Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Σχεδόν 10.000.000 ευρώ οι απώλειες του ΟΑΣΘ λόγω κορωνοϊού

Eνσωμάτωση των λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ σταδιακά και μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου

Στα 8.000.000- 10.000.000 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται η «τρύπα» στα οικονομικά του ΟΑΣΘ εξαιτίας του lockdown και της πανδημίας του κορονοϊού σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Radio North 98 και στην εκπομπή «Βεράντα Αριστοτέλους» ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού κ. Γιώργος Σκόδρας. «Μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στα έξοδα μας χάρη στο υπουργείο Οικονομικών και υπουργείο Μεταφορών που δείχνουν εμπράκτως την στήριξή τους στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης» συμπλήρωσε. «Τα έσοδα του Οργανισμού την περίοδο της καραντίνας πρακτικά μηδενίστηκαν. Την περίοδο από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τις αρχές Μαΐου που άρχισε σταδιακά η επαναφορά, ο Οργανισμός είχε έσοδα της τάξης των 200.000 ευρώ».

Σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα, τις επόμενες ημέρες θα μεταβεί στην Λειψία ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΟΑΣΘ και του Δήμου Θεσσαλονίκης προκειμένου να ελέγξει τα 50 οχήματα που θα προμηθευτεί ο Δήμος για να τα παραχωρήσει στον Οργανισμό.

Ο ίδιος σημείωσε ότι μόλις την προηγούμενη Παρασκευή ολοκληρώθηκε το τελευταίο βήμα για την ανάταξη του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, με την ολοκλήρωση - «επιτυχώς» - του διαγωνισμού για την μίσθωση αστικών λεωφορείων. Στο τέλος της εβδομάδας θα προχωρήσουν οι διαδικασίες αποσφράγισης των προσφορών: «Στόχος είναι περί τα τέλη Ιουλίου να έχει ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία σύμφωνα με τις προθεσμίες του νόμου, ώστε να στείλουμε στα τέλη Ιουλίου τον φάκελο για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στα τέλη Αυγούστου θα έχουμε σύμβαση και θα αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε λεωφορεία.»

Στόχος, όπως είπε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, είναι η ενσωμάτωση των λεωφορείων να γίνεται σταδιακά και μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου να έχει ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση του μεγαλύτερου μέρους των λεωφορείων και να υπερβεί ο αριθμός των λεωφορείων σε κυκλοφορία τα 500: «Στόχος είναι να φτάσουμε στα επίπεδα του 2014 και να αφήσουμε το πρόβλημα με τις αστικές συγκοινωνίες πίσω μας οριστικά. Τότε εκτελέστηκαν τα περισσότερα οχηματοχιλιόμετρα και τα έσοδα του Οργανισμού μόνο από εισιτήρια και κάρτες ανέρχονταν σε 55.000.000 ευρώ. Μετά τα τέλη του 2022 θα συζητάμε για ένα άλλο τοπίο αστικής συγκοινωνίας καθώς παράλληλα με τις προσπάθειες ανάταξης του ΟΑΣΘ σχεδιάζονται και οι αστικές συγκοινωνίες της επόμενης ημέρας».

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ