Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Δήμος - ΕΕΘ με κοινή στρατηγική για επανεκκίνηση της αγοράς

Επί τάπητος και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες

Άμεση ήταν η ανταπόκριση του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα, στο αίτημα του Προέδρου του ΕΕΘ , Μιχάλη Ζορπίδη, για κοινή συνεδρίαση με εκπροσώπους  της διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου για κοινή χάραξη στρατηγικής όσον αφορά την επανεκκίνηση της αγοράς της πόλης ενόψει Χριστουγέννων κι εφόσον το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες αλλά και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΕΘ, στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε σε πολύ φιλικό κλίμα ο δήμαρχος ανέπτυξε τις μέχρι τώρα προσπάθειες του Δήμου για την όσο μεγαλύτερη διευκόλυνση των  επαγγελματιών, στα πλαίσια της νομιμότητας και των διαδικασιών που ορίζει η κεντρική κυβέρνηση.

 Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου ανέλυσαν τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες εν μέσω πανδημίας, γεγονός που πρέπει να ληφθεί υπ όψιν από τις ελεγκτικές αρχές ,όχι μόνο του δήμου. 

Επίσης οι δύο πλευρές επιβεβαίωσαν την άριστη μέχρι τώρα συνεργασία τους και συμφώνησαν ότι οι δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ των πλευρών, θα  παραμείνουν ανοιχτοί σε καθημερινή βάση για την άμεση και έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν.

Στην σύσκεψη συμμετείχαν από την πλευρά του Επιμελητηρίου οι Κλεόβουλος Θεοτόκης Γενικός Γραμματέας ,Κώστας Ιακώβου Οικονομικός επόπτης και Λευτέρης Γεωργιάδης Πρόεδρος Επιτροπής Αγοράς και Σχέσης με Δήμους και Άγγελος Αγγελίδης σύμβουλος μέλος ΔΣ ,ενώ από τον δήμο πέραν του Δημάρχου συμμετείχαν οι Μιχάλης Κούπκας αντιδήμαρχος Οικονομικών και Δημήτρης Δαγκλής ,εντεταλμένος Σύμβουλος με ευθύνη την δημοτική Αστυνομία. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσο κοστίζει η Eurovision: Τι συμβαίνει με τις διαφημίσεις - Τηλεθεατές και έσοδα
Είναι το τρίτο μεγαλύτερο σε μέγεθος τηλεοπτικό γεγονός μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου.
Πόσο κοστίζει η Eurovision: Τι συμβαίνει με τις διαφημίσεις - Τηλεθεατές και έσοδα