Φωτιά ξέσπασε νωρίτερα σήμερα (16/6) σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στην περιοχή του παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού στη Θεσσαλονίκη.
Ειδικότερα η φωτιά ξέσπασε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στην οδό Χρήστου Πίψου πριν περίπου τρία τέταρτα. Στο σημείο έσπευσαν 3 οχήματα της πυροσβεστικής με 8 άτομα.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική η φωτιά είναι υπό έλεγχο.
*φωτ. αρχείου
