Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Καραμανλής: Θα έχουμε 180 λεωφορεία με leasing στη Θεσσαλονίκη

leoforeio-oasth

Τι είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες, αλλά και την αύξηση των κρουσμάτων στις Σέρρες

Ήδη έχουμε σχεδόν 100 λεωφορεία ΚΤΕΛ, που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους δρόμους της Αθήνας, και μέχρι τέλη Νοεμβρίου θα έχουμε άλλα 100, ανέφερε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής. Θα γίνουν επίσης προσλήψεις με διαδικασίες ΑΣΕΠ, αλλά fast track, συμπλήρωσε ο υπουργός.  Ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στο Θέμα 104,6 FM, ανέφερε ειδικότερα ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εκπονήσει ένα σχέδιο δράσης που αναπτύσσεται σε τρεις φάσεις: Ανάταξη, ενίσχυση και ανανέωση.

Τόνισε ότι παρέλαβε λιγότερα από 850 οχήματα στους δρόμους της Αθήνας και μέσα σε ένα χρόνο έφτασαν τα 1.100, ότι μειώθηκαν οι χρονοαποστάσεις στο μετρό, ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σεβόμενο το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών προχωρά σε σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και προμήθεια λεωφορείων με leasing. Ταυτόχρονα, επισήμανε, προχωρά η ανανέωση του στόλου, με φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία και ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.

«Σπάμε ένα κύκλο υποεπένδυσης μεγαλύτερο των 10 ετών, διότι επί 10 χρόνια δεν είχε γίνει καμία πρόσληψη στο μετρό και στα λεωφορεία, επί 11 χρόνια δεν είχε αγοραστεί κανένα λεωφορείο», τόνισε.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι «οι διαδικασίες των προσλήψεων θα είναι έτοιμες τέλη του χρόνου - αρχές του επόμενου έτους. «Στη Θεσσαλονίκη έχουμε 130 ΚΤΕΛ αυτή τη στιγμή που κυκλοφορούν στους δρόμους και την προηγούμενη εβδομάδα ήρθαν τα πρώτα 50 λεωφορεία με leasing. Θα έχουμε συνολικά γύρω στα 180 λεωφορεία με leasing στη Θεσσαλονίκη. Όλες αυτές οι αλλαγές, που βλέπουμε μέρα με την ημέρα, θα ολοκληρωθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο», σημείωσε.

Εξήγησε επίσης ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο βήμα - βήμα και επισήμανε πως όλα αυτά τα μέτρα απαιτούσαν σοβαρή προετοιμασία σε όλα τα επίπεδα και δεν ήταν ούτε εύκολα ούτε αυτονόητα.

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε επίσης ότι στο 95% των λεωφορείων σήμερα η πληρότητα είναι κάτω από 65% στις ώρες αιχμής, επικαλούμενος τα στοιχεία τηλεματικής του ΟΑΣΑ και εκτιμώντας ότι σταδιακά υπάρχει ήδη βελτίωση. «Τα πράγματα βέβαια δεν είναι ρόδινα. Ο στόλος των αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει ξεπεράσει τα 17- 18 χρόνια και αυτά που διαλύθηκαν μέσα σε μία πενταετία, δεν μπορούν να αλλάξουν από τη μία μέρα στην άλλη», πρόσθεσε.

Όσον αφορά την έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού στις Σέρρες, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια να αποφευχθεί ένα γενικό lockdown στο νομό. Υποστήριξε ότι σε ένα βαθμό η αύξηση των κρουσμάτων στις Σέρρες οφείλεται στο γεγονός ότι ήταν ο μόνος νομός στην περιοχή που δεν είχε κανένα περιορισμό μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες γιατί είχε πολύ χαμηλό αριθμό κρουσμάτων. «Αυτό σημαίνει ότι αρκετοί νέοι έρχονταν από γειτονικούς νομούς τα Σαββατοκύριακα για να διασκεδάσουν στο νομό Σερρών, καθώς οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές», είπε ο υπουργός.

Πηγή: naftemporiki.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Αλλαγή «πλεύσης» από το δήμο για το ξύλινο ντεκ στην Λ. Νίκης
Για εξοικονόμηση πόρων και επιτάχυνση της διαδικασίας, κάνει λόγο η διοίκηση Αγγελούδη – Σε συνεννόηση με την Περιφέρεια για ένταξη του έργου στο νέο...
Θεσσαλονίκη: Αλλαγή «πλεύσης» από το δήμο για το ξύλινο ντεκ στην Λ. Νίκης
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Κάθε ανήλικος ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν θα μπορεί, χωρίς να συνοδεύεται από έναν ενήλικο, να κυκλοφορεί από τις 23.00 έως τις 06.00 σε δημόσιους...
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία