Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Εξυπηρέτηση δημοτών Καλαμαριάς από τα ΚΕΠ με βιντεοκλήση

Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι δημότες είναι από τις 08:00 έως τις 13:30

Ένα ακόμα ηλεκτρονικό «εργαλείο» εξυπηρέτησης αποκτούν οι δημότες  της Καλαμαριάς μετά  την ένταξη του Δήμου Καλαμαριάς στο νέο πρόγραμμα myKEPlive του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Το πρόγραμμα αυτό  παρέχει νέες ψηφιακές υπηρεσίες αλλά  και καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση.

Μέσα από τη νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών myKEPlive  μπορεί ο  δημότης μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του, με τη χρήση της νέας τεχνολογίας, χωρίς τη φυσική του παρουσία στην υπηρεσία αλλά  μιλώντας ζωντανά με κάποιον υπάλληλο μέσω βιντεοκλήσης.  Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι δημότες είναι από τις 08:00 έως τις 13:30.

Η  νέα υπηρεσία είναι προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα, για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Για τη λειτουργία του προγράμματος οι υπάλληλοι του ΚΕΠ πραγματοποίησαν το προηγούμενο διάστημα σχετική ενημέρωση καθώς και τις απαιτούμενες πιλοτικές δοκιμές, ώστε να είναι προετοιμασμένοι για τη νέα καινοτόμα διαδικασία.

Επίσης, τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται μετά απο ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών, υψηλής ζήτησης :

  • Πληροφόρηση – αίτηση
  • Εξυπηρέτηση από το δήμο
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία και
  • Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.

Αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα  με την ανακοίνωση του υπουργείου, στην πλατφόρμα εντάχθηκαν επιπλέον 41 δήμοι και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τις προσθήκες αυτές το σύνολο των δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται σε 137 και το σύνολο των ΚΕΠ σε 180. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί για τη συγκεκριμένη υπηρεσία 870 υπάλληλοι των ΚΕΠ.

Ακολουθούν σε εικόνες με τα βήματα εισόδου στην υπηρεσία myKEPlive

      

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Μείωση ΕΝΦΙΑ ζητά το ΕΒΕΘ - Για ασφαλισμένα επαγγελματικά ακίνητα
Με επιστολή προς το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και το διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
Θεσσαλονίκη: Μείωση ΕΝΦΙΑ ζητά το ΕΒΕΘ - Για ασφαλισμένα επαγγελματικά ακίνητα
Θεσσαλονίκη: Σωφρονιστικοί έδιναν κινητά σε κρατούμενους - «Ταρίφα» 1.000 ευρώ
Δεκτή η αίτηση που είχαν υποβάλει για αναστολή εκτέλεσης της ποινής τους μέχρι να κριθούν από το δευτεροβάθμιο δικαστήριο
Θεσσαλονίκη: Σωφρονιστικοί έδιναν κινητά σε κρατούμενους - «Ταρίφα» 1.000 ευρώ