Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη – Κορωνοϊός: Ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες από το τηλέφωνο

Από χθες ξεκίνησε η τηλεφωνική υπηρεσία που παρέχει το νοσοκομείο Παπανικολάου

Τ.Τ.

Μια πολύτιμη υποστήριξη, παρέχει σε πολίτες με επιβαρυμένη ψυχική υγεία και σε οικογένειες νοσηλευομένων με COVID το Παπανικολάου. Συγκεκριμένα μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας μπορούν να απευθύνονται σε Ψυχολόγους και ψυχιάτρους της Ψυχιατρικής Κλινικής Ενηλίκων του Νοσοκομείου, κατά τις ημέρες εφημερίας τους στο πλαίσιο της «Παρέμβασης σε κρίση». Και αυτοί θα τους παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη.

Ήδη την Τετάρτη 25/11, πρώτη μέρα λειτουργίας, υπήρξαν κλήσεις ενδιαφερομένων. «Σήμερα αρχίσαμε να παρέχουμε την υπηρεσία την οποία αποφάσισε η διοίκηση του νοσοκομείου και με δεδομένη την έκταση που έχει πάρει η πανδημία τόσο στην χώρα μας, όσο και στην πόλη μας», ανέφερε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» ο ψυχίατρος κ. Δημήτρης Δανιήλ. Συμπλήρωσε πως «υπήρξαν αρκετά τηλεφωνήματα από νωρίς το πρωί μέχρι και αργά το απόγευμα».

Ως προς τους λόγους που απευθύνθηκαν στην υπηρεσία ο ίδιος είπε πως «οι περισσότεροι το έκαναν γιατί αισθάνονται μοναξιά ή γιατί νιώθουν εγκλωβισμένοι στο ίδιο τους το σπίτι. Περνούν πολλές ώρες στα διαμερίσματα χωρίς να κάνουν άλλες δραστηριότητες που έκαναν παλιά, οπότε νιώθουν θλίψη».

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία; «Ουσιαστικά εμείς τους ακούμε, και τονίζουμε πως θα είμαστε εδώ αν μας χρειαστούν. Δηλώνουμε τη διαθεσιμότητα, με συγκεκριμένες ώρες πάντα. Και όλο αυτό λόγω της ιδιαιτερότητας του ιού γίνεται μέσω τηλεφώνου.

Τους συνιστούμε να κάνουν ευχάριστες σκέψεις, να έχουν κατά νου πως η συγκεκριμένη κατάσταση με την πανδημία είναι κάτι το προσωρινό και πως σύντομα όλα θα εξομαλυνθούν. Επίσης τους προτείνουμε να κάνουν κάτι που τους ευχαριστεί όπως πχ να ποτίσουν τα φυτά στο μπαλκόνι ή στον κήπο τους, να διαβάσουν ένα βιβλίο ή να λύσουν ένα σταυρόλεξο ώστε να νιώσουν και πνευματική ευεξία», σημείωσε ο κ. Δανιήλ.

Η υπηρεσία απευθύνεται σε πολίτες των οποίων η ψυχική υγεία επιβαρύνεται λόγω των περιοριστικών μέτρων αλλά και στις οικογένειες ασθενών που νοσηλεύονται σε τμήμα COVID, κατόπιν παραπομπής από το Γραφείο Ενημέρωσης πολιτών για νοσηλεία ατόμων με COVID-19.

Αφορά στον πληθυσμό του νομού Θεσσαλονίκης.

Χρήσιμα

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι: 2313 307551 και 554, από 10π.μ. έως 6μ.μ. Οι ημερομηνίες λειτουργίας της εν λόγω υπηρεσίας είναι:

- Για τον μήνα Νοέμβριο: 25, 26 και 29, 30/11.

- Για τον μήνα Δεκέμβριο: 3,4, 7, 8, 11, 12, 15, 16, 19,20, 23, 24, 27, 28, 31/12.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε
Σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του αλκοόλ από τον οργανισμό παίζουν πολλά χαρακτηριστικά
Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε