπάνια crowdfunding

Η καμπάνιας εξεύρεσης πόρων που εμπνεύστηκε μια Θεσσαλονικιά έχει στόχο τη συγκέντρωση 10.000 ευρώ σε 2 εβδομάδες

«Γάντια για την πρώτη γραμμή» είναι το όνομα της καμπάνιας εξεύρεσης πόρων (crowdfunding) που εμπνεύστηκε η Θεσσαλονικιά Μαρία Νεφέλη Χατζηιωαννίδου, ιδρύτρια της πλατφόρμας «Υπέροχες Γυναίκες», προκειμένου να συνδράμει στον αγώνα που δίνουν όλοι οι υγειονομικοί για την αντιμετώπιση της πανδημίας του CΟVID-19.

Στόχος της καμπάνιας είναι η συγκέντρωση 10.000 ευρώ σε δύο εβδομάδες για την αγορά περίπου 200.000 γαντιών. Η καμπάνια ζητά να δώσει το κάθε άτομο από 1 ευρώ. Ήδη έχουν συγκεντρωθεί σχεδόν 1000 ευρώ μέσα σε δύο μέρες (σ.σ. ξεκίνησε στις 30 Μαρτίου 2020).

Η Μαρία Νεφέλη Χατζηιωαννίδου, ασχολείται με την κοινωνική επιχειρηματικότητα και τη ενδυνάμωση των γυναικών. Η ιδέα γι' αυτή την πρωτοβουλία, όπως την περιγράφει, γεννήθηκε ...χειροκροτώντας. «Κάθε απόγευμα συντονιζόμαστε στις 18:00 να ενημερωθούμε σχετικά με τη μάχη εναντίον του COVID-19. Οι καταστάσεις που βιώνουν οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής, στα νοσοκομεία, είναι τρομακτικές με μόνο "σύμμαχο" τον εξοπλισμό τους, ο οποίος είναι και αυτός που τους κρατάει ουσιαστικά μακριά από τον ίδιο τον ιό. Ένα από αυτά τα απογεύματα, είδα μια ανάρτηση για να βγούμε να χειροκροτήσουμε στο μπαλκόνι αυτούς τους ήρωες και ευχήθηκα να υπήρχε ένας τρόπος να βοηθήσω πιο ουσιαστικά. Και τελικά υπήρχε. Ψάχνοντας να δω για ελλείψεις στα νοσοκομεία, ανακάλυψα ότι υπάρχει ανάγκη για γάντια. Μετά ακολούθησε μια μικρή έρευνα για να μάθω τις τιμές με τις οποίες τα προμηθεύονται, ώστε να υπολογίσω περίπου πόσα μπορούμε να βάλουμε ως στόχο. Κι έτσι άρχισαν όλα», αναφέρει χαρακτηριστικά, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η καμπάνια γίνεται διαδικτυακά στον σύνδεσμο: www.gogetfunding.com/gantia-gia-tin-proti-grammi/. Όσα χρήματα συγκεντρωθούν, ακόμη κι αν είναι λιγότερα από τον στόχο, θα δοθούν στις αρμόδιες αρχές για να αγοράσουν τον απαιτούμενο εξοπλισμό για τα ελληνικά νοσοκομεία, όπως επισημαίνει η κ. Χατζηιωαννίδου.

Σε ό,τι αφορά την απήχηση που έχει η συγκεκριμένη μέθοδος εξεύρεσης πόρων στην Ελλάδα, η κ. Χατζηιωαννίδου εκτιμά ότι ως χώρα δεν είμαστε ακόμη εξοικειωμένοι. «Θεωρώ ότι δεν εμπιστευόμαστε εύκολα τέτοιες μεθόδους εξεύρεσης πόρων, αλλά όπως όλα αλλάζουν, ήρθε η ώρα να αλλάξει και αυτό. Εκείνο που παρατηρώ τις τελευταίες ώρες με την έναρξη της καμπάνιας είναι ότι ο κόσμος δεν φοβάται πλέον να ρωτήσει, να μάθει και να συνεισφέρει όταν πρόκειται για καλό σκοπό, και αυτό είναι πολύ αισιόδοξο», επισημαίνει. «Κάτι που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι πολλές από τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό και είναι ευρέως γνωστές, δεν επιτρέπουν τη δημιουργία καμπάνιας από την Ελλάδα, κάτι που με λυπεί ιδιαίτερα και εύχομαι να αλλάξει», πρόσθεσε η κ. Χατζηιωαννίδου.

gantia-kampania.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ