Skip to main content

Στηρίζει τις κινητοποιήσεις εργαζομένων του ΟΑΣΘ το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Ανακοίνωση του ΕΚΘ για τον ΟΑΣΘ

Με ανακοίνωσή του το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης εκφράζει τη στήριξη του στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Αναλυτικά αναφέρει:

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης εκφράζει τη συμπαράστασή του στους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ και στις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούν, όπως η σημερινή, αυθόρμητη συγκέντρωση έξω από τα κεντρικά γραφεία του Οργανισμού. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται θέλοντας να εκφράσουν τα δίκαια αιτήματά τους και την αντίθεσή τους στους τρόπους που επέλεξε η Διοίκηση του Οργανισμού να τους αντιμετωπίσει στο ζήτημα της υπογραφής Σ.Σ.Ε, αλλά και στο πρόγραμμα εργασίας, δημιουργώντας ερωτήματα για το μέλλον τους και τη μορφή των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.

Η άρνηση ενός ουσιαστικού διαλόγου για υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και οι μονομερείς ενέργειες της Διοίκησης σε βάρος των εργαζομένων, αποτελούν τακτικές που ισοπεδώνουν θεσμικές και μισθολογικές κατακτήσεις που κερδήθηκαν με κόπο και αγώνες, ενώ υπονομεύουν κάθε προσπάθεια επίλυσης σημαντικών ζητημάτων που διασφαλίζουν την επόμενη μέρα.

Παράλληλα, προχωρούν στην εφαρμογή ενός εξοντωτικού προγράμματος εργασίας, μειώνοντας τις ημέρες ανάπαυσης και επιβαρύνοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων σε μια περίοδο που οι ίδιοι με αυταπάρνηση από το πρώτη μέρα της πανδημίας, βρίσκονται στους δρόμους της πόλης και στην εργασία τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Η Διοίκηση του ΟΑΣΘ επιλέγει να ανοίξει σημαντικά ζητήματα που θίγουν και απαξιώνουν τους εργαζόμενους στον Οργανισμό, οδηγώντας τους στην αβεβαιότητα και τη σύγχυση σε μια περίοδο γενικότερης ανασφάλειας που δημιουργούν οι συνθήκες της πανδημίας, χωρίς να γνωρίζει κανείς τις προθέσεις πίσω από αυτές τις αντεργατικές τακτικές.

Το Ε.Κ.Θ. στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ, οι οποίοι βλέπουν τον δημόσιο στόλο των λεωφορείων να διαλύεται συστηματικά, όπως οι ίδιοι καταγγέλλουν και την ίδια ώρα η πόλη της Θεσσαλονίκης να ενισχύεται με αποσυρθέντα λεωφορεία της Ευρώπης, ενισχύοντας τους ιδιώτες μέσω leasing και όχι τον δημόσιο χαρακτήρα του Οργανισμού.