Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Έρχονται 5 νέα τρένα για το Θεσσαλονίκη - Αθήνα

Το πρώτο θα έρθει μέσα στον Δεκέμβριο όπως είπε ο Φ. Τσαλίδης από το Thessaloniki Helexpo Forum

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έρθει το πρώτο από τα πέντε νέα τρένα που θα προσφέρουν ποιοτικότερες υπηρεσίες στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, από το βήμα του Thessaloniki Helexpo Forum σήμερα.

Όπως είπε, με την ηλεκτροκίνηση σήμερα οι χρόνοι για το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι στις 4 ώρες ή και λιγότερο και στο τέλος του 2021-αρχές 2022 ο χρόνος αυτός θα μειωθεί στις 3 ώρες και 20 λεπτά ενώ πρόσθεσε ότι «κάτω από προϋποθέσεις μπορεί να φτάσει πολύ κοντά στις 3 ώρες». Με τον τρόπο αυτό το τρένο γίνεται πολύ πιο ανταγωνιστικό σε σχέση και με το αεροπλάνο όπως είπε.

Σε ότι αφορά τα νέα τρένα, τόνισε ότι 5 νέα έρχονται και θα προσφέρουν ποιοτικότερες υπηρεσίες στο δίκτυο Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Το πρώτο που αναμένεται να έρθει μέσα στον Δεκέμβριο του 2020 υπολογίζεται ότι θα κάνει το πρώτο εμπορικό του δρομολόγιο στις 25 Μαρτίου.

Ανακοίνωσε επίσης ότι η Θεσσαλονίκη αποκτά μέχρι το τέλος του έτους μια από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις συντήρησης τρένων στην Ευρώπη, στο παλιό μηχανοστάσιο της πρώην ΕΕΣΣΤΥ το οποίο εκσυγχρονίζεται αυτήν την στιγμή.

Είπε επίσης ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκινά δραστηριοποίηση στο χώρο των Logistcs. Βασική έδρα για αυτή τη δραστηριότητα θα είναι οι δυο μεγάλες αποθήκες –τις μεγαλύτερες στη ΝΑ Ευρώπη- στο Θριάσιο

Σύμφωνα με τον ίδιο μέσα στο 2019 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέφερε 20 εκατ. επιβάτες και 1 εκατ. 400 χιλ τόνους αγαθών. "Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και προγραμματίζουμε το αυριανό εμπορευματικό μας έργο με ΟΛΠ και ΟΛΘ", τόνισε χαρακτηρίζοντάς τα πολύ σημαντικά Hubs για τη ΝΑ Ευρώπη.

Ειδικά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, είπε ότι είναι πολύ σημαντικό λόγω της στρατηγικής θέσης του στα βαλκάνια.

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με στοχευμένες επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ και για ένα όφελος για την εθνική οικονομία στα 15 χρόνια της σύμβασης που θα ξεπερνά τα 2 δις ευρώ θα συμβάλει στην ανάπτυξη του εθνικού σιδηροδρομικού συστήματος και στο να γίνει η χώρα το πιο σημαντικό κέντρο διαμετακόμισης στη ΝΑ Ευρώπη», επεσήμανε ακόμη ο κ. Τσαλίδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Αλλαγή «πλεύσης» από το δήμο για το ξύλινο ντεκ στην Λ. Νίκης
Για εξοικονόμηση πόρων και επιτάχυνση της διαδικασίας, κάνει λόγο η διοίκηση Αγγελούδη – Σε συνεννόηση με την Περιφέρεια για ένταξη του έργου στο νέο...
Θεσσαλονίκη: Αλλαγή «πλεύσης» από το δήμο για το ξύλινο ντεκ στην Λ. Νίκης
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Κάθε ανήλικος ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν θα μπορεί, χωρίς να συνοδεύεται από έναν ενήλικο, να κυκλοφορεί από τις 23.00 έως τις 06.00 σε δημόσιους...
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
Ένας καθηγητής του Χάρβαρντ μιλά για τον κίνδυνο σοβαρών ασθενειών που διατρέχουν όσοι αμελούν τη στοματική τους υγιεινή
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους