Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Κορωνοϊός: «Σαν να μην έχουμε lockdown» στη Θεσσαλονίκη – Γεμάτοι ΙΧ οι δρόμοι

Περισσότερα οχήματα κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ενώ ο αριθμός των κρουσμάτων κορωνοϊού παραμένει υψηλός

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η κίνηση στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, παρά το γεγονός πως μια μεγάλη μερίδα των πολιτών εργάζεται από το σπίτι και τα σχολεία παραμένουν κλειστά, όπως και αρκετά καταστήματα, στο πλαίσιο περιορισμού της μετάδοσης του κορωνοϊού. Και όλα αυτά ενώ ο αριθμός των κρουσμάτων στην πόλη μας εξακολουθεί να παραμένει υψηλός.

«Είναι σαν να μην υπάρχουν περιορισμοί στην κυκλοφορία», δήλωσε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα Δημοτικής Αστυνομίας, κ. Δημήτρης Δαγκλής. Συμπλήρωσε ωστόσο πως ο κόσμος έχει μαζί του τα απαραίτητα δικαιολογητικά, έχει στείλει sms ή έχει το έντυπο έγγραφο για την μετακίνηση. «Αν γίνεται κατάχρηση των sms, αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω», είπε. Σε σχέση με το προηγούμενο λοκντάουν σχολίασε ότι «υπάρχει μεγαλύτερη κόπωση των πολιτών. Αρκετοί δείχνουν πως δεν έχουν προσαρμοστεί. Τον Έλληνα δύσκολα θα τον κρατήσεις μέσα στο σπίτι». Ερωτηθείς για το αν η μεγαλύτερη κινητικότητα μπορεί να έχει παίξει ρόλο και στο ότι δεν πέφτουν οι αριθμοί των κρουσμάτων, δεν θέλησε να τοποθετηθεί.

Πάντως υπογράμμισε ότι «το πιο σημαντικό είναι να έρθει το εμβόλιο και να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε το συντομότερο δυνατό και με μικρότερες απώλειες την πανδημία».

Αναφορικά με τους παραβάτες, αν και υπάρχουν, είπε πως ο αριθμός τους έχει πέσει κατά ένα μικρό βαθμό.

Τριπλάσια κίνηση στους δρόμους σε σχέση με το προηγούμενο λοκντάουν

dromooi.jpg

Όψη από live web camera από την παραλία

 

Τη μεγαλύτερη κίνηση οχημάτων στους δρόμους επιβεβαίωσε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» και ο πρόεδρος της Taxiway κ. Θεόδωρος Σταυρίδης. «Ο κόσμος έχει κουραστεί και βρίσκει διεξόδους για να κινηθεί με το όχημά του», ανέφερε, ενώ πρόσθεσε πως σε σχέση με το προηγούμενο λοκντάουν η κίνηση στους δρόμους είναι τριπλάσια, παρά το γεγονός πως τα κρούσματα αυτή τη φορά είναι σαφώς περισσότερα.

Εξάλλου σχολίασε πως σε αυτό το λοκντάουν «υπάρχουν λιγότερα επαγγέλματα που μπήκαν σε αναστολή. Εργαζόμενοι σε εργοστάσια, στη βιομηχανία, πρέπει να μετακινηθούν για να πάνε στη δουλειά τους, οπότε είναι λογικό να υπάρχουν μετακινήσεις και από αυτούς».

Για τα ταξί, ο κ. Σταυρίδης σημείωσε πως μπορεί να κυκλοφορούν 800 οχήματα, αντί των 200-250 που κυκλοφορούσαν στο πρώτο λοκντάουν (σημ. η διαφορά αυτή υπάρχει λόγω του ότι τώρα βγαίνουν σε αναστολή μόνο οι οδηγοί και όχι οι ιδιοκτήτες ταξί), ωστόσο, ο αριθμός των κλήσεων έχει αυξηθεί ελάχιστα σε σχέση με την άνοιξη του 2020. «Τα ταξί περιμένουν για ώρες στις πιάτσες για πελάτες. Συνήθως ο κόσμος προτιμά να παίρνει το δικό του όχημα για να μετακινηθεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στο 10% η κίνηση επιβατών στα λεωφορεία

Την ίδια ώρα στο 10%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, είναι η επιβατική κίνηση τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, σύμφωνα με τα όσα μας ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος το οργανισμού κ. Γιώργος Σκόδρας. «Παραμένει σε χαμηλά επίπεδα η κίνηση», σημείωσε, ενώ ερωτηθείς για μια σύγκριση σε σχέση με το πρώτο λοκντάουν είπε πως «τον περασμένο Μάρτη υπήρχε λίγο μεγαλύτερη κίνηση, ενώ τον Απρίλη η επιβατική κίνηση στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είχε πέσει στο 3%». Να σημειώσουμε πως ο στόλος του οργανισμού διαθέτει αυτή την στιγμή 270-280 λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης εξυπηρετώντας τους πολίτες.

Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας "Τύπος Θεσσαλονίκης"

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

koronoios-test
Κορωνοϊός: Τεστ από το στόμα ή από τη μύτη - Σύγκριση κόστους και ευαισθησίας
Σύγκριση της ευαισθησίας και κόστους των τεστ για τη λοίμωξη SARS-COV-2 σε δείγματα σιέλου έναντι ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος
Κορωνοϊός: Τεστ από το στόμα ή από τη μύτη - Σύγκριση κόστους και ευαισθησίας