Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πράσινο φως για διάνοιξη της Ψελλού και ανάπλαση σε Νέα Ελβετία

Από το υπουργείο Ανάπτυξης και ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση όπως ανακοίνωσε ο Καραμανλής – Για ριμέικ της πόλης γύρω από το Μετρό με το ΣΒΑΚ έκανε λόγο ο Ζέρβας

Της Λεμονιάς Βασβάνη

 

Το πράσινο φως στην χρηματοδότηση για τη διάνοιξη της οδού Μιχαήλ Ψελλού καθώς και στην ανάπλασης της περιοχής του τερματικού σταθμού του μετρό στη Νέα Ελβετία ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλής στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζοντας πως η πόλη μας «βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού». Για ένα ριμέικ της πόλης γύρω από το Μετρό με την εφαρμογή του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης έκανε λόγο ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας.

«Ένα πρόβλημα που φάνταζε μικρό επιτέλους λύνεται» δήλωσε ο κ. Καραμανλής μετά το πέρας της συνάντησής του με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης στην αίθουσα συσκέψεων του δημαρχείου αναφερόμενος στην διάνοιξη της οδού Μ.Ψελλού. Πρόσθεσε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρήκε τα κονδύλια που απαιτούνταν ώστε να γίνουν οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις για να υπάρχει οδική σύνδεση με τον σταθμό του Μετρό. Αναφορικά με την ανάπλαση της περιοχής που σχεδιάζει ο δήμος Θεσσαλονίκης  ανακοίνωσε ότι «τα χρήματα θα δοθούν από το υπουργείο Ανάπτυξης και το ΕΣΠΑ».

«Με τις ενέργειες του υπουργείου βρέθηκε λύση αφενός σε θέματα που αφορούν στη διάνοιξη και κατασκευή της οδού Μ.Ψελλού μέχρι την οδό Υψηλάντου, που θα συνδέει τη Παπαναστασίου με την Κ. Καραμανλή, και αφετέρου στην απαλλοτρίωση και ανάπλαση μιας μεγάλης έκτασης της περιοχής της Νέας Ελβετίας όπου θα δημιουργηθεί ένας σταθμός μετεπιβίβασης και ένας σταθμός πάρκινγκ. Πιστεύω πως όλα θα τρέξουν γρήγορα», ανέφερε ο δήμαρχος.

zerbas_karamanlis.jpg

Εξάλλου ο κ. Ζέρβας είπε πως παρουσιάστηκαν στον υπουργό τα σχέδια του δήμου αναφορικά με την υλοποίηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας ώστε «να μπορέσει να μελετηθεί, να ολοκληρωθεί και να χρηματοδοτηθεί ένα μεγάλο ριμέικ της πόλης γύρω από το μετρό». Όπως εξήγησε θα αφορά στον άξονα της Εγνατίας Οδού. «Θα ξεκινάει από την Κωλέττη που θα κατασκευαστεί το Μουσείο Ολοκαυτώματος και θα περιλαμβάνει όλο τον άξονα της Εγνατίας, το σταθμό Βενιζέλου γύρω από το Αλκαζάρ, την Αγία Σοφία κοντά στην Αχειροποίητο, την πλατεία Μακεδονομάχων, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και τους ανατολικούς σταθμούς Πατρικίου και Σόλωνος. Ουσιαστικά θα έχουμε μια ανάπλαση όλου αυτού του άξονα κάτι που είναι πολύ σημαντικός για την πόλη μας, που θα βάλει ποδήλατο, ήπιους τρόπους μετακίνησης και έξυπνα συστήματα στην καθημερινή ζωή μας», εξήγησε ο δήμαρχος συμπληρώνοντας πως υπάρχει θετική ανταπόκριση από το υπουργείο στα παραπάνω σχέδια που αυτή την στιγμή «βρίσκονται σε στάδιο μελέτης».

Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας «θα αλλάξει μορφή στην πόλη ώστε σε λίγα χρόνια να μην έχει καμία σχέση με αυτό που ζούμε σήμερα. Αυτό είναι το όραμα του δημάρχου και όλων μας και θα δουλέψουμε όλοι μαζί κυβέρνηση περιφέρεια και δήμος», σχολίασε ο κ. Καραμανλής.

Εξάλλου αναφερόμενος στην υπογραφή της σύμβασης που έγινε το πρωί για την απευθείας οδική σύνδεση της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, είπε πως σύντομα θα «δημοπρατηθεί και η δεύτερη φάση του έργου που θα αφορά στην σιδηροδρομική σύνδεση».

4f1.jpg

«Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού. Είναι μια πόλη που έχει υποφέρει πολλά όλα αυτά τα χρόνια. Εμείς προσπαθούμε να βρίσκουμε λύσεις σε σύνθετα προβλήματα», είπε ο υπουργός και εστίασε και στον ΟΑΣΘ που έχει πλέον «καλύτερη ποσότητα και η ποιότητα των υπηρεσιών και με τη διαδικασία των leasing που ξεκίνησε από εδώ στη Θεσσαλονίκη».

«Από τα 220 λεωφορεία που παραλάβαμε, σήμερα έχουμε πάνω από 400», δήλωσε ο κ. Καραμανλής και είπε πως η προσπάθεια θα συνεχιστεί ώστε να δημιουργηθούν «αστικές συγκοινωνίες ακόμη καλύτερες και πιο βιώσιμες».

«Ο ΟΑΣΘ βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση από αυτή που παρέλαβε ο υπουργός και η διοίκησή μας. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά ώστε η πόλη μας να αποκτήσει και αστικές συγκοινωνίες και μετρό που της αξίζουν», συμπλήρωσε ο κ. Ζέρβας.

Τέλος πρόσθεσε πως «αυτή τη στιγμή ολοκληρώνονται οι αρχιτεκτονικές μελέτες για την πλατεία Διοικητηρίου. Υπάρχει προγραμματική σύμβαση με το υπουργείο Πολιτισμού την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Εγνατία Οδό  η οποία εκπονεί της αρχιτεκτονικές μελέτες καθώς και την στατική μελέτη που θα τις έχουμε σύντομα για να προχωρήσουμε στην ανάπλαση της περιοχής, μιας πλατείας που από το 1990 είναι ένα κουφάρι στην πόλη».

Στη συνάντηση από πλευράς Δήμου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν ακόμη ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Εφραίμ Κυριζίδης, ο Γενικός Γραμματέας Ευθύμης Φωτόπουλος και ο τεχνικός σύμβουλος του Δημάρχου Δημήτρης Μήτρου. Τον υπουργό Μεταφορών συνόδευσε ο  Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σοκολάτα: «Τσουχτερή» για αγρότες και καταναλωτές η τιμή του κακάο
Δεδομένου ότι οι τιμές σε δημοφιλή προϊόντα σοκολάτας έχουν ανέβει έως και 50% από πέρυσι, ορισμένοι αναλυτές προειδοποιούν ότι μπορεί να εξελιχθεί...
Σοκολάτα: «Τσουχτερή» για αγρότες και καταναλωτές η τιμή του κακάο