Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Φωτιά ξέσπασε σε εγκαταλελειμμένο κτίριο

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Τέθηκε υπό έλεγχο απο την πυροσβεστική

Φωτιά ξέσπασε νωρίτερα σήμερα (16/6) σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στην περιοχή του παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού στη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα η φωτιά ξέσπασε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στην οδό Χρήστου Πίψου πριν περίπου τρία τέταρτα. Στο σημείο έσπευσαν 3 οχήματα της πυροσβεστικής με 8 άτομα. 

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική η φωτιά είναι υπό έλεγχο. 

*φωτ. αρχείου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Πόλεμο» στους λαγοκέφαλους κήρυξαν οι ψαράδες - «Στήνουν» πανελλήνιο διαγωνισμό
Oι ψαράδες ευελπιστούν ότι θα μειώσουν τον πληθυσμό του ψαριού και η ανταπόκριση που έχει λάβει ήδη η πρωτοβουλία είναι τεράστια
«Πόλεμο» στους λαγοκέφαλους κήρυξαν οι ψαράδες - «Στήνουν» πανελλήνιο διαγωνισμό