Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Επιμόρφωση στελεχών παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών

Διαδικτυακό σεμινάριο του δήμου Νεάπολης - Συκεών για ‘Γενικές αναπτυξιακές διαταραχές και βασικές τεχνικές βελτίωσης και διαχείρισής τους’

Στο πλαίσιο της συνεχούς και εξειδικευμένης επιμόρφωσης και ενδυνάμωσης που επιδιώκει και υλοποιεί για τα στελέχη του, ο δήμος Νεάπολης-Συκεών, με τη συνδρομή της Κοινωφελούς Επιχείρησης Υπηρεσιών του (ΚΕΥΝΣ) και του Δημοτικού Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης (ΔΚΚΠΑ), πραγματοποιεί, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων Θεσσαλονίκης, διήμερο, διαδικτυακό επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα ‘Γενικές αναπτυξιακές διαταραχές και βασικές τεχνικές βελτίωσης και διαχείρισής τους’. Στο Σεμινάριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 6 και την Παρασκευή 7 Μαΐου 2021, στις 11 το πρωί, έχουν κληθεί και θα συμμετάσχουν όλες οι εργαζόμενες και όλοι οι εργαζόμενοι στους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς του δήμου Νεάπολης-Συκεών.

Το εν λόγω Επιμορφωτικό Σεμινάριο αποτελεί συνέχεια της ανοιχτής Διαδικτυακής Ημερίδας με θέμα «2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό» που είχε πραγματοποιήσει ο δήμος στις 2 Απριλίου, στο πλαίσιο της σταθερής συνεργασίας που έχει αναπτύξει με την Ε.Ε.Π.Α.Α., και θα πραγματοποιηθεί μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας zoom.

Εισηγητές του Σεμιναρίου θα είναι ο Δρ. Ιωάννης Βογινδρούκας, Λογοπεδικός, με ειδίκευση στην Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και οι Λογοθεραπεύτριες Μαργαρίτα Γαϊδαρτζή και Μαριάννα Μανιατοπούλου.

Χαιρετισμό στο διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο θα απευθύνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης, ο οποίος σημειώνει μαζί με την αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Παρή Γενίτσαρη, ότι «Επιδίωξή μας είναι η διαρκής επιμόρφωση των στελεχών των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών του δήμου με στόχο την καλύτερη δυνατή υποστήριξη των παιδιών και των οικογενειών τους και ιδιαίτερα σε περιπτώσεις αναπτυξιακών διαταραχών στις οποίες η έγκαιρη παρέμβαση είναι και η πιο αποτελεσματική».