Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: «Πρεμιέρα» κάνουν τα 50 νέα λεωφορεία ΟΑΣΘ

Πιο βελτιωμένη η εικόνα μέχρι το τέλος του μήνα ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Γύρω στα 550 λεωφορεία θα έχει ο στόλος του ΟΑΣΘ μέχρι το τέλος του έτους δίνοντας ανάσα στους πολίτες που μετακινούνται καθημερινά με τις αστικές συγκοινωνίες.

«Αυτή την στιγμή κυκλοφορούν καθημερινά από 220 έως 240 λεωφορεία. Σε αυτά προσθέστε τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που κάνουν δρομολόγια, άρα φτάνουμε στα 350. Με τα 50 που έχει εξασφαλίσει ο δήμος Θεσσαλονίκης από την αδερφοποιημένη πόλη της Λειψίας και τα 180 μεταχειρισμένα θα φτάσουμε ως το τέλος του 2020 σε περισσότερα από 550 λεωφορεία», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας δήλωσε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης».

Όπως είπε «αυτή τη στιγμή στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα βρίσκονται 50 λεωφορεία, τα 42 είναι μισθωμένα και τα 8 έχουν ήδη έρθει από τη Λειψία. Σε κάθε ένα από αυτά πρέπει να τοποθετήσουμε ακυρωτικά μηχανήματα και μηχανήματα για έκδοση εισιτηρίων, να μπουν κάμερες που θα βοηθούν τον οδηγό στον έλεγχο των επιβατών κατά την είσοδο και έξοδό τους από το όχημα και κάρτες οπισθοπορείας. Στα λεωφορεία από τη Λειψία θα μπουν και κλιματιστικά και εξοπλισμός τηλεματικής. Ταυτόχρονα γίνονται οι διαδικασίες ταξινόμησης για να πάρουν πινακίδες ώστε μετά να μπορέσουν να βγουν στην κυκλοφορία. Ευελπιστούμε πως μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα βγει στους δρόμους η πρώτη ομάδα λεωφορείων. Τα επόμενα θα κυκλοφορήσουν σταδιακά. Ακόμα υπολογίζουμε συνολικά 16 νέες παραλαβές: 12 από τα μισθωμένα και 4 από την Λειψία. Και σε αυτά πρέπει να γίνει δουλειά. Όμως πιστεύουμε πως μέχρι το τέλος Οκτώβρη θα έχουμε ικανοποιητικό αριθμό λεωφορείων στους δρόμους και ως το τέλος του έτους θα έχουν έρθει όσα οχήματα περιμένουμε». 

Τεράστιες απώλειες εσόδων

Μιλώντας για το οικονομικό κομμάτι ο κ. Σκόδρας ανέφερε πως υπάρχουν μεγάλες απώλειες σε έσοδα. «Πέρυσι τέτοιο καιρό είχαμε 3 εκατ. ευρώ έσοδά το μήνα. Τώρα είμαστε στο 1 εκατ ευρώ. Το κενό καλύπτεται από χρηματοδότηση της κυβέρνησης. Υπολογίζουμε πως από το τελευταίο δεκαήμερο του Φλεβάρη μέχρι και σήμερα ο ΟΑΣΘ έχει πάνω από 15 εκατ. ευρώ απώλειες εσόδων», σημείωσε.

Απαντώντας σε ερώτησή μας σχετικά με τη δυσαρέσκεια του κόσμου που αναγκάζεται να μετακινείται σε δύσκολες συνθήκες με γεμάτα λεωφορεία σχολίασε πως «υπάρχει αυξημένη κίνηση κατά τις πρωινές ώρες και το μεσημέρι. Το υπόλοιπο της ημέρας υπάρχει περί τα 30% πληρότητα. Σύμφωνα με τα μέτρα για την πόλη μας η πληρότητα που ορίζεται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι στο 65%. Γνωρίζω πως ο κόσμος έχει δίκιο και η κατάσταση δεν είναι καλή, και τον ευχαριστούμε για την κατανόηση που δείχνει. Εμείς από την πλευρά μας αυτό θα κάνουμε πράξη ό,τι υποσχεθήκαμε. Είναι λογικό να υπάρχουν μικρές καθυστερήσεις και μην ξεχνάτε πως στην περίοδο της καραντίνας εργάζονταν το 20% του προσωπικού μας. Από την άλλη αναλογιστείτε πως ο διαγωνισμός για τα 180 λεωφορεία ολοκληρώθηκε μέσα σε 4 μήνες και αυτό αποτελεί ρεκόρ για την χώρα μας», υπογράμμισε ο κ. Σκόδρας

13 λεωφορεία παρέλαβε ο Ζέρβας από την Λειψία

Δεκατρία επιπλέον λεωφορεία από τα συνολικά 50 που έχει εξασφαλίσει ο Δήμος από την αδελφοποιημένη πόλη της Λειψίας παρέλαβε χθες ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας. Οι διαδικασίες για την παραλαβή των λεωφορείων έγιναν στο πλαίσιο της διήμερης επίσκεψης που πραγματοποιεί ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στη Γερμανία με την ευκαιρία των εγκαινίων, προχθές, της έδρας του γερμανικού τμήματος του Ελληνογερμανικού Ιδρύματος Νεολαίας.

Διαμαρτυρία πολιτών για ΟΑΣΘ

Σε κινητοποίηση στα γραφεία του ΟΑΣΘ προχώρησαν χθες το πρωί μέλη εργατικών σωματείων και φοιτητικών συλλόγων με αφορμή την «τραγική», όπως αναφέρουν, κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη, «με τις τεράστιες ελλείψεις λεωφορείων-δρομολογίων, οδηγών και τεχνικών που σε συνθήκες πανδημίας έχουν μετατραπεί σε ‘υγειονομικές βόμβες’».

Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας "Τύπος Θεσσαλονίκης"

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βαλτιμόρη: Γερανοί ξεκίνησαν να απομακρύνουν τα συντρίμμια της γέφυρας
Θα χρειαστεί πολύς χρόνος μέχρι να επαναλειτουργήσει το λιμάνι, που είναι το ένατο μεγαλύτερο των ΗΠΑ σε δραστηριότητα
Βαλτιμόρη: Γερανοί ξεκίνησαν να απομακρύνουν τα συντρίμμια της γέφυρας